Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Zo'n Carb cooler zit er nog wel op ik ga hem er straks even afhalen en testen.
Maar ik ga waarschijnlijk nog een wagen demonteren voor onderdelen dus als je geduld heb heb ik hem zeker.

Ja ook zonde van die motor kap ik weet ook niet wat daar mee gedaan is ,ik vind het alleen zo raar dat die nieuw is aan de achterkant en aan de voorkant is al van alles mee gedaan/gebeurd.
Maar zoals ik al zei hij moet gespoten worden, en dan heb je echt weer een mooie kap.
ik zelf zoek ook nog een kant en klare (lichtblauw)want in het spuiten van auto onderdelen ben ik niet zo'n ster.:smile::smile::smile:
Dirk (CRX)

ik wacht het af.. post je weer effe wat hier als je zover bent?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

laten spuiten is altijd mooiste maar ook het duurste.. tenzij je vriendjes heb..

maar helaas heb ik geen vrienden in de spuiterij dus of zou ik het zelf moeten doen met de kans dat het niets wordt :sad:
of
dan toch weer laten doen.. en kost weer veel poen..

maar i.i.g nogmaals bedankt.
Anonymous

Ik heb de Carb cooler eraf gehaald en getest hij werkt perfect.
Als je intresse hebt kom maar.
ik zal even een foto naar je sturen want dat gaat geloof ik niet hier ?????
Dirk (CRX)

aha, hoe haal je hem eraf (en kom maar langs is beetje 'uit de buurt' :smile:
Dirk (CRX)

Foto heb ik binnen, thnx!! Dat is inderdaad het ding wat bij mij aan diggelen is :sad: maar ik woon dus helemaal in Friesland en jij in BREDA (of all places!, kan het nog verder)

Wat moet je voor het ding hebben, stuur ik het geld wel op incl porto kosten, als dat binnen is, stuur jij de koeler op? deal?
Anonymous

Over dat opsturen ,ik ga het toch maar proberen want daar zijn meer mensen in geintreseerd weet iemand precies te vertellen hoe dat werkt en wat de mogelijk heden daar van zijn ,en wat is nou precies onder rembours versturen en tot wat voor grote/gewicht kan je gaan ???????
Ik stuur die Carb-cooler dan wel op.
Ik wil er trouwens €12,- voor hebben .
(Lijkt mij redelijk:smile::smile:>-)
Dirk (CRX)

On 2002-04-03 15:10, Nick 2
wrote:
Over dat opsturen ,ik ga het toch maar proberen want daar zijn meer mensen in geintreseerd weet iemand precies te vertellen hoe dat werkt en wat de mogelijk heden daar van zijn ,en wat is nou precies onder rembours versturen en tot wat voor grote/gewicht kan je gaan ???????
Ik stuur die Carb-cooler dan wel op.
Ik wil er trouwens €12,- voor hebben .
(Lijkt mij redelijk:smile::smile:>-)
Rembours dan moet ik de postbode betalen, incl. het bedrag wat hij moet hebben voor het collecteren + meesleuren van het pakket. De kosten pfff.. rembours is geloof ik €11,= ofzo, gewone pakketdienst tot 5kg is €5,= daarboven moet je effe aan de mevrouw/meneer bij het postkantoor vragen.

Werkt trouwens heel simpel, men stoppen het in een doos, adres erop, pakketzegel erop (bij postkantoor te halen, of daar meteen te regelen) en je kunt het pakket daar achterlaten en komt bij mij terrecht.

€ 11,= is zeker akkoord, mail je adresgegevens maar (incl. eventuele bankgegevens) zorg ik dat je het geld zeer spoedig hebt.

By the way, heb jij nog zo'n olie retourslang richting dat potje vanaf het kleppendeksel? moeilijk uit te leggen maar hij zit met een plastic dopje vast op het kleppendeksel, gaat dan onder de carb. door richting dat potje wat aan de andere kant hangt er komt daar aan onderkant van het potje weer binnen (daar zit hij vast met een slangenklemmetje) die van mij is nl. zo lek als een zeef.. IEMAND die dit leest, op zeer korte termijn heb ik zo'n pokkeslang nodig!
Anonymous

Ok stuur die €12+verzendkosten maar naar mij op dan kijk ik onder tussen of ik zo'n slang die jij bedoelt nog hebt en dan zorg ik dat het opgestuurd word,heb je toevallig niet iemand hier in de omtrek die wel eens bij jou in de buurt komt ivm een meeting ofzo????
( dat zou een stuk makkelijker zijn)ik stuur mijn rek nr wel even naar je E-mail en dan hoor ik het wel.MAZL....
Anonymous

Heb je geen foto van je auto(mr2)
En wat is zo'n auto ongeveer waard????????
Had ik nog een vraag in welke heb jij intresse??:smile::smile::smile:
Anonymous

O,ja Als alles doorgaat is die robijn rode verkocht :grin:::-C:grin::
Misschien dat de nieuwe eigenaar nog wel van zich laat horen :wink::wink::wink:
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-03 18:43 ]
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-03 18:44 ]
Patrick

ken ik die nieuwe eigenaar misschien nick?????:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Patrick L.

Zeg euhh, hier begint een lampje te branden.
Pat, heb jij die rooie gekocht?? Of gaat Marco zijn GTT terugkopen??
Patrick L.

oeps 2x dezelfde gepost
[ This message was edited by: Patrick L. on 2002-04-03 21:10 ]
Patrick

On 2002-04-03 21:09, Patrick L.
wrote:
nou als ik vraag of ik em ken,dan is het duidelijk dat ik het niet ben,maarrrrrrrrr ehm huhehum je bent verder heeeeeeeeeeeeeeel warm:grin:

btw kep nog niets gehoord?
RickGT TURBO
Contacteer:

Nick, heb je ook interkoeler slangen? Die dikke? Daar ben ik wel in geinterresseerd. En ik wil graag ook een nieuwe vacuuum slang. Toen met de dumb valve er op zetten was het rubber toch echt heel erg uitgedroogd...

Wat wil je voor de hele interkoeler plus slangen?

Dan neem ik gelijk die achterlampies(units) ook wel mee :smile:
Wat ik natuurlijk ook zoek is een goed stoel frame. Mijn pasagiers stoel is perfect maar de scharniertjes..... het scharnier voor (je weet wel wat ook de vooruit/achteruit verstel hendel is) heeft uitgelubberde ogen. Ik ben zoekende naar een vervanging. Heb jij d'r mischien eentje van die redelijk is?

Ik check m'n mail morgen op kantoor pas weer. Dus als je replied stuur dan even naar <a href="mailto:rvandijk@footlocker.com" target="_new">rvandijk@footlocker.com</a> en m'n rtc account.
Anonymous

Pat ik geloof dat jij ook wel weet die gozer is ja :grin::grin::grin::grin::grin::grin:
RickGT TURBO
Contacteer:

Oh en nog even een vraagje over de gril op die rode....

Wat is dat voor gril? Een R19 gril? Zou dat meer lucht happen dan de standaard gril?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

RickGT TURBO, weetje zeker dat de juiste bouten op het schanierpunt zitten? Dit zijn origineel bouten met een verdikking, ik meen Torx 40mm ziet er dus ongeveer zo uit:

[]
[][][]
[][][]=====
[][][]=====
[][][]
[]

Waarbij === de schroefdraad is. De 2e en 3e [] is dus glad, dis het schanierpunt.
Bij mij zaten er ook gewone bouten in...
RickGT TURBO
Contacteer:

Goed dat je het zegt. Aan 1 kant zat de orginele torx nog. Heb hem er nu uitgehaald. (en het vervangen met een gewone schroef met miniatuur kleine ringetjes er om heen (om het gat een beetje in te persen/vullen))
Maar aan de andere kant zat een gewone schroef.

Probleem is dat het scharnier gat zelf echt helemaal ovaal geworden is. En de andere kant hierdoor ook.
Dus door dat de orginele torx er niet in zat aan 1 kant is hij meer en meer uitgelubberd. :sad:

Dus er zit niks anders op dan vervangen...hopelijk...
Mischien dat een orginele torx schroef nog een beetje extra helpt...

Mmmm weer naar de Renault dealer.....

[ This message was edited by: RickGT TURBO on 2002-04-03 22:22 ]
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Het punt is dat de rechter er meestal uitdraait, omdat ie iedere keer met het vooroverklappen van de stoel iets meedraait.
Het is de rechter gok ik?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
RickGT TURBO
Contacteer:

Jupz. Je hebt helemaal gelijk :smile:

Maar het is wel erg hinderlijk voor de bij rijder. En aangezien het vaak wel ankeren is... :smile: Want bij rijder kan natuurlijk schreeuwen...kort links. hard recht etc etc....
:smile: :smile:
:smile: :smile:
Rudo

On 2002-04-03 22:20, RickGT TURBO
wrote:
Goed dat je het zegt. Aan 1 kant zat de orginele torx nog. Heb hem er nu uitgehaald. (en het vervangen met een gewone schroef met miniatuur kleine ringetjes er om heen (om het gat een beetje in te persen/vullen))
Maar aan de andere kant zat een gewone schroef.

Probleem is dat het scharnier gat zelf echt helemaal ovaal geworden is. En de andere kant hierdoor ook.
Dus door dat de orginele torx er niet in zat aan 1 kant is hij meer en meer uitgelubberd. :sad:

Dus er zit niks anders op dan vervangen...hopelijk...
Mischien dat een orginele torx schroef nog een beetje extra helpt...

Mmmm weer naar de Renault dealer.....

[ This message was edited by: RickGT TURBO on 2002-04-03 22:22 ]
Als je zelf een beetje handig bent, of je kent iemand die dat is dan kun je ook een carosserie-ring op je frame lassen (zo heten die ringetjes toch?). Hiermee vervang je als het ware het uitgelubberde gat.

Nog een tip: indien je niet over de juiste bouten beschikt zoals hierboven zo pakkend weergegeven door Bas :wink:, kun je een standaard bout gebruiken, daar een (niet te kleine) moer op draaien en met een Dremel o.i.d. de kanten van de moer wegslijpen zodattie mooi rond wordt.

(Uit ervaring: dat werkt! :grin: )
Anonymous

Hallo Rick.
Die dikke slangen van de intercooler zoals je weet zijn niet echt goedkoop
ik ben pas voor mijn eigen naar de renault dealer geweest en ze vroegen
104 euro(afzetters) voor de kleine slang dus toen heb ik die van mijn donor auto gehaald(ik
heb liever nieuw) want dat vond ik een beetje te zout,dus met andere woorden
ik heb alleen de grote(langste) nog .
Intercooler heb ik ook
Die stoel heb ik ook nog voor je .
Die vacuum slangen ga ik even naar kijken (ik heb ze wel maar ik kijk even
of ze goed zijn).
En die achterlicht units kan je ook meenemen,ik heb eventueel ook donkere en
zonder achteruitrijlicht.
Ik hoor het wel. totaal prijs ??????doe eens een bod en schaam je niet :-c:-c:-c.
ik heb je ook een E-mail gestuurd want ik wist niet precies wat je bedoelde.MAZL
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-03 22:33 ]
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-03 22:34 ]
Anonymous

Die grill van die rooie komt van een safrane(dat stond op een onbespoten exemplaar op de achterkant)????????
Patrick L.

On 2002-04-03 22:10, patrick b
wrote:
wrote:
nou als ik vraag of ik em ken,dan is het duidelijk dat ik het niet ben,maarrrrrrrrr ehm huhehum je bent verder heeeeeeeeeeeeeeel warm:grin:

btw kep nog niets gehoord?
:lol: dan weet ik genoeg :lol:
marco

On 2002-04-03 22:52, Patrick L.
wrote:
On 2002-04-03 22:10, patrick b
wrote:
wrote:
gaat Marco zijn GTT terugkopen??

als het goed is wel , ik mis mijn meisje echt heel erg ,en ik wil haar heel graag terug,dus dat gaat ook gebeuren,ik ga hem echt terug kopen,eerst ff twingo eruit gooien voor een absolute spotprijs,en dan meteen mijn gt meisje terug halen :lol::lol::lol: i mis her so mutch:lol:
greetz marco

enne nick alvast bedankt joh ,:wink:
Anonymous

Geen dank.:-C:-C
[ This message was edited by: Nick 2 on 2002-04-04 18:21 ]
Patrick L.

:smile:
Patrick

On 2002-04-04 19:19, Patrick L.
wrote:
als hij haar weer heeft,......en ik dan ben ik niet goed genoeg??:grin:
btw waarom heet het nu meisje??meisjes zijn normaal toch niet zo snel:lol::lol::lol:
geintje dames natuurlijk:smile:
maar het is dan wel een mooi meisje:wink:
Patrick

btw,.....DRIE!!!!!!!!!!!:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
marco

On 2002-04-04 21:24, patrick b
wrote:
On 2002-04-04 19:19, Patrick L.
wrote:
als hij haar weer heeft,......en ik dan ben ik niet goed genoeg??:grin:
btw waarom heet het nu meisje??meisjes zijn normaal toch niet zo snel:lol::lol::lol:
geintje dames natuurlijk:smile:
maar het is dan wel een mooi meisje:wink:
ach gut pat voelt zich achter gestoten :lol::lol:
Patrick L.

:lol: als we afspreken doen we dat met zijn allen natuurlijk, euh, met zijn 3-en dus......:lol: Mischien wat meer mensen uit de regio.... who knows.
Patrick

Jaaaaaaaaaaaaaa,weer zo'n vetten meeting als toen!!!!!!!!!:lol::lol::lol::lol:
en ja!,.....ik voel me achtergestoten ja:sad:
:lol::lol::lol::lol:
Plaats reactie