ik was net te laat met betalen om nog een pasje te ontvangen, eind van het jaar krijg ik hem waarschijnlijk dan als ik zo zie hoe lang mensen moeten wachten
RaSiT schreef:ik was net te laat met betalen om nog een pasje te ontvangen, eind van het jaar krijg ik hem waarschijnlijk dan als ik zo zie hoe lang mensen moeten wachten
Maar het is het wel waard, want het ziet er best gelikt uit. Achterkant nog laten bedrukken en ik zou niets meer te wensen over hebben.
als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
martin rs schreef:als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
Pasje wordt gemaakt na je inschrijven, meteen meenemen kan dus niet. Kortingen krijg je bij de sponsors van rt.nl
martin rs schreef:als je nou op de meeting inschrijfd krijg je dan meteen een pasje? en bij welke winkels krijg je dan korting? en is dat dan met een paswoord voor renault-tuning.nl? en ...... is het mogelijk om je op de meeting in marum in te schrijven natuurlijk?
Nee, zie .nl, Ja, Ja
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover . Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan
*Clio_RSI* schreef:Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover . Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan
Ik zal je één tip geven: Geld overmaken doet wonderen
*Clio_RSI* schreef:Mijn broer had mij ingeschreven bij de RTC een heeeeeeeeeeeeluuuuhhhhhh tijd geleden met mijn banknummer e.d. maar ik heb nog steeds geen bericht gekregen hierover . Ik heb ook geen geld overgemaakt naar jullie banknummer ofzo dus, wie kan mijn hierover meer info geven.
TNX.
Stephan
Eerst geld overmaken, dan schrijven we je in en krijg je alle info.
Een brief sturen kost veel geld en tijd dus dat proberen we zo weinig mogelijk te doen.
F 16Valve schreef:kan je op auto maxx jezelf gewoon inschrijven en betalen????
Ja dat kan.
als je jezelf al eens eerder hebt opgegeven, dan hoef je dat op Automaxx niet meer te doen, dan kan je gelijk betalen. Is weer makkelijker voor ons en voor jou, dan hebben wij je gegevens alvast.
F 16Valve schreef:kan je op auto maxx jezelf gewoon inschrijven en betalen????
Ja dat kan.
als je jezelf al eens eerder hebt opgegeven, dan hoef je dat op Automaxx niet meer te doen, dan kan je gelijk betalen. Is weer makkelijker voor ons en voor jou, dan hebben wij je gegevens alvast.
heb me nog niet eerder opgegeven
<-------So you know don't mess with a Reno------->
stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan
Maar ja, nou lig ik vanaf morgenochtend achter de deur op de postbode te wachten.
hubo schreef:stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan
Maar ja, nou lig ik vanaf morgenochtend achter de deur op de postbode te wachten.
Ik heb jou adres niet kompleet (staat ook op het .nl forum, stuur me je volledige adres even dan kan ik het pasje opsturen (of haal het op Automania op)
hubo schreef:stelletje luie postbodes hiero, was zeker te zwaar voor ze om nog een envelopje war mijn pasje in zit mee te nemen. Is zeker wel een mega pas dan
dan hoop ik dat ik bij jou in de straat loop........ evil wevil!!!
degenen die v d week dat passie hebben gekregen..wanneer hebben jullie het geld overgemaakt? Dan kan ik me misschien ook verheugen op dat gevalletje....
Hebben jullie uberhaubt een idee hoeveel werk dat het is om een club op te starten?, het hele bestuur werkt zich drie slagen in de rondte om alles voor elkaar te krijgen, dit soort commentaar motiveerd echt
Alle pasjes zijn dinsdag op de bus gedaan, mocht je hem deze week niet ontvangen heb je mij het verkeerde adres gestuurd, ja en dan komt je pasje ook rond kerst nog niet aan.
Martijn T. schreef:Hebben jullie uberhaubt een idee hoeveel werk dat het is om een club op te starten?, het hele bestuur werkt zich drie slagen in de rondte om alles voor elkaar te krijgen, dit soort commentaar motiveerd echt
Alle pasjes zijn dinsdag op de bus gedaan, mocht je hem deze week niet ontvangen heb je mij het verkeerde adres gestuurd, ja en dan komt je pasje ook rond kerst nog niet aan.
rustig an. Der zijn ook al genoeg complimenten gegeven her en der. En zeurders hou je altijd Wmb krijgen jullie een dikke 10 hoor (het pasje was hier binnen nl )