Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Heel leuk om te zien hoe ook dat achterdeurhandgreep van de VS is overgenomen...

Mijn vader heeft sinds kort een VS en ik ben er nog steeds nogal lyrisch over.
Ik begin overigens steeds meer het idee te krijgen dat Renault destijds de Avantime met een klein productieaantal in de markt heeft gezet om zo te kijken wat de reacties van het publiek te peilen, en vervolgens verder is gegaan met de Laguna en daarna de VS en nu de Megane introduceert, wat natuurlijk de kostwinner voor Renault is...

Het enige waar ik eigenlijk niet echt over te spreken ben is de achterkant van de nieuwe Espace, zelfs voor zo`n ruimtehok had toch wel iets beters bedacht kunnen worden denk ik dan...

Owja, ultiem dat Renault eindelijk van de lullige kleine wieltjes is afgestapt...
Jeroen
Contacteer:

Beire schreef:Vandaag zijn bij ons in de garage de nieuwe Mégane en Espace in avant-premiere geleverd.
Moet zeggen dat de Mégane in het echt héél knap is, vooral den driedeurs. Toch sportief van uitzicht en héél goed uitgerust. Qua klasse de Laguna waardig.

Als iemand voor mij de foto's kan uploaden kan iedereen ze zien hé. Want da uploaden lukt hier maar niet. Zal ze wel naar iemand mailen dan.

Bert
Bert,

Op die drie deurs, zitten daar type plaatjes Coupé op?
Anonymous

In deze presreleases (acrobat benodigt) zijn ook nog wat picjes te vinden... http://www.renault.com/presse/detail.cf ... =2&id=3725

Wisten jullie trouwens dat Renault het afgelopen kwartaal de meeste auto`s in Europa heeft verkocht? (net iets recentere press-release)
rasit..

rc schreef:
Wisten jullie trouwens dat Renault het afgelopen kwartaal de meeste auto`s in Europa heeft verkocht? (net iets recentere press-release)
vandaar dat de Clio 2 Rs binnen 6 maanden 4000 euro duurder is geworden
Beire

Neen op de driedeurs staat geen benaming "coupé". Is het ook niet hoor.
Het laatste nieuws dat ik gehoord heb, voor de Belgische markt althans, is dat dit jaar de drie- en vijfdeurs worden gelanceerd.
Later volgen nog een monospace (scenic) en cabrio met hardtop! naar het idee van Peugeot 206CC en Mercedes SLK. Die volgen zeker. Mégane Classic komt er niet meer.
Van de toekomstige coupé is weinig geweten, enige wat ik weet is dat het een echte coupé wordt. Laag, bruut en sportief. Naar het schijnt kleine 406Coupe maar hoekiger en natuurlijk in Renault stijl.

We mogen van Renault trouwens nog veel verwachten hoor. Volgend jaar zou de Clio V6 fase II er moeten zijn en de nieuwe Twingo. Ook de Spider wordt terug in het leven geroepen, ditmaal met kleine vooruit en nodige standaard comfort.
En de Sport afdeling zou waarschijnlijk Alpine terug in het leven roepen !!! Laat ons hopen ...

Groeten,
Bert
Anonymous

Een nieuwe Alpine...

Hmmmmmmmmmmmm :)

Maar dat wordt dan waarschijnlijk wel iets wat een platform deelt met snelle Nissantjes...
Matijs
Contacteer:

Beire schreef: Het laatste nieuws dat ik gehoord heb, voor de Belgische markt althans, is dat dit jaar de drie- en vijfdeurs worden gelanceerd.
Later volgen nog een monospace (scenic) en cabrio met hardtop! naar het idee van Peugeot 206CC en Mercedes SLK. Die volgen zeker. Mégane Classic komt er niet meer.
Van de toekomstige coupé is weinig geweten, enige wat ik weet is dat het een echte coupé wordt. Laag, bruut en sportief. Naar het schijnt kleine 406Coupe maar hoekiger en natuurlijk in Renault stijl.

We mogen van Renault trouwens nog veel verwachten hoor. Volgend jaar zou de Clio V6 fase II er moeten zijn en de nieuwe Twingo. Ook de Spider wordt terug in het leven geroepen, ditmaal met kleine vooruit en nodige standaard comfort.
En de Sport afdeling zou waarschijnlijk Alpine terug in het leven roepen !!! Laat ons hopen ...
Wow, allemaal goed nieuws! Vooral ook de terugkeer van de spider en Alpine. Hoewel er wel al eerder plannen zijn geweest voor een nieuwe Alpine, maar dat is nooit doorgegaan. Hebben een keer foto's van prototypes uit 1990 in Alpine Magazine gestaan. En we zijn natuurlijk allemaal errug benieuwd naar de wegligging van de Clio V6 ph2...
Meer goed nieuws: ik heb besloten de nieuwe Megane mooi te vinden!
Peter @ Malta
Contacteer:

Nou ben ik in september toevallig in Parijs (vakantie en zo). Wanneer is de show precies?

- Peter
Gunther

ferme bak...maar...probeer daar maar eens een folie op de achterruit te plakken :evil: :p
Hoge bomen vangen...geen konijnen
RonaldClio16v
Contacteer:

Gunther schreef:ferme bak...maar...probeer daar maar eens een folie op de achterruit te plakken :evil: :p
Ik denk niet dat folie genoeg is voor dat achterkantje. :-* Jammer hoor. Hopen dat de coupe er beter uitziet.
AT YOUR SERVICE
Plaats reactie