owkee dan doen we het lekker woensdag!
Nee ik vind dindsdag wel een goeie dag, denk dat de andere ook wel kunnen op dindsdag. Chris met zijn 750 post moeten we ff wegtrekken van zijn pc!
Ik ga nu weg van me pc, wacht wel af wie er allemaal kan
Nee ik vind dindsdag wel een goeie dag, denk dat de andere ook wel kunnen op dindsdag. Chris met zijn 750 post moeten we ff wegtrekken van zijn pc!
Ik ga nu weg van me pc, wacht wel af wie er allemaal kan

dan kom ik ook een keerlang woon namelijk in Leidschendam...
Dinsdag is OK, donderdag kan ik niet dan ben ik namelijk jarig. Ik zie jullie wel op de bouli om een uurtje of negen.
OK ?
OK ?
Zekers !On 2001-06-12 09:35, Goof wrote:
Kunnen we het meteen over een grotere meeting in Augustus hebben.
Chris kom jij nu ook ?
We zullen je eens laten zien wat je mist in dat rotterdam !On 2001-06-12 13:18, che wrote:
(als de haagse bende daar in ieder geval geen problemen mee heeft....)

Laatst gewijzigd door Anonymous op di 12 jun 2001 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Hehe, nou dat zal ookwel meevallen......We zullen je eens laten zien wat je mist in dat rotterdam !:lol:
Waar wordt er afgesproken, bij de visafslag?
Is dat dat kleine haventje, waar al die vissersboten liggen, en in de hoek een snackbar/visbar zit?
Yep, wij in den haag hebben zo'n klein haventje omdat die lucht nu al af en toe niet te harden is.
Ik denk dat we gewoon ergens op de boulevard staan, en niet bij de visafslag want tegen die tijd is het altijd lekker rustig.
Ja, Den Haag stinkt wel he.......On 2001-06-12 14:08, ploegah wrote:
Yep, wij in den haag hebben zo'n klein haventje omdat die lucht nu al af en toe niet te harden is.

Hoor dat al van verschillende kanten...
Nou ja, wasknijpertje mee..toch?
Laatst gewijzigd door che op di 12 jun 2001 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Die haven in scheveningen stinkt, niet den haag zelf..... (is een groot verschil scheveningers en hagenezen.) Maar goed ik drukte mij inderdaad wat vreemd uit 

Rotterdammers op Scheveningen??? Denk je dat je het kan vinden????
:lol:
Nee Che, tuurlijk ben je welkom.
En ik zal hier in Den Haag die andere GT'ers oproepen OOK te komen.
Als ze niet komen kunnen ze me in ieder geval niet verwijten het niet gezegd te hebben.
Wordt nog druk straks!
Ja, Chris, ben je d'r ook bij (als je dan toch zo graag overal bij wil zijn
)?

Nee Che, tuurlijk ben je welkom.
En ik zal hier in Den Haag die andere GT'ers oproepen OOK te komen.
Als ze niet komen kunnen ze me in ieder geval niet verwijten het niet gezegd te hebben.

Wordt nog druk straks!
Ja, Chris, ben je d'r ook bij (als je dan toch zo graag overal bij wil zijn

Laatst gewijzigd door Goof op di 12 jun 2001 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
HIEP HOI!
gne gne turbo op scheveningen!!!
Hey goof zou top zijn als je die andere gasten ook erbij roept
ik kan neit wachten
waarschijnlijk zal ik de lelijkste gt hebben (zwarte motorkap,grijze rechterdeur en de rest blauw) ma ja over een paar weken niet !
Zullen we heineken een tanker met bier laten langsbrengen?:lol:
gne gne turbo op scheveningen!!!
Hey goof zou top zijn als je die andere gasten ook erbij roept

ik kan neit wachten

waarschijnlijk zal ik de lelijkste gt hebben (zwarte motorkap,grijze rechterdeur en de rest blauw) ma ja over een paar weken niet !
Zullen we heineken een tanker met bier laten langsbrengen?:lol:
Zit jij dan nog niet in DWP Chris?????:lol::lol:
Disney World Paris
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sorry wanneer is dit nou ? in scheveningen ik kruijg de eerst pagina niet in beeld vandaar
Nou, hoewel ik dus niet in Den Haag mag komen, ben ik toch blij wel Scheveningen te mogen bezoeken.... (Ploegah, dinsdag hoor ik wel wat het verschil is..)
En mijn velgen zitten er eindelijk onder!!!!

Ben ze vanmiddag opgaan halen bij Jeoffrey en die heeft meteen geholpen om ze eronder te zetten....Jeoffrey, bedankt.. en ze rijden heerlijk...moet ze alleen nog goed schoonmaken.
(had dit net al gepost, maar die post verdween oppeens van de internetbodem...)
En mijn velgen zitten er eindelijk onder!!!!
Ben ze vanmiddag opgaan halen bij Jeoffrey en die heeft meteen geholpen om ze eronder te zetten....Jeoffrey, bedankt.. en ze rijden heerlijk...moet ze alleen nog goed schoonmaken.
(had dit net al gepost, maar die post verdween oppeens van de internetbodem...)
-
Ook nog wakker Nils en rijden die velgen+banden een beetje, geen trillinkies ofzo?
Nee..prima....rijden heerlijk..heb alleen nog geen tijd gehad ze goed schoon te maken....emmertje water was alles waar ik tijd voor had, maar morgen weer een dag!On 2001-06-13 00:36, jnjansen_r5gtturbo wrote:
Ook nog wakker Nils en rijden die velgen+banden een beetje, geen trillinkies ofzo?
Wel goed dat ik de spanning controleerde (zoals Menno al zei) 2 stonden op 3 bar.... (weet niet of dat echt veel kwaad kan, maar ze staan nu gewoon weer op 2.3)
anyway nog bedankt....
dacht trouwens dat jij vroeg opmoest morgen???:lol: