Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Michel S.
Contacteer:

Wie heeft er een pasje???

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
ikke
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
BartK (Adrenalin)

IK OOK :D ! Lag vandaag in de bus...Ziet er goed uit jongens :wink: !!!
Jesper16v
Contacteer:

Ik wil ook mijn post zien!!!!!!!! :p
Anonymous

Nou nou, dat heeft ff geduurd.
Jammer dat ik er niet van kan profiteren.

Nog ff en ik heb geen Renault meer
Ron RS

eindelijk heb ik hem. :D
mathijs

net in de brievenbus gevonden :)
rasit..

ik was net te laat met betalen om nog een pasje te ontvangen, eind van het jaar krijg ik hem waarschijnlijk dan als ik zo zie hoe lang mensen moeten wachten :)
edwinvr
Contacteer:

ik heb hem ook!!! 8)

en hij ziet er idd erg cewl uit!

[off topic]
yes, geen newbie meer!!
[/off topic]
Tom
Moderator
Car: MB

best leuk dingetje ja!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
martijn.p
Contacteer:

RaSiT schreef:ik was net te laat met betalen om nog een pasje te ontvangen, eind van het jaar krijg ik hem waarschijnlijk dan als ik zo zie hoe lang mensen moeten wachten :)
Maar het is het wel waard, want het ziet er best gelikt uit. Achterkant nog laten bedrukken en ik zou niets meer te wensen over hebben. :)
Robert dB.

Uhmmm Martijn T. keb er net nog een pasje ontvangen....ik had hem inmiddels al

Maja misschien kunnen we kwartet spelen?
martin rs

als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
Robert dB.

martin rs schreef:als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
Pasje wordt gemaakt na je inschrijven, meteen meenemen kan dus niet. Kortingen krijg je bij de sponsors van rt.nl

Lees gewoon alle info op rt.nl/lidworden
Dirk (CRX)

martin rs schreef:als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
Nee, zie .nl, Ja, Ja :lol:
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
*Stephan_RSI*

Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover :(. Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan
Tom
Moderator
Car: MB

*Clio_RSI* schreef:Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover :(. Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan

Ik zal je één tip geven: Geld overmaken doet wonderen :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

*Clio_RSI* schreef:Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover :(. Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan
Eerst geld overmaken, dan schrijven we je in en krijg je alle info.

Een brief sturen kost veel geld en tijd dus dat proberen we zo weinig mogelijk te doen.
*Stephan_RSI*

Ok tnx voor de info, ik ga binnenkort dan maar ff geld overmaken :D.
jeroen.k

Heb net het pasje ontvangen en ik moet zeggen! Gewoon lid worden al is het alleen maar voor het kwele pasje! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Foeke

kan je op auto maxx jezelf gewoon inschrijven en betalen????
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Jasper16v

ik heb geld vandaag overgemaakt ! 8)
Anonymous

F 16Valve schreef:kan je op auto maxx jezelf gewoon inschrijven en betalen????
Ja dat kan.

als je jezelf al eens eerder hebt opgegeven, dan hoef je dat op Automaxx niet meer te doen, dan kan je gelijk betalen. Is weer makkelijker voor ons en voor jou, dan hebben wij je gegevens alvast.
Foeke

Ploegah schreef:
F 16Valve schreef:kan je op auto maxx jezelf gewoon inschrijven en betalen????
Ja dat kan.

als je jezelf al eens eerder hebt opgegeven, dan hoef je dat op Automaxx niet meer te doen, dan kan je gelijk betalen. Is weer makkelijker voor ons en voor jou, dan hebben wij je gegevens alvast.
heb me nog niet eerder opgegeven
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan :lol:
Maar ja, nou lig ik vanaf morgenochtend achter de deur op de postbode te wachten. :p
Gijs V.

Ik heb mijn pasje, ik heb mijn pasje..!
WOOHOO!!! Supervet, gaaf kewl pasje..!!

YEAH!! Me now official member..!! JOEPIE...!!!
Renault, créateur de GTT !!!
Anonymous

hubo schreef:stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan :lol:
Maar ja, nou lig ik vanaf morgenochtend achter de deur op de postbode te wachten. :p
Ik heb jou adres niet kompleet (staat ook op het .nl forum, stuur me je volledige adres even dan kan ik het pasje opsturen (of haal het op Automania op)
-Ray-
Contacteer:

hubo schreef:stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan :lol:
dan hoop ik dat ik bij jou in de straat loop........ evil wevil!!! >-) >-) >-)
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Car: Megane RS

degenen die v d week dat passie hebben gekregen..wanneer hebben jullie het geld overgemaakt? Dan kan ik me misschien ook verheugen op dat gevalletje....
Marcel dLC

Ik heb het geld begin januari overgemaakt en inderdaad ook gister het pasje gehad
Haas

Marcel dLC schreef:Ik heb het geld begin januari overgemaakt en inderdaad ook gister het pasje gehad
Dan denk ik dat ik nog ff moet wachten.....:(
rasit..

13-06 is het bij mij afgeschreven, denk zo'n beetje volgend jaar mijn pasje dan?! :)
Haas

Rasit.. schreef:13-06 is het bij mij afgeschreven, denk zo'n beetje volgend jaar mijn pasje dan?! :)
bij mij ook....k*t, moet ik nog lang wachten....sorry, moeten WE nog lang wachten...
Jasper16v

ik heb het gister overgemaakt, hoop toch wel rond kerst 2002 me pas te hebben :D
Anonymous

Hebben jullie uberhaubt een idee hoeveel werk dat het is om een club op te starten?, het hele bestuur werkt zich drie slagen in de rondte om alles voor elkaar te krijgen, dit soort commentaar motiveerd echt :(

Alle pasjes zijn dinsdag op de bus gedaan, mocht je hem deze week niet ontvangen heb je mij het verkeerde adres gestuurd, ja en dan komt je pasje ook rond kerst nog niet aan.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn T. schreef:Hebben jullie uberhaubt een idee hoeveel werk dat het is om een club op te starten?, het hele bestuur werkt zich drie slagen in de rondte om alles voor elkaar te krijgen, dit soort commentaar motiveerd echt :(

Alle pasjes zijn dinsdag op de bus gedaan, mocht je hem deze week niet ontvangen heb je mij het verkeerde adres gestuurd, ja en dan komt je pasje ook rond kerst nog niet aan.
rustig an. Der zijn ook al genoeg complimenten gegeven her en der. En zeurders hou je altijd ;) Wmb krijgen jullie een dikke 10 hoor (het pasje was hier binnen nl :D )
Plaats reactie