ik denk dat je een transactievoorstel gaat krijgen, dat zal dan hoger worden dan die 327 euro, betaal je die dan hoef je niet voor te komen..Zeeuw schreef:Heb em net opgehaald, hoef volgens mij ook niet voor te komen.
*** Ja hoor, rijbewijsje ingevorderd ***
Ff een domme vraag dan, waarom zou ik dan niet voor willen komen?? Boeien, ik zeg ja ik reed te hard, ik leg uit waarom en klaar of is dit helemaal niet zo??rasit.. schreef:ik denk dat je een transactievoorstel gaat krijgen, dat zal dan hoger worden dan die 327 euro, betaal je die dan hoef je niet voor te komen..Zeeuw schreef:Heb em net opgehaald, hoef volgens mij ook niet voor te komen.
Nee, een verkeersovertreding is geen misdrijf. Alleen voor misdrijf kun je een strafblad krijgen. MAw een misdrijf valt onder strafrecht, snelheidsovertreding = wegen & verkeerswet en dat is dus geen strafrecht en dus geen strafblad. Anders zouden er wel heel veel brave buggers een strafblad hebben, volgens mij...Bas schreef:Voorkomen = strafblad dacht ik
als je voor moet komen en je verhaal klopt voor geen meter dan kan het nog duurder uit pakken als het goed isZeeuw schreef:Ff een domme vraag dan, waarom zou ik dan niet voor willen komen?? Boeien, ik zeg ja ik reed te hard, ik leg uit waarom en klaar of is dit helemaal niet zo??rasit.. schreef:ik denk dat je een transactievoorstel gaat krijgen, dat zal dan hoger worden dan die 327 euro, betaal je die dan hoef je niet voor te komen..Zeeuw schreef:Heb em net opgehaald, hoef volgens mij ook niet voor te komen.

-
- Contacteer:
Hmm, voorkomen is meestal niet gunstig. De kans dat je minder krijgt is klein (zeker bij jou, of je moet een goeie reden hebben) en de kans dat het meer wordt zeker aanwezig. Verder krijg je als je zo'n schikking meteen betaalt volgens mij nergens een aantekening. Dit geldt in ieder geval voor mij, toen ik met 42 km/u te hard werd gepakt. Ik kreeg toen keuze uit voorkomen of betalen. Ik heb toen wat nagevraagd bij een vriend van mijn pa, wegenpolitie. Hij zij dat een schikking gewoon als een normale boete wordt behandeld, geen speciale aantekening. Als je voorkomt krijg je een dossier bij de officier van justitie, geen strafblad, maar hij zal volgende keer niet zo makkelijk zijn met het teruggeven van je rijbewijs...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Contacteer:
Tja, das zwaar kl@te voor je... Ik hoop voor je dat het meevalt, maar als ik dat zo lees ???
Succes in ieder geval !!!!
Succes in ieder geval !!!!
-
- Contacteer:
Heb hier ook juist een papiertje in de bus gekregen,
168 km/h ,waar je 120 mocht, lege autostrade, om 1.30u s'nachts, we waren maar met 2 op de baan, ik en een flits auto (die ik nattuurlijk niet gezien had!
)
Ben benieuwd wat het me nu weer zal kosten, zat een brief bij om in te vullen, zal waarschijnlijk weer voor het gerecht moeten komen :-*
Ze zullen me er waarschijnlijk al kennen!
168 km/h ,waar je 120 mocht, lege autostrade, om 1.30u s'nachts, we waren maar met 2 op de baan, ik en een flits auto (die ik nattuurlijk niet gezien had!

Ben benieuwd wat het me nu weer zal kosten, zat een brief bij om in te vullen, zal waarschijnlijk weer voor het gerecht moeten komen :-*
Ze zullen me er waarschijnlijk al kennen!

48 km/h te hard, hoe zit dat in belgie??
Immer wieder die verdammte Holländer
rijbewijs afgeven en een boete waarje een GTT in occasie voor koopt-Ray- schreef:48 km/h te hard, hoe zit dat in belgie??
morrie bep... weer een reden om "bij ons" te komen wonengille (mountainbike) schreef:rijbewijs afgeven en een boete waarje een GTT in occasie voor koopt-Ray- schreef:48 km/h te hard, hoe zit dat in belgie??

Immer wieder die verdammte Holländer
NOWAY,NADA,NOOIT,ben je gek.-Ray- schreef:morrie bep... weer een reden om "bij ons" te komen wonengille (mountainbike) schreef:rijbewijs afgeven en een boete waarje een GTT in occasie voor koopt-Ray- schreef:48 km/h te hard, hoe zit dat in belgie??
al die gierige hollanders krijg ik het schijt van

Er zijn ook gierige belgen hoor.gille (mountainbike) schreef: NOWAY,NADA,NOOIT,ben je gek.
al die gierige hollanders krijg ik het schijt van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is zo harstikke gezellig he bah liever naar spanje dan

ja had nederlandse voorouders dan zekerhubo schreef:Er zijn ook gierige belgen hoor.gille (mountainbike) schreef: NOWAY,NADA,NOOIT,ben je gek.
al die gierige hollanders krijg ik het schijt van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is zo harstikke gezellig he bah liever naar spanje dan
![]()
Maar ik geef je wel gelijk, dan liever in spanje.

jij droomt zeker,jullie hebben ons ooit eens willen veroveren maar ja dat duurde nie lang,hubo schreef:zou kunnen, maar het kan ook komen doordat jullie vroeger bij ons hoorden.![]()
rare jongens die belgen.gille (mountainbike) schreef:jij droomt zeker,jullie hebben ons ooit eens willen veroveren maar ja dat duurde nie lang,hubo schreef:zou kunnen, maar het kan ook komen doordat jullie vroeger bij ons hoorden.![]()

yep maar wij leven tenminste(gierige assholes)hubo schreef:rare jongens die belgen.gille (mountainbike) schreef:jij droomt zeker,jullie hebben ons ooit eens willen veroveren maar ja dat duurde nie lang,hubo schreef:zou kunnen, maar het kan ook komen doordat jullie vroeger bij ons hoorden.![]()
![]()
![]()

ik ook gelukkig. met de volgende meeting krijg je van mij een biertje om te laten zien dat er ook niet-gierige nederladers zijn. (en nee, daar hoef ik niet voor te sparen ofzo)

Waarom hadden belgen ook al weer ruitenwissers aan de binnenkant?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ben ook wel benieuwd!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Mag ik alvast lachen ??Riël schreef:Waarom hadden belgen ook al weer ruitenwissers aan de binnenkant?

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
//offtopic// Moontje waarom heb jij een opel teken als avatar?? No offence maar gewoon nieuwsgierig
//offtopic//
//offtopic//
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Nee, maar jullie hebben nu wel 2talige wegwijzers :-Dgille (mountainbike) schreef:jij droomt zeker,jullie hebben ons ooit eens willen veroveren maar ja dat duurde nie lang,hubo schreef:zou kunnen, maar het kan ook komen doordat jullie vroeger bij ons hoorden.![]()
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
We moeten die schelde maar weer eens dichtgooien, die belgen beginnen wederom teveel praatjes te krijgen... 

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
idd 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
Nou dan heb ik nog een leuk verhaal over Belgie:Zoals sommigen weten ging ik 19 oktober vorig jaar naar Belgie om een leren interieur in de auto te laten zetten.
1km voor de leerzaak wil ik stoppen om op een routebord de straat uit te zoeken. Op dat moment knalt er een scooter in de zijkant van de auto.
Leer kon ik wel vergeten. Net zoals mijn plekje op de International Tuning Salon.
Na heel veel gedoe met garage en verzekering is de auto nu weer goed in orde op 1 ding na dan, maar dat komt wel in orde.
Maar nu het volgende:
Krijg ik vandaag van het Belgische Ministerie van Jusitie een brief in de bus dat ik de schuldige was van het ongeluk(had daar ook al 3x eerder een brief van gehad)
Ik was de schuldige en dus strafbaar bevonden. Nu moet ik gewoon voorkomen of ik kan instemmen met een schikking waarbij ik dus een fors bedrag moet betalen.
Ik neem dus maar de schikking.
Da's ook krom he.... of je express een ongeluk veroorzaakt. Heb je al zoveel ellende moet je ook nog een geldboete betalen.
Nou ik heb mijn gespoten dashboard maar ff op een laag pitje gezet en mijn "chroombeleid" ook ff. Eerst de boete afwachten.
1km voor de leerzaak wil ik stoppen om op een routebord de straat uit te zoeken. Op dat moment knalt er een scooter in de zijkant van de auto.
Leer kon ik wel vergeten. Net zoals mijn plekje op de International Tuning Salon.
Na heel veel gedoe met garage en verzekering is de auto nu weer goed in orde op 1 ding na dan, maar dat komt wel in orde.
Maar nu het volgende:
Krijg ik vandaag van het Belgische Ministerie van Jusitie een brief in de bus dat ik de schuldige was van het ongeluk(had daar ook al 3x eerder een brief van gehad)
Ik was de schuldige en dus strafbaar bevonden. Nu moet ik gewoon voorkomen of ik kan instemmen met een schikking waarbij ik dus een fors bedrag moet betalen.
Ik neem dus maar de schikking.
Da's ook krom he.... of je express een ongeluk veroorzaakt. Heb je al zoveel ellende moet je ook nog een geldboete betalen.
Nou ik heb mijn gespoten dashboard maar ff op een laag pitje gezet en mijn "chroombeleid" ook ff. Eerst de boete afwachten.
-
Ik was schuldig bevonden door politie en verzekering.
-
- Moderator
- Car: MB
maar was is dan de reden van de boete ??? die ander zijn schade wordt tenslotte vergoed door jouw verzekeringsmaatschappij!!
Heb je toevallig nog wat gesloopt dan? lantaarnpaaltje....paaltje....verkeersbordje.......??
Heb je toevallig nog wat gesloopt dan? lantaarnpaaltje....paaltje....verkeersbordje.......??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Helemaal geen reden. De reden van de boete is dat ik schuldig ben bevonden voor het ongeluk.