RTC ree met de Megane 2!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RO 16v

Chris schreef:Heel misschien willen ze weer een Vive La France op gaan zetten. Dat was veel gaver. Ben benieuwd at ze gaan doen. Maar Automania/maxx was zeker ook erg gezellig.
Viva la France is er weer in 2003( misschien op het tt-cirquit in assen :) ), dit jaar viel het samen met automanie, dit deden ze omdat ze dachten dat er anders te wienig bezoekers zouden komen voor de eerste keer. Volgend jaar valt automanie gelijk met vw sportief :-* dacht ik ergens gelezen te hebben.
Robert dB.

RO 16v schreef: Viva la France is er weer in 2003
Yes yes yes
vette sjit...wanneer wordt de datum bekend? Dan neem ik nu alvast vrij dat weekend, tent mee, hoppa!
RO 16v

Ergens tussen begin juni en eind juli exacte datum word pas in januari vrij gegeven.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

RO 16v schreef:Ergens tussen begin juni en eind juli exacte datum word pas in januari vrij gegeven.
Ro, hoe wewet je dat allemaal als ik vragen mag?

Mensen, als jullie nog ideeen hebben voor de Renault Tuning Club meetingkalender van 2003, meld het ons dan op: http://www.renault-tuning.nl. Geef je idee in het daarvoor bestemde artikel op de home pagina, of in het forum op de NL site.

Nogmaals bedankt voor jullie medewerking.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
RO 16v

Chris schreef:
Ro, hoe wewet je dat allemaal als ik vragen mag?
Ik heb vorige maand een gesprek gehad met iemand van vbp promotions en die zei dat, omdat ik vroeg of er nog een viva le france kwam dit jaar of volgend jaar want ik miste het gewoon.Het enige waar ze nog mee zaten of ze het weer op lelystad gingen houden of gingen verhuizen naar assen. Maar als de datum bekent is zal ik daar een bericht van krijgen zei de persoon.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het zou echt supergaaf als zijn als er weer een VLF zou komen. Ik weet dat VDB promotions erg veel telefoontjes heeft gehad, met teleurgestelde reacties dat het in 2002 niet door ging..

Ik ben benieuwd..
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik hoop niet dat het op assen gehouden wordt!
Lelystad heeft meer ruimte om het "circuit" dan in assen.
Cleaned Style
Projecttopic
RO 16v

Chris schreef:Het zou echt supergaaf als zijn als er weer een VLF zou komen. Ik weet dat VDB promotions erg veel telefoontjes heeft gehad, met teleurgestelde reacties dat het in 2002 niet door ging..

Ik ben benieuwd..
VLF is in 2002 wel geweest alleen viel dat samen met automanie en niemand die daar van wist. :(
De persoon zij dat het een keer in de gti t&d stond en dat het thema elk jaar veranderde ( volgend jaar met vw sportief :-* ). Hij zei dat ze wel plat gebeld zijn door franse autoliefhebbers. :)
Floris
Contacteer:

Is er eigenlijk al een lijstje van januari t/m december? :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

RO 16v schreef:
Chris schreef:Het zou echt supergaaf als zijn als er weer een VLF zou komen. Ik weet dat VDB promotions erg veel telefoontjes heeft gehad, met teleurgestelde reacties dat het in 2002 niet door ging..

Ik ben benieuwd..
VLF is in 2002 wel geweest alleen viel dat samen met automanie en niemand die daar van wist. :(
De persoon zij dat het een keer in de gti t&d stond en dat het thema elk jaar veranderde ( volgend jaar met vw sportief :-* ). Hij zei dat ze wel plat gebeld zijn door franse autoliefhebbers. :)
Kleine correctie, VLF 2002 was er niet.
Daarvoor was in de plaats gekomen AutomaX, met als landen thema Frankrijk, waar ik overigens niets van heb gemerkt, op onze Renault vlaggen na dan.
Ik heb hier nog een brief liggen van VDB promotions waarin zei het uitleggen, als ik niets heb te doen zal ik hem eens inscannen. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Floris schreef:Is er eigenlijk al een lijstje van januari t/m december? :)
De lijst voor 2003 zal snel gepresenteerd worden. We zijn nu met de ideeën bezig, en de eerste opzet.

De kalender zal straks te vinden zijn op http://www.renault-tuning.nl en natuurlijk in de nieuwsbrief die leden thuis gestuurd gaan krijgen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

In november organiseert de Renault Tuning Club weer een grasveldmeeting. We willen het dit keer weer zo centraal mogelijk houden. Het wordt dezelde lokatie als drie november 2001, namelijk De Meern.
Het is een open meeting, met andere woorden, iedereen is welkom.

Meld je al vast aan via de clubsite. Klik op de home pagina in het hoofdmenu op meetings, en de rest wijst voor zich.

Binnenkort volgt er meer info en een reactie topic.

Wil je je type auto er bij zorg dan dat je een profiel aan maakt op het Forum van de club.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Verveel je je? Heb je nog vakantie? Volgend weekend niets te doen?? Ga dan volgend weekend gezellig mee!

Er zijn eventueel nog een aantal plekken vrij om naar Engeland te gaan..Daar is zondag 22 september een groot Renault evenement. Eventueel kun je ook nog carpoolen met een andere RTCer.

Meer info is te vinden op http://www.renault-tuning.nl, of neem kontakt op met Tino.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Meetingideeën voor de Renault Tuning Club kalender voor 2003 blijven welkom. Het opstellen van de agenda en het verwerken van de ingezonden ideeën is reeds begonnen.
Maar heb je nog een leuk idee? Schroom niet en meld het ons op http://www.renault-tuning.nl.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De echte die hards hebben ze er al opgezet, de allereerste foto's van afgelopen weekend staan online!!
Renault Tuning Club goes overseas!!
Met dank aan Ray en Robert voor hun snelheid!

Foto's zijn te zien op: http://www.renault-tuning.nl.

Het verslag+meer foto's komen eraan..

Have fun..:)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Willen jullie nog meehelpen met het opzetten van de Renault Tuning Club agenda voor 2003?
Dit is de laatste week om jullie ideeën te geven.

Maandag 14 oktober willen we de definitieve agenda voor 2003 rondmaken. We hopen dat we de agenda in de allereerste RTC nieuwsbrief kunnen krijgen. Deze zal rond november bij de leden op de mat vallen.

Heb je nog een tip of idee? Laat het ons weten!
Merijn.V
Contacteer:

RTC Beach Volleyball BBQ Party.

Beach Volleyballen, BBQ'en, Muziek en veel mooi renaults.... :D
Tom
Moderator
Car: MB

RTC-kart competitie (georganiseerd)
RTC-bezoek bij turboworld dat niet is door gegaan
RTC-dagje naar six flags

????????????????? lijken mij wel leuke ideetjes, buiten de normale dingen om
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RO 16v

Zal het hier ook maar effe neerzetten.

Een cirquit dag op Zantvoort of ergens anders.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Das wel vet
Zj*rZ

Sprinten op vliegveld Drachten :)
Bij de laatse legale sprints hier dit jaar was zelfs de burgemeester aanwezig en het verliep allemaal heel netjes. Maybe valt er iets te regelen icm een andere club. Wel leuk Renault VS Opel bv :)

Grtz!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bedankt voor het meedenken. :)

Nu online op http://www.renault-tuning.nl, de geschiedenis van de Renault Tuning Club.

Lees hoe het allemaal begon met een kleine meeting in Nijmegen omstreeks mei 2001.

Veel leesplezier.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Chris schreef:Meetingideeën voor de Renault Tuning Club kalender voor 2003 blijven welkom. Het opstellen van de agenda en het verwerken van de ingezonden ideeën is reeds begonnen.
Maar heb je nog een leuk idee? Schroom niet en meld het ons op http://www.renault-tuning.nl.
Chris, is er aleen meeting(idee) voor een locatie (weer) in Brabant of Zeeland?
Zoeken jullie nog mensen voor de organisatie daarbij? Ik heb best intresse om te helpen of iets op te zetten.
Cleaned Style
Projecttopic
Chris
Erelid - Moderator - RvT

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Chris, is er aleen meeting(idee) voor een locatie (weer) in Brabant of Zeeland?
Zoeken jullie nog mensen voor de organisatie daarbij? Ik heb best intresse om te helpen of iets op te zetten.
Peter, aankomende maandag gaan we de kalender voor 2003 samenstellen. We weten nog niet precies de lokatie's van de grasveldmeetings voor 2003.
Maar alle hulp is welkom..:)
Als je een mooie lokatie weet, of je hebt een idee voor een leuke meeting, laat het me dan weten voor maandag 14-10, en wie weet kunnen we er nog wat mee in 2003, of anders 2004. :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het heeft even geduurd, maar nu eindelijk online: Renault Tuning Club goes overseas.

Een leuk verslag van de meeting in Engeland waar de Renault Turbo Owners Club een circuit had gehuurd.
Negen auto's van de Renault Tuning Club bezochtten deze meeting.

Ray bedankt voor het fijne leesvoer. Het duurt soms lang maar dan krijg je ook wat..
Martijn bedankt voor de samenstelling en afwerking.

Wacht niet: http://www.renault-tuning.nl.

Enjoy..:)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mrtn
Car: R5GTT

Fuck hoor, kan niet inloggen op .nl, eerst steeds errors op .nl forum en nu dit gelazer weer. :(

Kheb al mailtje gestuurd naar password@renault-tuning.nl

Misschien mocht het baten :)
Mrtn = Maarten
Tom
Moderator
Car: MB

nou nou........zal wel goed komen denk ikq
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jeroen.k

Mrtn schreef:Fuck hoor, kan niet inloggen op .nl, eerst steeds errors op .nl forum en nu dit gelazer weer. :(

Kheb al mailtje gestuurd naar password@renault-tuning.nl

Misschien mocht het baten :)
Je auto staat wel bij de foto's ;)

maaruh, mischien een keertje een goede computer kopen? Al die dingen in Lelystad hebben inlogproblemen! :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat is de beste kartbaan van Nederland? Welke baan licht het meest centraal? De RTC kartdag komt eraan!
Lees en discuseer mee op het clubforum!

Meer info is te vinden in het forum op:

RTC kartavond topic, klik hier.
gille
Contacteer:

Chris schreef:Wat is de beste kartbaan van Nederland? Welke baan licht het meest centraal? De RTC kartdag komt eraan!
Lees en discuseer mee op het clubforum!

Meer info is te vinden in het forum op:

RTC kartavond topic, klik hier.
die van jos verstappen is voor ons ook wat dichterbij(kom ik zeker)
Robert dB.

Zie forum http://www.renault-tuning.nl voor update.
Anonymous

Leuk zo'n avondje klaverjassen :-)
-Ray-
Contacteer:

Ploegah schreef:Leuk zo'n avondje klaverjassen :-)
:lol:

jij, jij, jij..... ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Kan dat niet een kaartavond online worden dan. :)
Scheeld in de avond weer aardig wat kmtrs. :)
Plaats reactie