RTC goat nord'n, reactietopic.
-
Uiteraard ben ik ook van de partij of stond ik er al bij? 

-
Je stond er al bij Marcel!Marcel O. schreef:Uiteraard ben ik ook van de partij of stond ik er al bij?

We gingen er gewoon van uit dat je zou komen

-
Duh! Off courseRobert deB schreef:Je stond er al bij Marcel!Marcel O. schreef:Uiteraard ben ik ook van de partij of stond ik er al bij?![]()
We gingen er gewoon van uit dat je zou komen
-
- Über-Spammer
Cool man.. er komen al echt veel renault 5jes..
zal nog ff paar mensen uit den haag vragen.
zal nog ff paar mensen uit den haag vragen.
het is al eerder gezegd: hoe meer renaultjes, hoe meer vreugd!!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Komen die kameraden van jou ook wel eens op die pier bij Oterdum bij het industrieterrein van Delfzijl? Ik heb daar al een paar keer een Clio 16v en Megane Coupé gezien.Tim B. schreef:Ik kom waarschijnlijk nog met 2 kameraden, die rijden in een Clio 16V en een Megane Coupé. Zien er beide aardig uit...om het even bescheiden uit te drukken...
-
Heb afgelopen vrijdag bij Renault Koops in Groningen staan praten met iemand die in Clio Williams rijd. Hij zei dat ie lid is van de CRS en dat ie baalde dat alle meetings van de CRS altijd zover weg waren. Heb hem uiteraard uitgenodigd om langs te komen op 18 augustus in Marum en heb 'm zo'n RT.nl sticker gegeven.
hoe galant!

-
Iemand moet toch de leden van de CRS overhalen om lid te worden van RTC!
Vooral als de voorzitser van de CRS een collega van je is.

Dat heb je zeker mooi voor elkaar. Clubkorting? 

-
Bij de CRS? Náh!
Heb me inderdaad toendertijd laten vertellen dat het niet zo denderend was daar. Maar de meetings zijn toch ook wel aardig? (ik kraak het nog niet af!
)

-
De opkomst bij de meetings van de CRS schijnt niet echt denderend te zijn. Dit geeft zelfs de voorzitter toe.
-
De slechte opkomst bij hun meetings baart hun wel zorgen. En als ik dan vertel dat bij een meeting van ons of een aankomende meeting het aantal belangstellenden erg groot is, bespeur ik toch een vorm van jaloezie bij de voorzitter.

Dat kan kloppen, alleen zijn ze nu wel wat veranderd. Die blauwe Megane heeft 17" Brock velgen eronder en is superlaag (verbrede spatborden), en die Clio rijdt pas vanaf volgende week weer, die is helemaal overgespoten in een één of andere kameleonkler blauw/groen. Echt superapart.Marcel O. schreef:Komen die kameraden van jou ook wel eens op die pier bij Oterdum bij het industrieterrein van Delfzijl? Ik heb daar al een paar keer een Clio 16v en Megane Coupé gezien.Tim B. schreef:Ik kom waarschijnlijk nog met 2 kameraden, die rijden in een Clio 16V en een Megane Coupé. Zien er beide aardig uit...om het even bescheiden uit te drukken...
ja, het was enorm druk... maar ja.. ik kwam voornamelijk puur voor de Clio V6 testrit *grin*Chris schreef:Een aantal weken geleden was er een grasveldmeeting in Utrecht, ik was de enigste GTT die er was. Was wel appart.
-
- Über-Spammer
turboman schreef:ja, het was enorm druk... maar ja.. ik kwam voornamelijk puur voor de Clio V6 testrit *grin*Chris schreef:Een aantal weken geleden was er een grasveldmeeting in Utrecht, ik was de enigste GTT die er was. Was wel appart.
hi turbo man...
vraagje.. heb jij eventueel nog gekeken naar die grill die Frank V wilde hebben..
ps: hoe was ut ?? V6?
Marcel O. schreef:De opkomst bij de meetings van de CRS schijnt niet echt denderend te zijn. Dit geeft zelfs de voorzitter toe.
Precies, maar vervolgens roepen ze van ons cluppie dat het merendeel "tijdelijke rijders" zijn!

Trouwens: ik kom ook; GTT

-
- Über-Spammer
CRS is toch niet echt aantrekkelijk voor jonge rijders ???
Lijkt mij...
anders had ik wel daar gezeten
Lijkt mij...
anders had ik wel daar gezeten