On 2002-04-03 15:10, Nick 2
wrote:
Over dat opsturen ,ik ga het toch maar proberen want daar zijn meer mensen in geintreseerd weet iemand precies te vertellen hoe dat werkt en wat de mogelijk heden daar van zijn ,en wat is nou precies onder rembours versturen en tot wat voor grote/gewicht kan je gaan ???????
Ik stuur die Carb-cooler dan wel op.
Ik wil er trouwens 12,- voor hebben .
(Lijkt mij redelijk

>-)
Rembours dan moet ik de postbode betalen, incl. het bedrag wat hij moet hebben voor het collecteren + meesleuren van het pakket. De kosten pfff.. rembours is geloof ik 11,= ofzo, gewone pakketdienst tot 5kg is 5,= daarboven moet je effe aan de mevrouw/meneer bij het postkantoor vragen.
Werkt trouwens heel simpel, men stoppen het in een doos, adres erop, pakketzegel erop (bij postkantoor te halen, of daar meteen te regelen) en je kunt het pakket daar achterlaten en komt bij mij terrecht.
11,= is zeker akkoord, mail je adresgegevens maar (incl. eventuele bankgegevens) zorg ik dat je het geld zeer spoedig hebt.
By the way, heb jij nog zo'n olie retourslang richting dat potje vanaf het kleppendeksel? moeilijk uit te leggen maar hij zit met een plastic dopje vast op het kleppendeksel, gaat dan onder de carb. door richting dat potje wat aan de andere kant hangt er komt daar aan onderkant van het potje weer binnen (daar zit hij vast met een slangenklemmetje) die van mij is nl. zo lek als een zeef.. IEMAND die dit leest, op zeer korte termijn heb ik zo'n pokkeslang nodig!