Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RickGT TURBO
Contacteer:

oxje schreef:
RickGT TURBO schreef:
RaSiT schreef:die trabi gozer is van 2 maanden geleden, maak je niet druk man :)
hehhe...
okidokie...
IK maak me overigens niet zo snel druk over dit soort dingen.. vind het alleen lach wekkend. Maar daaren tegen moet je natuurlijk wel weer klaar staan voor mede rtc-ers :)
gewoon ff adres opvragen bij isp, als je dat kan... en dan meppe :)
En het helpt als je maatjes hebt die root hebben bij alle grote ISP's.....

Echt lache is iemand die ik ken die root heeft bij een grote telco.... hij heeft wel eens een mob trace gedaan op m'n mobiele nummer.... kick is dat zeg!!!
Marcel B.

RickGT TURBO schreef:
oxje schreef:
RickGT TURBO schreef:
RaSiT schreef:die trabi gozer is van 2 maanden geleden, maak je niet druk man :)
hehhe...
okidokie...
IK maak me overigens niet zo snel druk over dit soort dingen.. vind het alleen lach wekkend. Maar daaren tegen moet je natuurlijk wel weer klaar staan voor mede rtc-ers :)
gewoon ff adres opvragen bij isp, als je dat kan... en dan meppe :)
En het helpt als je maatjes hebt die root hebben bij alle grote ISP's.....

Echt lache is iemand die ik ken die root heeft bij een grote telco.... hij heeft wel eens een mob trace gedaan op m'n mobiele nummer.... kick is dat zeg!!!
ik heb root op me eigen bak, kan ik alleen niet nummers tracen :)
Don't walk the grass... smoke it
Haas
Car: Megane RS

cliomaniac schreef:1.4 zuigt
F*ck you!!!!!!!!!!!!!!!
Haas
Car: Megane RS

emile...niet zo zeuren over andermans auto's...niet iedereen kan zo'n bak kopen en onderhouden, laat die mensen gewoon lol hebben met hun eigen bakkie...
Plaats reactie