RTC icekarten 12 oktober 2012 (nieuwe info! op pagina 3)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.

Ice karten op 12 oktober 2012 ga je ook mee?

Ik ga mee karten
0
Geen stemmen
Ik ga mee en wil minimaal 2 heats rijden.
0
Geen stemmen
Ik ga mee karten (2 heats) en wil nog wat na drinken.
4
100%

Totaal aantal stemmen: 4
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

50 nog wat, de snelste volgens mij!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

In 2011 zijn we met een stel rtcers gaan icekarten in Rucphen. Het werd een legendarische avond met mooie drifts, spins, crashes, inhaalacties en er schijnt zelfs een rtcer achterstevoren gereden te hebben, geduwd door een andere kart.
Niet het asfalt maar het ijs vloog in het rond en we hebben veel lol gehad. Het is in mijn ogen een goed plan om deze avond een vervolg te geven.
In eerste instantie had ik het plan opgevat om in 2012 vaker een kartavond op te zetten voor de RTC, helaas is het daar, om verschillende redenen niet van gekomen.
Ik heb echter een optie genomen om op 12 oktober weer te gaan icekarten in Rucphen(Noord Brabant!) De kartavond zal niet leden only zijn, leden betalen echter een Iets lager bedrag voor een heat.

Informatie voor de mensen die vorig jaar niet zijn meegeweest; indoor IceKarten is een spectaculaire vorm van karten. De karts zijn electrisch aangedreven en uitgevoerd met spike-banden waarmee je over het ijs glijdt door middel van driften. Snelheid is van minder groot belang, het gaat om het driften, behendigheid, en het moment waarop je het driften inzet. Het elektrisch aangedreven karten op ijs, is een zeer schone manier van karten doordat er geen slijtage aan banden is en geen brandstof en smeermiddelen nodig zijn. Het racegeluid en de beleving worden er niet minder om, de kart reageert zelfs sneller op het electrische pedaal dan op het gaspedaal bij een reguliere benzinekart. Ik heb ervaren dat door de afwezigheid van motorgeluid je het karten heel anders ervaart, je hoort de banden, het ijs en de wind.

Ik heb een nieuwe poll geplaatst op pagina 1 van dit topic, waarin jullie kunnen aangeven of je meegaat, hoeveel heats je wil karten en of je nog wat wil na drinken. Het lijkt mij in ieder geval leuk om na het karten wat na te praten en iets te drinken.

Als ik inzicht heb in de grote van de groep waarmee we gaan karten en of wat drinken kan ik prijs informatie geven(ik kan dan groepskorting bedingen of een arrangement regelen). Ik wil overigens inzetten op ongeveer een uur karten. In dit uur kunnen ongeveer 4 a 5 heats gereden worden.
Een belangrijke wijziging ten opzichte van vorig jaar is dat er van te voren betaald dient te worden, ik heb dan echt duidelijk wie er allemaal meegaan en kom niet voor financiële verrassingen te staan. Een heat karten zal zonder korting ongeveer € 19,- kosten.
Vul dus snel de poll in en stuur me een pm

Hessel

p.s. voor de lords of the boards is er eventueel een Quoc o Steve arrangement te boeken, info via de pm bij mij.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Opkomstlijst.

Hessel en Saskia
Edwin
Jacco
Plaats reactie