plons!

En toch Ronald speelt er meer mee dan alleen die lagers zelf, ik kijk ze ook altijd even na als ik de kans heb. Maar ik heb ze ook gezien bij 2 & 3 ton waar nog helemaal niets aan te zien was. Dus of rijstijl of verkeerde olie of te lange verversing's interval.Ronald1916V schreef:Ik maak geen geintje hoor, deze motor zat aardig dicht gekoolt dus er is ws. nog wel aardig rustig mee gereden. tis de zoveelste F7P die ik los trek waar ze zo gaar er uit komen. Zegt genoeg..
Een Nederlandse Fransman? Misschien iemand uit Den Bosch?Okkie schreef:Mijn renault 5 is zojuist verkocht.
De nieuwe eigenaar is een liefhebber van renault, heeft al 3 5jes gehad, en is een fransman.
Was al met al erg gezellig. maar zonde om me 5je te zien weg rijden!
Ciaoo
daarom ben ik benieuwd hoe die van mij er uit zien.Maarten-Jan schreef: En toch Ronald speelt er meer mee dan alleen die lagers zelf, ik kijk ze ook altijd even na als ik de kans heb. Maar ik heb ze ook gezien bij 2 & 3 ton waar nog helemaal niets aan te zien was. Dus of rijstijl of verkeerde olie of te lange verversing's interval.
jacques schreef:Hij moet ook een NL Burger Service nummer anders kan hij hem niet in NL op naam zetten. Ik weet dit van al mijn Engelse collega's die in NL wonen en al dan niet een BSN hebben.Jean-Paul-S schreef:Hij moet een nl paspoort of rijbewijs hebben, anders moet hij hem op frans kenteken hebben.
Het is volgens mij niet mogelijk om hier officieel te wonen zonder nl paspoort, in ieder geval niet voor eeuwig?!
antoine schreef:Een Nederlandse Fransman? Misschien iemand uit Den Bosch?Okkie schreef:Mijn renault 5 is zojuist verkocht.
De nieuwe eigenaar is een liefhebber van renault, heeft al 3 5jes gehad, en is een fransman.
Was al met al erg gezellig. maar zonde om me 5je te zien weg rijden!
Ciaoo
Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien boven de 2 ton waarbij ze nog fris waren. een F7P in ieder geval niet en daar heb ik er al heel wat van uit elkaar gehad.Maarten-Jan schreef:En toch Ronald speelt er meer mee dan alleen die lagers zelf, ik kijk ze ook altijd even na als ik de kans heb. Maar ik heb ze ook gezien bij 2 & 3 ton waar nog helemaal niets aan te zien was. Dus of rijstijl of verkeerde olie of te lange verversing's interval.Ronald1916V schreef:Ik maak geen geintje hoor, deze motor zat aardig dicht gekoolt dus er is ws. nog wel aardig rustig mee gereden. tis de zoveelste F7P die ik los trek waar ze zo gaar er uit komen. Zegt genoeg..
Hier nog een berichtje:Adrian schreef:Heeft iemand ervaring met deze video scope?
http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp ... ir=catalog
Dat had ik idd al gelezen Tom, maar ben benieuwd of iemand praktijk ervaring heeft met deze scoop.Adinsx schreef:Hier nog een berichtje:Adrian schreef:Heeft iemand ervaring met deze video scope?
http://buy1.snapon.com/catalog/item.asp ... ir=catalog
http://www.amt.nl/Nieuws/Op-inspectie-met-SnapOn.htm
Ik vraag het toch hier en niet aan AMTTom schreef:Heeft AMT werkplaatsen?
Wil je zo'n ding prive aanschaffen? Daar lijkt het me een tamelijk duur stukje gereedschap voor.
Jij hebt zeker veel scrapheap challenge gekeken op discovery channelRiël schreef:Neu hoor, een ledje bovenop een flexibel stukje frotten is ook geen rocketscience toch.
Ha nog makkelijkertutuur schreef:Of de camera zit in het kastje samen met het ledje en dat gaat via een glasvezelkabel naar het uiteinde