Lucabrio schreef:Is de inschrijvingstermijn al verlopen?
Mijn vriendin en ik zouden graag nog meedoen, inclusief de bbq en overnachting op de camping, en wellicht nog een vriend meenemen (op zijn reactie heb ik gew8 alvorens me in te schrijven, maar t duurt lang omdat ie momenteel in Maleisie is).
Kan t nog? Mn vriendin en ik willen sowieso meedoen, met onze R19 Cabrio, overnachten op de camping (plekje voor een uitwerp-tent is genoeg), mn maat heeft nog niks laten weten maar in t ergste geval hebben we plek voor twee uitwerp-tentjes nodig.
[INFO&CHAT] Ardennen/Nürburgring Weekend: AFTERCHAT!
De inschrijftermijn is zeker nog niet verlopen! Dus meld je aan in het daarvoor bestemde topic ( http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=29915 ).
Zeker voor de campinggasten kan er in principe tot het laatste moment ingeschreven worden. Voor mensen die een hotelovernachting willen ligt dat vanzelfsprekend wat anders, want we zullen reserveringen moeten doen.
We willen natuurlijk wel een schatting kunnen doen van het aantal mensen dat meegaat, omdat er voorbereidingen getroffen moeten worden. Vooral voor de BBQ is dat van belang, want we willen niet dat er mensen met een lege maag naar bed gaan!
Ik zal proberen vandaag, of anders morgen, alle informatie in de startposts van de verschillende topics te plaatsen.
Zeker voor de campinggasten kan er in principe tot het laatste moment ingeschreven worden. Voor mensen die een hotelovernachting willen ligt dat vanzelfsprekend wat anders, want we zullen reserveringen moeten doen.
We willen natuurlijk wel een schatting kunnen doen van het aantal mensen dat meegaat, omdat er voorbereidingen getroffen moeten worden. Vooral voor de BBQ is dat van belang, want we willen niet dat er mensen met een lege maag naar bed gaan!
Ik zal proberen vandaag, of anders morgen, alle informatie in de startposts van de verschillende topics te plaatsen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus voor het ontbijt vanuit wandelend richting camping? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Merijn schreef:Lucabrio schreef:Is de inschrijvingstermijn al verlopen?
Mijn vriendin en ik zouden graag nog meedoen, inclusief de bbq en overnachting op de camping, en wellicht nog een vriend meenemen (op zijn reactie heb ik gew8 alvorens me in te schrijven, maar t duurt lang omdat ie momenteel in Maleisie is).
Kan t nog? Mn vriendin en ik willen sowieso meedoen, met onze R19 Cabrio, overnachten op de camping (plekje voor een uitwerp-tent is genoeg), mn maat heeft nog niks laten weten maar in t ergste geval hebben we plek voor twee uitwerp-tentjes nodig.
Aaaah een mede-kampeerder, die andere softies liggen in zo'n hotel te meuren

Ik meur graag... jazeker... Nooit moeite gehad met een tent, of gewoon plat op de grond legge...
Kan nu wel aangeven dat mn vriendin en ik sowieso meedoen, punt uit.
Misschien doet een kameraad ook nog mee.
Wel jammer, zondag kunnen we niet mee naar de ring. Verplichtingen eders.
Niet dat ik een racer ben, maar OK, als je de kans hebt, dan wil je toch...
Gewooon mee gaan ongeacht het weer 

Top! Zou je je even aan willen melden via het formulier in dit topic, zodat ik al je gegevens heb?Lucabrio schreef:Ik meur graag... jazeker... Nooit moeite gehad met een tent, of gewoon plat op de grond legge...
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 33#2280933
Thanks!

Enneh, kun je met geen mogelijkheid de afspraak voor zondag afzeggen?

Als je op de camping wilt staan, dan is de uiterste inschrijfdatum 1 oktober 2011.jankees schreef:Ik wil eigenlijk ook wel mee,
Ik begreep dat als ik gewoon op de camping wil staan ik nog even het weer af kan wachten voordat ik me opgeef toch?
In de startpost kun je alle informatie vinden.

De ervaring is: hoe harder de regen hoe groter de gezelligheid:) Hebben we nog wat plaatjes van die zeiknatte eerste rit?jankees schreef:Ik wil eigenlijk ook wel mee,
Ik begreep dat als ik gewoon op de camping wil staan ik nog even het weer af kan wachten voordat ik me opgeef toch?

Verder eigenlijk altijd wel goed weer gehad, lekker nazomeren in de Ardennen.
Hoe laat wordt er eigenlijk afgesproken die eerste dag en waar moet je dan heen?Riël schreef:De ervaring is: hoe harder de regen hoe groter de gezelligheid:) Hebben we nog wat plaatjes van die zeiknatte eerste rit?jankees schreef:Ik wil eigenlijk ook wel mee,
Verder eigenlijk altijd wel goed weer gehad, lekker nazomeren in de Ardennen.
Is de route die gereden wordt toevallig in ITN bestand (TOMTOM) beschikbaar via bv TYRE oid
Ik ga denk ik gewoon met mn tent die heb ik dit jaar maar 1 nacht gebruikt en het heeft wel wat (ik zie het al voor me dat ik alleen op een veldje sta)

[img]http://www.florealclub.be/images_Florea ... _Large.jpg[/img]
De start van de toertocht naar La Roche is bij de McDonald's in Maastricht. We zullen verzamelen rond 10 uur, waarna elke equipe, met een aantal minuten pauze, zal vertrekken.
De route is opgezet op basis van het 'bolletje-pijltje' systeem en is niet beschikbaar voor TomTom. Je zult dus een echt een navigator moeten hebben, anders ga je gegarandeerd de weg kwijt raken.
Ik wil wel proberen om de route nog om te zetten naar een import-bestand voor TomTom, maar de toertocht is eigenlijk bedoeld om ook een beetje te puzzelen... Anders is het wel erg makkelijk!
De route is opgezet op basis van het 'bolletje-pijltje' systeem en is niet beschikbaar voor TomTom. Je zult dus een echt een navigator moeten hebben, anders ga je gegarandeerd de weg kwijt raken.
Ik wil wel proberen om de route nog om te zetten naar een import-bestand voor TomTom, maar de toertocht is eigenlijk bedoeld om ook een beetje te puzzelen... Anders is het wel erg makkelijk!
-
Alleen als het exact dezelfde route is die jullie uitgezet hebbenMerijn schreef:Ik heb TYRE effe gedownload en in de demo wordt direct een route geopend die begint en eindigt in La Roche. Toeval?

Ik heb er zin in in ieder geval ! 

hahah...Steven(stk) schreef:Alleen als het exact dezelfde route is die jullie uitgezet hebbenMerijn schreef:Ik heb TYRE effe gedownload en in de demo wordt direct een route geopend die begint en eindigt in La Roche. Toeval?

Het is me gelukt om een export te maken voor TomTom en Garmin, maar ik kan daar geen garanties op geven. Allereerst moeten we de route aankomende zondag nogmaals rijden ter controle en daarna extreem nauwkeurig in Google Maps zetten. Of nu met een GPS Tracker 'opnemen' en importeren in TYRE. Eens kijken of we dat voor elkaar krijgen...

Maar dan nog staat het me tegen dat men straks per TomTom gaat rijden. Daarmee is de helft van de lol al verdwenen!
Het is een toertocht/puzzelrit, dus TomTom heeft inderdaad niet de voorkeur lijkt me... We hebben de tocht uitgezet op het rijplezier en de lol van het vinden van de juiste route, denk dat er weinig aan is als je op TomTom rijdt en van de omgeving moet genieten. Daar hebben we de route niet op uitgezet namelijk 
Zondag eerst maar eens kijken of het ons lukt een goede TomTom export te maken. Daarna misschien verkrijgbaar voor alleen de single-drivers?
Met zijn 2en in de auto is verplicht op de papieren aanwijzingen rijden !

Zondag eerst maar eens kijken of het ons lukt een goede TomTom export te maken. Daarna misschien verkrijgbaar voor alleen de single-drivers?
Met zijn 2en in de auto is verplicht op de papieren aanwijzingen rijden !

Heb er ook echt zin in! Vorig jaar het adres alvast in de TomTom gezet voor het geval we de weg compleet kwijt zouden raken.
Uiteindelijk toch nog 2de geworden door een stomme fout van ons
(van de 4 die serieus de vragen hebben ingevuld
)
Uiteindelijk toch nog 2de geworden door een stomme fout van ons

(van de 4 die serieus de vragen hebben ingevuld

We proberen ook wat 'herinstap-punten' in de route op te nemen, dus als je de weg kwijt bent, kun je (met TomTom) naar een vast punt navigeren en vanuit daar de route weer verder volgen 

Ik ben alleen en ik heb geen navigator
vandaar de Tom Tom vraag maar wellicht is het niet nodig en is het ook alleen te doen, we zien wel ook als je verkeerd rijdt is het een prachtige omgeving. 10 uur zo das dan om 6 uur op hahaha rijdt er nog iemand anders vanuit de buurt van Hardinxveld die kant op???

Goed, zoals misschien ook wel bekend, hebben Rob en ik de tocht voor de zondag uitgezet. Van de camping naar de heilige groene hell in de Eifel: de Nürburgring.
Dit is de laatste jaren ook vaste prik geworden en we rijden nu de standaard Rob-route met leuke uitbreiding om daarna nog wat rondjes op de ring te rijden.
Nu is er toevallig vrijdag 30 September een theorie avond van ringoeroe Aernoudt Bottemaene. Een aparte ringfan die echt al verschrikkelijk veel autos gehad heeft en ook erg snel heeft geruild. Ik was eerst altijd wat sceptisch over hem, tot ik vorig jaar eens een theorieavond van hem heb meegemaakt die zeer intressant was. (Juist ook voor mij als redelijke ringkenner). Hij heeft ooit ook nog een Williams gehad waar hij nog steeds over te spreken is.
In ieder geval lijkt me dit een leuke opwarmer voor dit weekend, dus bij deze zou ik met name de (beginnende) ringrijders toch aanraden om heen te gaan. Vermoedelijk ben ik er zelf ook, gewoon voor de leuk.
Meer informatie en aanmelden kan via de volgende link (rechtsboven linkje theorieavond). http://www.rear-wheel-drive.info/index.php/events/
Vermeld ook even dat je via de RTC komt.
Dit is de laatste jaren ook vaste prik geworden en we rijden nu de standaard Rob-route met leuke uitbreiding om daarna nog wat rondjes op de ring te rijden.
Nu is er toevallig vrijdag 30 September een theorie avond van ringoeroe Aernoudt Bottemaene. Een aparte ringfan die echt al verschrikkelijk veel autos gehad heeft en ook erg snel heeft geruild. Ik was eerst altijd wat sceptisch over hem, tot ik vorig jaar eens een theorieavond van hem heb meegemaakt die zeer intressant was. (Juist ook voor mij als redelijke ringkenner). Hij heeft ooit ook nog een Williams gehad waar hij nog steeds over te spreken is.
In ieder geval lijkt me dit een leuke opwarmer voor dit weekend, dus bij deze zou ik met name de (beginnende) ringrijders toch aanraden om heen te gaan. Vermoedelijk ben ik er zelf ook, gewoon voor de leuk.
Meer informatie en aanmelden kan via de volgende link (rechtsboven linkje theorieavond). http://www.rear-wheel-drive.info/index.php/events/
Goeie tip steven 
(Helaas zit ik dan zelf in Griekenland...
)

(Helaas zit ik dan zelf in Griekenland...

-

-
- Contacteer:
Rij je over groningen?jankees schreef:Ik ben alleen en ik heb geen navigatorvandaar de Tom Tom vraag maar wellicht is het niet nodig en is het ook alleen te doen, we zien wel ook als je verkeerd rijdt is het een prachtige omgeving. 10 uur zo das dan om 6 uur op hahaha rijdt er nog iemand anders vanuit de buurt van Hardinxveld die kant op???

Je moet richting het zuiden rijden he.

Is voor je dan 1u45min of zo.
Of je moet 2u15min nodig hebben voor je haar.

Wij rijden denk rond 8uur weg vanuit O'hout of Breda of zo.
Ja man ben heel ijdelEdwin5gtt (Punttang) schreef:Rij je over groningen?jankees schreef:Ik ben alleen en ik heb geen navigatorvandaar de Tom Tom vraag maar wellicht is het niet nodig en is het ook alleen te doen, we zien wel ook als je verkeerd rijdt is het een prachtige omgeving. 10 uur zo das dan om 6 uur op hahaha rijdt er nog iemand anders vanuit de buurt van Hardinxveld die kant op???
![]()
Je moet richting het zuiden rijden he.![]()
Is voor je dan 1u45min of zo.
Of je moet 2u15min nodig hebben voor je haar.
Wij rijden denk rond 8uur weg vanuit O'hout of Breda of zo.

Als je het ok vind dat ik met je oprijdt
dan hoor graag een locatie en tijd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das zeker een waardevolle tip, Stevie. Ik ga er dit keer denk ik ook wel bij zijnSteven schreef:Goed, zoals misschien ook wel bekend, hebben Rob en ik de tocht voor de zondag uitgezet. Van de camping naar de heilige groene hell in de Eifel: de Nürburgring.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Zo, Haas en ik hebben vandaag weer 600 km op de klok erbij gezet om de route op fouten te controleren en hij is definitief! Compleet anders dan andere jaren, al ontkom je er niet aan een aantal dezelfde wegen op te nemen in de route.
Rob en Steven hebben vandaag hun toertocht van La Roche naar de Ring gecontroleerd en ook die is af!
Kortom, het meeste werk is gedaan om van het weekend van 8 en 9 oktober 2011 er 1 om nooit te vergeten te maken.
Hopelijk komen er nog een aantal equipes bij, dus meld je snel aan! 
Rob en Steven hebben vandaag hun toertocht van La Roche naar de Ring gecontroleerd en ook die is af!

Kortom, het meeste werk is gedaan om van het weekend van 8 en 9 oktober 2011 er 1 om nooit te vergeten te maken.

De tocht van de camping naar de ring is vandaag inderdaad gecontroleerd door mij en Steven.
De rit is voor een aanzienlijk deel nieuw en er zitten een hele hoop mooie stuurstukjes bij!
Vandaag ruim 700km op de Ibiza erbij geklokt, dat brengt het totaal op een goede 1500km in 2 weekenden....
Op het weer na is alles onder controle voor het weekend van 8 en 9 oktober!
De rit is voor een aanzienlijk deel nieuw en er zitten een hele hoop mooie stuurstukjes bij!

Vandaag ruim 700km op de Ibiza erbij geklokt, dat brengt het totaal op een goede 1500km in 2 weekenden....
Op het weer na is alles onder controle voor het weekend van 8 en 9 oktober!