Je kent die koffers, het zijn 25 stuks...
@riel thnx voor het regelenRiël schreef:![]()
![]()
![]()
alles kan extremer in een xantia geloof ik , zelfs rotondesWouter de Wit schreef:Nou je hebt gezien dat het extremer kan (Xantia)
Schoon gemaakt? De set is nogsteeds bijna nieuw!Tom schreef:Al een keer goed schoon gemaakt? Dat wil nog wel eens een tijd helpen.
Bitjes gewoon van tengtools kopen (die hebben een erg makkelijk ruil beleid) en een setje ratels van Hazet ofzo. Beter dan de gemiddelde meuk en liggen fijn in de hand.
En wielbouten moet je ook niet met een ratel doen.
De set is idd wel anders dan die van enkele jaren terug. De ratel die erin zit is ook niet altijd hetzelfde. Helaas inderdaadSteven schreef:Die ratel is idd matig afgewerkt, bij mij viel ie serieus bij de eerste keer al uit elkaar, als ik de torxjes volledig aandraaide zat die ratel klem hehe.
Even langs de slijptol gehaald, plaatje omgekeerd, beetje vet erin en nu doet ie het gewoon prima, ook met flink kracht zetten. De grote pijp is er al opgeweest![]()
Maar ik ben wel eens, het is gewoon een uitermate goedkoop prul, vooral als je ziet hoe ie van binnen in elkaar zit hehe. Die handvaten zijn idd helemaal belabberd.
Zo zie je maar, alle waar is naar z'n geld...
wat ^^^^ zegt. Voor 90 € koop je niet eens een kwaliteitsratel ! Ik heb de set gekocht om in de auto te leggen bij lange verplaatsingen. Gewoon een noodreparatieset. Het enige wat ik tot hiertoe gebruikt heb is het klein rateltje, dit deed het prima.Steven schreef: Zo zie je maar, alle waar is naar z'n geld...
Precies mijn probleem! Ga hem ook maar even open schroeven dan..Steven schreef:Die ratel is idd matig afgewerkt, bij mij viel ie serieus bij de eerste keer al uit elkaar, als ik de torxjes volledig aandraaide zat die ratel klem hehe.
Even langs de slijptol gehaald, plaatje omgekeerd, beetje vet erin en nu doet ie het gewoon prima, ook met flink kracht zetten. De grote pijp is er al opgeweest![]()
Maar ik ben wel eens, het is gewoon een uitermate goedkoop prul, vooral als je ziet hoe ie van binnen in elkaar zit hehe. Die handvaten zijn idd helemaal belabberd.
Zo zie je maar, alle waar is naar z'n geld...
Je kunt m inderdaad opsturen naar Mannesmann, ze sturen dan een nieuwe. Ik moet dan een kopie bon ophoesten van mijn verkoper denk ik.Willem-Jan schreef:Er zat een 'Garantiekarte' in de doos. Hoe lang de garantie geldt weet ik niet.
-jo- schreef:ja,Hessel schreef:maar zoals tuurke vroeg, zit er garantie op?
tot aan de deur.