Friday Nightmeeting Noord-Holland.
-
- Contacteer:
vor jou scheelt het ook iets minder in afstand
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
parkeer plaats is niet echt groot
alhoewel die mooie doordraaier de snelweg op geweldig is
o sorry niet leuk voor jou met jou bandjes
alhoewel die mooie doordraaier de snelweg op geweldig is
o sorry niet leuk voor jou met jou bandjes
-
- Contacteer:
ja die rotonde ken ik ook wel
maar die lokaties beverwijk en alkmaar zij toch wat mooier
maar die lokaties beverwijk en alkmaar zij toch wat mooier
Jah dat heb je hier ook allemaal hoor, Rudo heeft laatst nog ff gekeken, die kan het beamen.
En het zwartemarkt gebied is groot en mooier savonds helemaal dood (hee rijmt ooknog
)
En er zitten ook aardig wat onder het kanaal.
En het zwartemarkt gebied is groot en mooier savonds helemaal dood (hee rijmt ooknog

En er zitten ook aardig wat onder het kanaal.
-
- Contacteer:
ok nu hak ik de knoop wel door beverwijk wordt het dus
as zaterdag ?
20uur of 20:30?
steef regel jij wat?
as zaterdag ?
20uur of 20:30?
steef regel jij wat?
Wat moet ik regelen?
Ik kan er iig om 8 uur gaan staan
Het parkeerterrein is niet van mac zelf btw, dus ik denk niet dat er iets geregeld moet worden. Tis gewoon open terreintje voor zwarte markt&meubelzaken etc. (zijn savonds toch dicht)
Ik kan er iig om 8 uur gaan staan

Het parkeerterrein is niet van mac zelf btw, dus ik denk niet dat er iets geregeld moet worden. Tis gewoon open terreintje voor zwarte markt&meubelzaken etc. (zijn savonds toch dicht)
-
- Contacteer:
nou ik zou zeggen ieder een ff wat mee nemen
frissie happie enz muziekje goed humeurtje
party party
frissie happie enz muziekje goed humeurtje
party party
Goed ik zet Hardhouse 2 wel op Casette voor in de Laguna 
En eten en drinken: M A C?
Maargoed wie komen er? Zou wel gezellig zijn als er meer mensen ff komen kijken. (hoeft niet lang)
Ojah routebeschrijving komt er ook aan.

En eten en drinken: M A C?

Maargoed wie komen er? Zou wel gezellig zijn als er meer mensen ff komen kijken. (hoeft niet lang)
Ojah routebeschrijving komt er ook aan.
Yep, mee eens.....
En mocht een door de weekse dag niets zijn, dan is de zondag wellicht een goed alternatief.
En mocht een door de weekse dag niets zijn, dan is de zondag wellicht een goed alternatief.
Voor mij maakt het weinig uit, het kan ook op donderdag bijv.
Alleen ben ik er dan pas na half 9 (werken)
Dan is het koopavond dus zullen er nog wel wat mensne rondlopen(kan gezellig zijn) na 9 uur keer de rust weer terug
Alleen ben ik er dan pas na half 9 (werken)
Dan is het koopavond dus zullen er nog wel wat mensne rondlopen(kan gezellig zijn) na 9 uur keer de rust weer terug

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
lijkt me interessant..potje scheuren met 'de NH-crew'....
Maar zat. a.s. word lastig....
Kmoet waarschijnlijk ook al naar Den-Bosch scheuren ('s-avonds IMPULZ!).....
Ik kom een andere keer nog wel aan de beurt...
eerder.
Ik kom een andere keer nog wel aan de beurt...
eerder.
Ik moest kiezen...Impulz of Trance Energy...tis de laatste geworden.On 2002-02-12 11:52, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a>
wrote:
Een paar vrienden van mij gaan wel naar Impulz....doe ze de groeten als je ze ziet...

-
- Contacteer:
zaterdag zondag zit ik op cirquit zandvoort
zondag zit ik natuurlijk op zandvoort dus als ik kom zullen jullie het op zaterdag moeten doen.
ik hou dit topic wel even in de gaten, voor alsnog heb ik nog geen plannen, maar het zou best weer eens zo kunnen zijn dat een vrouw de voorkeur krijgt...
ik hou dit topic wel even in de gaten, voor alsnog heb ik nog geen plannen, maar het zou best weer eens zo kunnen zijn dat een vrouw de voorkeur krijgt...
Immer wieder die verdammte Holländer
doen julli nooit ens iets in de buurt van de belgische grens breda of bergen op zoom bijvoorbeeld of roosendaal of dat mag ook limburg zijn maastricht of zoiets in de buurt ik denk dat er wel wat GTT of andere renault drivers er zouden bij willen zijn misschien een ideetje voor jullie renaultfreaks ?? thanks
ahaa!! dat maakt de drempel alweer een stuk lager!! zet mij maar bovenaan het lijstje van twijfelaars... o nee dat sta ik al, want ik ben de enige!!On 2002-02-13 23:06, Stevie
wrote:
Komkom
Ik trakteer om 9 uur het eerste bakkie![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
Dat kun je beter effe in deze topic zetten Gille:On 2002-02-13 23:17, gille 21TURBO
wrote:
doen julli nooit ens iets in de buurt van de belgische grens breda of bergen op zoom bijvoorbeeld of roosendaal of dat mag ook limburg zijn maastricht of zoiets in de buurt ik denk dat er wel wat GTT of andere renault drivers er zouden bij willen zijn misschien een ideetje voor jullie renaultfreaks ?? thanks
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 43&forum=6" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?to ... forum=6</A><!-- BBCode End -->
Dat zijn de Brabantgangers, die zitten toch een stukkie dichter bij jou in de buurt!
Jean, woon jij bij/ aan de Leidse vaart? Vlak bij die computerzaak (Computer Land of zo)?On 2002-02-13 23:22, jean-p.d
wrote:
MISSCHIEN DAT IK FF KOM AANWAAIEN I.V.M. VISITE!!MAAR DAT LAAT IK JULLIE ZATERDAG WEL WETEN.