Ja vind ik ook, beter dan al dat zwarte van tegenwoordigJacob Priem schreef:Mooie RS ! Wat mij betreft staan de wintervelgen er beter onder dan de zomervelgen ...![]()
Maar gelukkig : smaken verschillen !

Ja vind ik ook, beter dan al dat zwarte van tegenwoordigJacob Priem schreef:Mooie RS ! Wat mij betreft staan de wintervelgen er beter onder dan de zomervelgen ...![]()
Maar gelukkig : smaken verschillen !
Ik wist dat 225 de standaard breedte is op de 18" en 235 op de 19". Ik vond de 235'ers gewoon lekker rijden op de 19". Daarnaast lagen er ook al 235'ers op de 18" toen ik hem kocht en die reden ook super.StephRS schreef:225 breed is inderdaad de standaard voor de 18 inch velgen. Waarom heb jij 235 op je 18 inch gemonteerd dan Max?
Code: Selecteer alles
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
225/40-18 90mm 319mm 637mm 2002mm 500 0.0%
235/40-18 94mm 323mm 645mm 2027mm 493 1.3%
AnthonyR schreef:Een cup onderstel staat op 235/40/18 en de normale op 225/40/18. Er zit geen verschil in de velg dan.
Zou me er niet teveel zorgen om maken.
19'' is altijd 235/35/19 bij een Megane III RS.
Aha, aangezien mijn auto een Cup-onderstel heeft dus alsnog volledig de juiste keuze volgens de fabriekNiels V Dijk schreef:Het scheelt dat die banden van Max met heel veel liefde gemonteerd zijn![]()
![]()
Wat Anthony zegt, Cup is idd 235 breed op 18 inch.
Probleem is dat het geen folie is maar een soort verf (plastidip wellicht) aldus de dealer. Zelf nog niet goed naar kunnen kijken, elke keer als ik thuis ben is het al donker.Daan2D schreef:Je kunt daar toch gewoon de folie afhalen
Heb je de oude unit nog?StephRS schreef:Het is vanuit de verzekeraar logisch om enkel de defecte unit te vervangen. Ik zou beide willen laten vervangen omdat ik dan 2 identieke lampen heb. De nieuwe voorzien van folie kan ook, maar ik vind het origineel mooier![]()
Probleem is dat het geen folie is maar een soort verf (plastidip wellicht) aldus de dealer. Zelf nog niet goed naar kunnen kijken, elke keer als ik thuis ben is het al donker.Daan2D schreef:Je kunt daar toch gewoon de folie afhalen
Hmmm origineel of namaak voor deze prijs?jacques schreef:of je bestelt er een bij http://www.artaparts.nl/renault-renault ... elen/1217/