Toine's Maxi 5 opbouw
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Dat zie je pas echt goed als er 2 naast elkaar liggen. De originele heeft een iets bredere rand inderdaad. Verder zit er ook een verschil in de schacht waar de bouten ingaan.
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Onder deze 5 zou moeten ET 0 OID , maar zo gaat het huisje voorbij aan het schuurtje .
wel even een mail gestuurd naar Prima voor een set met de laagste ET waarde in 16 of 17 inch
Anders gewoon de OZ racings serieus naar buiten plaatsen
wel even een mail gestuurd naar Prima voor een set met de laagste ET waarde in 16 of 17 inch
Anders gewoon de OZ racings serieus naar buiten plaatsen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Volgens mij levert compomotive dat met et 0 o.i.d. Op de openingsmeeting even bij een Clio Maxi ombouw staan kijken. Velgen stonden serieus ver naar buiten in de voorschermen, ondanks standaard 16v onderstel!
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op di 20 apr 2010 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
die zilvere turbo?
is willy onderstel en heeft 25mm spacers voor en 65mm spacers achter...
is willy onderstel en heeft 25mm spacers voor en 65mm spacers achter...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Nee, een witte 16v. Stond bij onze gezellige (
) Franse collega's.
Zilveren Clio ook gezien, had inderdaad spacers en williams ophanging. Maar daar gaat het hier niet om, op de zilveren Clio zaten ook Speedlines en geen prima's

Zilveren Clio ook gezien, had inderdaad spacers en williams ophanging. Maar daar gaat het hier niet om, op de zilveren Clio zaten ook Speedlines en geen prima's

die parelmoer gele clio uit frankrijk was ook super vet! die had ook originele dacht ik....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je bedoelt Chris uit Be, vriendelijke kerel is dat
Bedtijd?






dat waren 17" primasports. 17" vindt ik toch net iets te groot voor een clio1tutuur schreef:die parelmoer gele clio uit frankrijk was ook super vet! die had ook originele dacht ik....
oh ik weet het niet precies joh, maar die gele iig
dacht dat ze origineel waren, gebaseerd op de rest van de auto

dacht dat ze origineel waren, gebaseerd op de rest van de auto

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Magnesium bestaat idd zowieso. Heb hier een set 17" met banden liggen, origineel speedline. Lijkt me wat zwaar voor magnesium, maar wellicht komt dat door de band die eropzit. Zal eens een 17" speedline wegen als de banden eraf zijn 

-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Toevallig te koop deze set 

-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
ze zijn orginieel (met speeline merk tekens) in alu en magnesium geleverd. Het verschil is wel te zien.
Magnesium:
[img]http://www.korstbanden.nl/afbeeldingen/ ... z_2012.jpg[/img]
aluminuim:
[img]http://www.forum-auto.com/uploads/20040 ... ttoyee.jpg[/img]
Magnesium:
[img]http://www.korstbanden.nl/afbeeldingen/ ... z_2012.jpg[/img]
aluminuim:
[img]http://www.forum-auto.com/uploads/20040 ... ttoyee.jpg[/img]
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Vandaag weer een dagje kunnen spelen.
Auto terug van de spuiter, de motor ruimte is nu wit.
Alles weer netjes opgebouwd , ff een rembekrachtiger spuiten en wat leidingen leggen , t lijkt allemaal niks maar er gaan toch wat uurtjes in zitten
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi010.jpg[/img]
Langzaam maar zeker komen de spullen binnen, bij Biesheuvel een fillerneck voor de tankdop besteld , dit moet eerst pas voor de schermen er tegen aan kunnen.
Van het huidige bestellijstje is:
Dumpvalve ( binnen)
Intercooler 700x180 ( onderweg )
Aansluitset Intercooler 51 MM ( Onderweg Thnxz Allertino )
Luchtfilter met Cold Air intake ( onderweg )
Alu expansievat water ( Remola onderweg)
Besteld :
Zware koppeling ( MB Performance )
De spacers van OZ zijn binnen , voor ET 10 , en achter ET 0 , nu ziet het eruit als een Maxi 5
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi011.jpg[/img]
Nog te doen :
440 demonteren
Inlaat omlassen
Olie en water pas maken
Goede Turbo vinden
Motor opfrissen , en geheel met Williams bak op subframe plaatsen en erin hangen
Ondertussen de achterschermen goed pas krijgen zodat zo meteen het geheel rijdend naar de spuiter kan .
Nog te kopen :
KDFI injectie, iets grotere injectoren , misschien wat kleine dingen ( die altijd tegen vallen )
Auto terug van de spuiter, de motor ruimte is nu wit.
Alles weer netjes opgebouwd , ff een rembekrachtiger spuiten en wat leidingen leggen , t lijkt allemaal niks maar er gaan toch wat uurtjes in zitten
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi010.jpg[/img]
Langzaam maar zeker komen de spullen binnen, bij Biesheuvel een fillerneck voor de tankdop besteld , dit moet eerst pas voor de schermen er tegen aan kunnen.
Van het huidige bestellijstje is:
Dumpvalve ( binnen)
Intercooler 700x180 ( onderweg )
Aansluitset Intercooler 51 MM ( Onderweg Thnxz Allertino )
Luchtfilter met Cold Air intake ( onderweg )
Alu expansievat water ( Remola onderweg)
Besteld :
Zware koppeling ( MB Performance )
De spacers van OZ zijn binnen , voor ET 10 , en achter ET 0 , nu ziet het eruit als een Maxi 5
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi011.jpg[/img]
Nog te doen :
440 demonteren
Inlaat omlassen
Olie en water pas maken
Goede Turbo vinden
Motor opfrissen , en geheel met Williams bak op subframe plaatsen en erin hangen
Ondertussen de achterschermen goed pas krijgen zodat zo meteen het geheel rijdend naar de spuiter kan .
Nog te kopen :
KDFI injectie, iets grotere injectoren , misschien wat kleine dingen ( die altijd tegen vallen )

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Hij gaat lekker!
Erg leuk om dit te volgen!

Erg leuk om dit te volgen!

-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Vandaag weer een dagje Maxi GT:
Grotere radiator besteld en pas gemaakt , zo'n 240 radiator is echt perfect ( Van Heck auto materialen R11519 ) pas er zonder enig probleem in.is licht van gewicht en heeft mooie aansluitingen , waaronder 1 voor een thermo contact
Verder is de intercooler binnen , voor deze hebben we gekozen voor de 180x700 versie en die hangt , nu alleen hopen dat hij tussen de bumper en het front past
Verder is vandaag het luchtfilter aangekomen , en dit wordt nu pas gemaakt in het front
volgen snel.
Een Alu expansievat komt van Remola autosport samen met nog wat kleine extra delen .
Bij MB extra erbij besteld een set zware motor steunen zodat gelijk alles goed vast hangt .
Wij houden U op de hoogte
Grotere radiator besteld en pas gemaakt , zo'n 240 radiator is echt perfect ( Van Heck auto materialen R11519 ) pas er zonder enig probleem in.is licht van gewicht en heeft mooie aansluitingen , waaronder 1 voor een thermo contact
Verder is de intercooler binnen , voor deze hebben we gekozen voor de 180x700 versie en die hangt , nu alleen hopen dat hij tussen de bumper en het front past

Verder is vandaag het luchtfilter aangekomen , en dit wordt nu pas gemaakt in het front

Een Alu expansievat komt van Remola autosport samen met nog wat kleine extra delen .
Bij MB extra erbij besteld een set zware motor steunen zodat gelijk alles goed vast hangt .
Wij houden U op de hoogte
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Vandaag en rustige dag in verkoop land , dus maar wat extra uren in de Maxi5 gestopt .
Als eerste het moeilijkste scherm gemonteerd , het rechter achterscherm.
hierin zit tevens de tank vulling en hiervoor moest ik eerste een vlakke plek zoeken om de dop te monteren ,vervolgens inbus boutjes gekocht en van de originele sloop R5 ( die trouw in de achtertuin staat ) een andere hals afgezaagd en pas gemaakt .
Kan iemand mij vertellen waar die rare extra tank voor is in en R5 GTT , misschien voor de extra branduren , of is dat echt alleen zodat er 10 liter extra benzine mee kan ?
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi015.jpg[/img]
(te)langzaam maar zeker komen de onderdelen binnen , volgende week gaan we in ieder geval 1 van de 2 Volvo's ophalen om te demonteren , en de kleine materialen arriveren ook :
Expansievat Alu
Cold air filter
Spatlappen achter
Dumpvalve Forge
Grote intercooler
Grote koeler
Blauwe slangen , en carbon
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi016.jpg[/img]
Maandag maar een dagje vrij nemen om er de snelheid in te houden
Als eerste het moeilijkste scherm gemonteerd , het rechter achterscherm.
hierin zit tevens de tank vulling en hiervoor moest ik eerste een vlakke plek zoeken om de dop te monteren ,vervolgens inbus boutjes gekocht en van de originele sloop R5 ( die trouw in de achtertuin staat ) een andere hals afgezaagd en pas gemaakt .
Kan iemand mij vertellen waar die rare extra tank voor is in en R5 GTT , misschien voor de extra branduren , of is dat echt alleen zodat er 10 liter extra benzine mee kan ?
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi015.jpg[/img]
(te)langzaam maar zeker komen de onderdelen binnen , volgende week gaan we in ieder geval 1 van de 2 Volvo's ophalen om te demonteren , en de kleine materialen arriveren ook :
Expansievat Alu
Cold air filter
Spatlappen achter
Dumpvalve Forge
Grote intercooler
Grote koeler
Blauwe slangen , en carbon
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi016.jpg[/img]
Maandag maar een dagje vrij nemen om er de snelheid in te houden

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Je weet ook niet van ophouden he ??



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@toine,
Tipje.. catrinus heeft ooit het spruitstuk van (mar)tijn omgelast/laten lassen, mogelijk dat hij er nog meer heeft liggen ipv zelf het wiel uitvinden..
Tipje.. catrinus heeft ooit het spruitstuk van (mar)tijn omgelast/laten lassen, mogelijk dat hij er nog meer heeft liggen ipv zelf het wiel uitvinden..
Project: GTT Blue Sport
dat doen de meetse die een volvo blok inbouwen geeft je veel meer ruimte voor het leidingwerk van je turbo.
Sieger heeft het ook gedaan.
Sieger heeft het ook gedaan.
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Zo , Hij is er , de eerste Vlovlo is binnen , rijdend om 15:15 , en de motor ernaast om 17:00 , net voor het
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi018.jpg[/img]
Motor loopt super , heeft net de magische 190dkm gereden en gaat ZO over in de Maxi GT , is reeds voorzien van een nieuwe distributie , komt alleen even een koppeling op van MB , daarna de Williams bak ertegenaan schroeven en alles monteren .
Alleen vandaag via Stam te horen gekregen dat de motorsteun RV niet meer beschikbaar is
Wie weet het juiste bestel nummer , en of heeft er nog 1 liggen ??
graag met spoed een reactie .
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi019.jpg[/img]
Tevens is Sieger reeds langs geweest en we hebben aardig wat info uit kunnen wisselen , gaan daar as vrijdag mee verder en wordt waarschijnlijk gelijk een andere haardroger erop.
Tevens via MP een andere dumpvalve gekocht , dit keer een zuiger uitvoering , beter voor Injectie motoren en van Forge .
Heb er nu wel 1 over , dus liefhebbers laat je horen ( kost 35 eu ) compleet met aansluit set
[img]http://www.carfantasy.nl/images/fmdv001.jpg[/img]
Alleen dan blauw , met een versterkt membraan erin

[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi018.jpg[/img]
Motor loopt super , heeft net de magische 190dkm gereden en gaat ZO over in de Maxi GT , is reeds voorzien van een nieuwe distributie , komt alleen even een koppeling op van MB , daarna de Williams bak ertegenaan schroeven en alles monteren .
Alleen vandaag via Stam te horen gekregen dat de motorsteun RV niet meer beschikbaar is

Wie weet het juiste bestel nummer , en of heeft er nog 1 liggen ??
graag met spoed een reactie .
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi019.jpg[/img]
Tevens is Sieger reeds langs geweest en we hebben aardig wat info uit kunnen wisselen , gaan daar as vrijdag mee verder en wordt waarschijnlijk gelijk een andere haardroger erop.
Tevens via MP een andere dumpvalve gekocht , dit keer een zuiger uitvoering , beter voor Injectie motoren en van Forge .
Heb er nu wel 1 over , dus liefhebbers laat je horen ( kost 35 eu ) compleet met aansluit set
[img]http://www.carfantasy.nl/images/fmdv001.jpg[/img]
Alleen dan blauw , met een versterkt membraan erin
en past een gtt spruitstuk op zon vlovlo motor?
btw ga je de originele ecu en kabelboom gebruiken?
die is namelijk niet erg eenvoudig uit die vlovlos te halen
tenminste niet bij mijn 480 destijds.
btw ga je de originele ecu en kabelboom gebruiken?
die is namelijk niet erg eenvoudig uit die vlovlos te halen
tenminste niet bij mijn 480 destijds.
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Hoi Mark,
We hebben m er wel compleet bij liggen die kabelboom , dus het zou kunnen , maar ik denk dat het gelijk KDFI / Megasquirt word
Ik ga morgen even kijken of het GTT spruitstuk in de buurt komt , er had zich namelijk nog iemand aangediend hiervoor
We hebben m er wel compleet bij liggen die kabelboom , dus het zou kunnen , maar ik denk dat het gelijk KDFI / Megasquirt word
Ik ga morgen even kijken of het GTT spruitstuk in de buurt komt , er had zich namelijk nog iemand aangediend hiervoor
http://www.vdbworks.nl
heeft al ervaring met deze blokken op van kronenburg vrij programmeerbare spullen.
o ik dacht dat je samen met sieger ging bekijken of het pas te maken is voor een vlovlo.
heeft al ervaring met deze blokken op van kronenburg vrij programmeerbare spullen.
o ik dacht dat je samen met sieger ging bekijken of het pas te maken is voor een vlovlo.
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Hoi Mark,
Als jij nou voor mij even het geld voor een KMS op mn rekening stort ga ik kijken of ie past
Maar laat mij gewoon een KDFI draaiend krijgen op een B18FT , er schijnen wel meer mensen geïnteresseerd te zijn in zo'n set-up , gewoon ff 200 PK persen uit een Vlovlo met 2 ton op de klok , wat kan je gebeuren
en t is inderdaad Sieger , maar ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden die dit wil maken voor B18FT in Renault .
Nu alleen de schetsen nog laten snijden
http://www.streetperformance.nl/index.p ... 36&lang=NL
Als jij nou voor mij even het geld voor een KMS op mn rekening stort ga ik kijken of ie past

Maar laat mij gewoon een KDFI draaiend krijgen op een B18FT , er schijnen wel meer mensen geïnteresseerd te zijn in zo'n set-up , gewoon ff 200 PK persen uit een Vlovlo met 2 ton op de klok , wat kan je gebeuren
en t is inderdaad Sieger , maar ik heb waarschijnlijk al iemand gevonden die dit wil maken voor B18FT in Renault .
Nu alleen de schetsen nog laten snijden
http://www.streetperformance.nl/index.p ... 36&lang=NL
Moet je niet zorgen voor een closed loop DV met luchtmassameter?
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
kabelboom en ecu's
zijn vrij makkelijk te verwijderen..
(heb het zelf net achter de rug)
welke radiateur ga je gebruiken??
zijn vrij makkelijk te verwijderen..
(heb het zelf net achter de rug)
welke radiateur ga je gebruiken??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
van de week "dag van de arbeid "dus aan de arbeid .
Motor uit de volvo , alles netjes schoongemaakt , zuidwester aan en naar de wasplaats
Eerst heb ik de motor en bak in de koudontvetter gespoten en daarna 2 bakken koffie gedronken om het in te laten trekken , vervolgens nog 1 maal in de koudontvetter en daarna de motor en bak naar de wasplaats bij TinQ
Het resultaat, 1 brandschone motor en bak , vervolgens alle onzin verwijderd en de inlaat aangepast met de gasklep aan de andere zijde .
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi020.jpg[/img]
Ik begin nu te begrijpen waarom de Vlovlo zo zwaar was op kenteken , we krijgen bijna meer terug aan oud ijzer dan we voor de auto hebben betaald ( Vlovlo480 T rijdend =145 eu , retour van autodemontagebedrijf 75 eu aan ijzer = motor kost 70 Eu ) Zo houden we een hobby betaalbaar
Als het goed is komen morgen de 315cc injectoren , en nu is het alleen wachten op de zware koppeling en motorsteunen van onze trouwe leverancier MB Performance , alleen de achterste motorsteun is niet op voorraad , de rest ligt al klaar ( volgens de snelle opgave van Maurice )
Zodra dit binnen is kan de motor erin en kunnen we het inlaat traject pas maken , de buizen met aansluitingen zijn ook gearriveerd uit Engeland
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123
Inmiddels zit het linker achterscherm er ook al aan verlijmd en wel , nu nog een klein stukje in de vloer en de carrosserie is klaar voor de spuiter .
het is wel de bedoeling dat de auto er rijdend naar toe kan .
De remslangen van Goodridge zijn ook binnen en we kunnen morgen gaan proberen de auto remmend te maken , hopelijk zijn dan ook de delen van MB binnen en kunnen we motor en bak gaan monteren .
volgen snel .
Motor uit de volvo , alles netjes schoongemaakt , zuidwester aan en naar de wasplaats
Eerst heb ik de motor en bak in de koudontvetter gespoten en daarna 2 bakken koffie gedronken om het in te laten trekken , vervolgens nog 1 maal in de koudontvetter en daarna de motor en bak naar de wasplaats bij TinQ
Het resultaat, 1 brandschone motor en bak , vervolgens alle onzin verwijderd en de inlaat aangepast met de gasklep aan de andere zijde .
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi020.jpg[/img]
Ik begin nu te begrijpen waarom de Vlovlo zo zwaar was op kenteken , we krijgen bijna meer terug aan oud ijzer dan we voor de auto hebben betaald ( Vlovlo480 T rijdend =145 eu , retour van autodemontagebedrijf 75 eu aan ijzer = motor kost 70 Eu ) Zo houden we een hobby betaalbaar
Als het goed is komen morgen de 315cc injectoren , en nu is het alleen wachten op de zware koppeling en motorsteunen van onze trouwe leverancier MB Performance , alleen de achterste motorsteun is niet op voorraad , de rest ligt al klaar ( volgens de snelle opgave van Maurice )
Zodra dit binnen is kan de motor erin en kunnen we het inlaat traject pas maken , de buizen met aansluitingen zijn ook gearriveerd uit Engeland
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123
Inmiddels zit het linker achterscherm er ook al aan verlijmd en wel , nu nog een klein stukje in de vloer en de carrosserie is klaar voor de spuiter .
het is wel de bedoeling dat de auto er rijdend naar toe kan .
De remslangen van Goodridge zijn ook binnen en we kunnen morgen gaan proberen de auto remmend te maken , hopelijk zijn dan ook de delen van MB binnen en kunnen we motor en bak gaan monteren .

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Ik zie het al... de zaken gaan slecht...


- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Goed bezig 

Mooie piping kit 
Ik heb ook óngeveer zoiets

Ik heb ook óngeveer zoiets

-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
HOERA !!
,
vandaag een grote zending spullen binnen gekregen , van het lijstje kan nu :
- Nieuwe voorbumper
- oliekoeler adapter met thermostaat
- 13 rijen oliekoeler
- Koppeling set
- 2x motorsteun
Dus ik heb vandaag de motor met de bak kunnen combineren en erin kunnen hangen
Verder hebben we de FMIC 700x180 ( dus de grote versie ) achter de bumper pas gemaakt , de bumper met snel sluitingen opgehangen.
Daar gaat echt wel even tijd in zitten om dat allemaal netjes te doen
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi025.jpg[/img]
Nu begint het spannende werk , alle slangen aansluiten , ik zet m morgen even op zijn wielen en zal gelijk wat betere foto's maken

vandaag een grote zending spullen binnen gekregen , van het lijstje kan nu :
- Nieuwe voorbumper
- oliekoeler adapter met thermostaat
- 13 rijen oliekoeler
- Koppeling set
- 2x motorsteun
Dus ik heb vandaag de motor met de bak kunnen combineren en erin kunnen hangen
Verder hebben we de FMIC 700x180 ( dus de grote versie ) achter de bumper pas gemaakt , de bumper met snel sluitingen opgehangen.
Daar gaat echt wel even tijd in zitten om dat allemaal netjes te doen
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc23 ... axi025.jpg[/img]
Nu begint het spannende werk , alle slangen aansluiten , ik zet m morgen even op zijn wielen en zal gelijk wat betere foto's maken
ziet er goed uit zo 
