Abel schreef:er staat een Renault kleurcode op de veer dus die is origineel is het niet een idee om de bovenste deel opnieuw te laten verzinken? als dit een 16V Model is dan "moet" je er zuinig op zijn. dit lijkt tijdelijk wel okay maar op de lange duur misschien net niet
megane veerpoot past trouwens ook dacht ik. zou dat nog vergelijkbaar zijn met r19-16V veerpoot van een megane 2.0 16v?
Hoi Abel ik snap je maar vind het ok zo. Hij is om mee te rijden, niet om te showen. Had ie maar geen auto moeten worden
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Abel schreef:er staat een Renault kleurcode op de veer dus die is origineel is het niet een idee om de bovenste deel opnieuw te laten verzinken? als dit een 16V Model is dan "moet" je er zuinig op zijn. dit lijkt tijdelijk wel okay maar op de lange duur misschien net niet
megane veerpoot past trouwens ook dacht ik. zou dat nog vergelijkbaar zijn met r19-16V veerpoot van een megane 2.0 16v?
Dat past idd, in de veertoren moet je 2 gaten boren op de juiste plek, en je hebt een megane fusee nodig voor de aansluiting op de onderkant v/d veerpoot.
Ik heb het hier liggen en ook uitgezocht: Als je alles van de megane F7R (fusees, schokbreker en aandrijfassen) overzet en de gaten in de veertoren 1 cm verder naar buiten zet, past alles. (F7R De schokbrekers zijn 24mm dik bij de fussees, de buiten zijn 14mm en onderste pin zit 8mm verder naar binnen + nog wat hoeken die anders zijn).