Filmpje met openluchtfilter is bekend? Bij Hannes keek iedereen naar die familieboot die bulderend voorbij kwam. En daar zijn ze wat gewend.Steven schreef:Juist, gasgeven met die hap!
En de muziek van die V6 kun je never evenaren met een Diezhell...
Ok, maar dat is in mijn ogen geen vergelijk. Ik heb niks aan zo'n kleine auto, dus zou dezelfde grootte en dan diesel moeten nemen.Arjen schreef:Het verbruik van mijn Saf gaat bij flink doorplanken richting 1 op 7.
Die C3 doet 1 op 19 en is zeker zo comfortabel als mijn Saf. Dan is die diesel dus een stuk voordeliger.
Maar verder ben ik het helemaal eens met het onderschrift van Martijn al doet die C3 me qua rijden net denken aan de 5AT die ik gehad heb.
Als de turbo inkomt dat spurt ie opeens ook flink vooruit. Ook is het koppel van dat ding ongeveer gelijk aan die van mijn Saf.
Maar over het algemeen zijn diesels gewoon boring.
tutuur schreef:niet bekend bij mij, klinkt vast heerlijk! linkje?
Bij mij zitten er ook niet vaak meer dan 2 mensen in, maar de laadruimte voor grotere onderdelen of bijv. vakantie is wel makkelijk.Arjen schreef:Voor mij maakt het weinig uit. Ik zit over het algemeen alleen in de auto dus daar heb ik de ruimte niet voor nodig. Qua laadruimte kan ik in de C3 evenveel kwijt als in de Saf. Ga je vaak met meer mensen op pad dan is de Saf absoluut de betere keus.
Wij zijn motorvakanties (met tent) gewend. Dus de bagageruimte van een Snoeksnoekie Salto is voor ons al ruim voldoende.Jean-Paul-S schreef:Bij mij zitten er ook niet vaak meer dan 2 mensen in, maar de laadruimte voor grotere onderdelen of bijv. vakantie is wel makkelijk.Arjen schreef:Voor mij maakt het weinig uit. Ik zit over het algemeen alleen in de auto dus daar heb ik de ruimte niet voor nodig. Qua laadruimte kan ik in de C3 evenveel kwijt als in de Saf. Ga je vaak met meer mensen op pad dan is de Saf absoluut de betere keus.
Daar heb je gelijk in: je hoort vaak alleen de slechte verhalen. En mocht je problemen hebben met je LPG installatie dan wordt het vaak een hele zoektocht naar de oorzaak.tutuur schreef:Nja miss is het omdat je alleen de slechte verhalen hoort maar zijn toch heel wat auto's met problemen op lpg...
Helaas ook de 850 die ik heb gekocht die een hele vreemde klacht heeft
Erg kort door de bocht. LPi is niet het beste, het is een goed alternatief. Wat is een goede installatie?coupe16v schreef:Ligt eraan welke installatie erin ligt.
Een eurogas (heeft alleen een renzo landi verdamper) is goed maar je levert vermogen in.
Beste is een Lpi installatie van vialle. Met die installatie heb je het benzinevermogen en soms nog meer. De cilinderkop gaat ook langer mee door de koelere verbranding door de vloeibare inspuiting.