Maar ik kom wel in de Renault 1.4e (dus geen mooie wagen nog

[kan niet wachten tot ik m'n 16V heb]
EEN R5GTT NATUURLIJK!On 2002-01-27 23:04, Chris
wrote:Jean Paul, wat is de tweede auto? Dan zet ik hem er ff bij.On 2002-01-27 22:53, CLIOWILLIAMS
wrote:
het lijkt ons ook hartstikke gezellig om te komen dus schrijf ons ook maar in!
en als het meezit komen we met twee auto's
de groeten uit haarlem
Ik DENK van wel!On 2002-01-27 23:53, Wouter.
wrote:
He, Rudo en Hans R. gaat er 1 van jullie naar deze meeting?
ik wilde het jouw ook net gaan vragen of je me niet gemist hebt!?On 2002-01-28 19:17, Merijn
wrote:
Enneh, Pat, wanneer ben je weer eens op ICQ te vinden???
Okee Jeffrey is goed. Als je het weet zet het dan effe hier neer. Dan weet ik of ik je er bij kan zetten. MazzelOn 2002-01-28 23:13, Jeffrey E.
wrote:
Ps, gaat Jeffrey ook mee?
-----------------
Als ik mee kan liften(want ik ga NIET met de nixxan) en niet moet werken, want volgens mij heb ik WEER een koopzondag:evil:, maar dat weet ik gouw genoeg ff kijken morgen.. En anders regel ik wel wat..![]()
Ja, misschien heeft rudo nog wel plek voor je of hans r. en anders mag je misschien wel met mij meerijden hoorOn 2002-01-28 23:13, Jeffrey E.
wrote:
Als ik mee kan liften(want ik ga NIET met de nixxan) en niet moet werken, want volgens mij heb ik WEER een koopzondag:evil:, maar dat weet ik gouw genoeg ff kijken morgen.. En anders regel ik wel wat..![]()
On 2002-01-28 23:22, Wouter.
wrote:Ja, misschien heeft rudo nog wel plek voor je of hans r. en anders mag je misschien wel met mij meerijden hoorOn 2002-01-28 23:13, Jeffrey E.
wrote:
![]()
Ik ga morgen wel ff regelen dat ik vrij ben, zal ik aanstaande zondag wel moeten werken, maarja je moet wat. Ik kan ook met de 1.4 mexx van me chick. Nee doen we niet, rij wel met jou mee Wout..On 2002-01-28 23:37, Wouter.
wrote:
Als ik tijd heb om er even naar toe terijden (104km ; 45min) dan mag jij ook wel met mij meerijden hoor.