Viva la France is er weer in 2003( misschien op het tt-cirquit in assenChris schreef:Heel misschien willen ze weer een Vive La France op gaan zetten. Dat was veel gaver. Ben benieuwd at ze gaan doen. Maar Automania/maxx was zeker ook erg gezellig.

Viva la France is er weer in 2003( misschien op het tt-cirquit in assenChris schreef:Heel misschien willen ze weer een Vive La France op gaan zetten. Dat was veel gaver. Ben benieuwd at ze gaan doen. Maar Automania/maxx was zeker ook erg gezellig.
Yes yes yesRO 16v schreef: Viva la France is er weer in 2003
Ro, hoe wewet je dat allemaal als ik vragen mag?RO 16v schreef:Ergens tussen begin juni en eind juli exacte datum word pas in januari vrij gegeven.
Ik heb vorige maand een gesprek gehad met iemand van vbp promotions en die zei dat, omdat ik vroeg of er nog een viva le france kwam dit jaar of volgend jaar want ik miste het gewoon.Het enige waar ze nog mee zaten of ze het weer op lelystad gingen houden of gingen verhuizen naar assen. Maar als de datum bekent is zal ik daar een bericht van krijgen zei de persoon.Chris schreef:
Ro, hoe wewet je dat allemaal als ik vragen mag?
VLF is in 2002 wel geweest alleen viel dat samen met automanie en niemand die daar van wist.Chris schreef:Het zou echt supergaaf als zijn als er weer een VLF zou komen. Ik weet dat VDB promotions erg veel telefoontjes heeft gehad, met teleurgestelde reacties dat het in 2002 niet door ging..
Ik ben benieuwd..
Kleine correctie, VLF 2002 was er niet.RO 16v schreef:VLF is in 2002 wel geweest alleen viel dat samen met automanie en niemand die daar van wist.Chris schreef:Het zou echt supergaaf als zijn als er weer een VLF zou komen. Ik weet dat VDB promotions erg veel telefoontjes heeft gehad, met teleurgestelde reacties dat het in 2002 niet door ging..
Ik ben benieuwd..![]()
De persoon zij dat het een keer in de gti t&d stond en dat het thema elk jaar veranderde ( volgend jaar met vw sportief :-* ). Hij zei dat ze wel plat gebeld zijn door franse autoliefhebbers.
De lijst voor 2003 zal snel gepresenteerd worden. We zijn nu met de ideeën bezig, en de eerste opzet.Floris schreef:Is er eigenlijk al een lijstje van januari t/m december?
Chris, is er aleen meeting(idee) voor een locatie (weer) in Brabant of Zeeland?Chris schreef:Meetingideeën voor de Renault Tuning Club kalender voor 2003 blijven welkom. Het opstellen van de agenda en het verwerken van de ingezonden ideeën is reeds begonnen.
Maar heb je nog een leuk idee? Schroom niet en meld het ons op http://www.renault-tuning.nl.
Peter, aankomende maandag gaan we de kalender voor 2003 samenstellen. We weten nog niet precies de lokatie's van de grasveldmeetings voor 2003.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Chris, is er aleen meeting(idee) voor een locatie (weer) in Brabant of Zeeland?
Zoeken jullie nog mensen voor de organisatie daarbij? Ik heb best intresse om te helpen of iets op te zetten.
Je auto staat wel bij de foto'sMrtn schreef:Fuck hoor, kan niet inloggen op .nl, eerst steeds errors op .nl forum en nu dit gelazer weer.![]()
Kheb al mailtje gestuurd naar password@renault-tuning.nl
Misschien mocht het baten
die van jos verstappen is voor ons ook wat dichterbij(kom ik zeker)Chris schreef:Wat is de beste kartbaan van Nederland? Welke baan licht het meest centraal? De RTC kartdag komt eraan!
Lees en discuseer mee op het clubforum!
Meer info is te vinden in het forum op:
RTC kartavond topic, klik hier.
Ploegah schreef:Leuk zo'n avondje klaverjassen