Ff de puntjes op de "i" zetten m.b.t. het interieur en klaar.

@ Ferdy : feli ???

Die had Mark zo liggen !Tom schreef:nu alleen nog de adapter om ze los te halen![]()
![]()
Waarom die GTT? Blijft de mini ook?
mwah heb nog niet echt een mooie foto van de nieuwe gtt, en de witte is ook nog steeds in m'n bezit hé!Arco Straver schreef:Verander je avatar dan ff joh.
boeijuh tis niet z'n daily ride ja....Tom schreef:en op die wielrenbandjes zul je ook wel een lekker verbuik halen
Ik zal die foto's van gisteren in Nijkerk ff uploaden...ARNO16V schreef:mwah heb nog niet echt een mooie foto van de nieuwe gtt, en de witte is ook nog steeds in m'n bezit hé!Arco Straver schreef:Verander je avatar dan ff joh.![]()
sorry maar wegligging beter? wat zat eronder dan, roadstone ofzo? haha. een goede 195 band ligt beter dan een 165je, leuk voor de looks..ARNO16V schreef:Geweldig hier al die speculatie's!!
Maar over de bandjes, voorlopig blijven ze d'r onder, het rijd bijzonder goed, stuurt lekker licht, en de wegligging is d'r ook beter van geworden!
![]()
haha tampie. maar das waar, vond alleen de reactie vreemd, hij zegt beter op de weg, maar beter als wat? vandaar die reactie.Willeon de Zoete schreef:Waarom komt er de laatste tijd gezever als iemand voor de looks getrokken banden neemt?![]()
Ik kan me niet herinneren dat dat bij mij ook was toen ik 165-50-15 om mijn BBS RS wielen deed.
Arno heeft een auto die compleet 'vers' is, vanaf de basis opnieuw opgebouwd en gespoten in een erg mooie kleur. Hij gaat er niet mee door Meppel gummen of de Ring mee op. Die getrokken banden zijn meer voor de looks en geven heus wel grip, het zijn Bridgestone's Potenza's.
Als Arno wil hoeken, trekt hij Tampie wel ff onder het kleed vandaan...
nee uniroyal ....Martijn Kool schreef: sorry maar wegligging beter? wat zat eronder dan, roadstone ofzo?
Ze weten dus nog niet echt wat ze te wachten staat?? Kan nog leuk wordenWouter de Wit schreef:Welke foto Will???Willeon de Zoete schreef:Ik zal die foto's van gisteren in Nijkerk ff uploaden...![]()
![]()
Die jongens bij VR vonden het ook wel leuk zoon GTT
Er zaten Uniroyal's onder inderdaad, geen slechte banden hoor, maar valt mij op dat ik met deze banden nog steeds goeie grip heb!! En het stuurt een stuk lichter, maar dat is ook wel logisch natuurlijkMartijn Kool schreef:haha tampie. maar das waar, vond alleen de reactie vreemd, hij zegt beter op de weg, maar beter als wat? vandaar die reactie.Willeon de Zoete schreef:Waarom komt er de laatste tijd gezever als iemand voor de looks getrokken banden neemt?![]()
Ik kan me niet herinneren dat dat bij mij ook was toen ik 165-50-15 om mijn BBS RS wielen deed.
Arno heeft een auto die compleet 'vers' is, vanaf de basis opnieuw opgebouwd en gespoten in een erg mooie kleur. Hij gaat er niet mee door Meppel gummen of de Ring mee op. Die getrokken banden zijn meer voor de looks en geven heus wel grip, het zijn Bridgestone's Potenza's.
Als Arno wil hoeken, trekt hij Tampie wel ff onder het kleed vandaan...
ik snap zijn keuze ook wel.
Ben benieuwd! Kom maar op met die foto's!!Willeon de Zoete schreef:Ik zal die foto's van gisteren in Nijkerk ff uploaden...ARNO16V schreef:mwah heb nog niet echt een mooie foto van de nieuwe gtt, en de witte is ook nog steeds in m'n bezit hé!Arco Straver schreef:Verander je avatar dan ff joh.![]()
Volgens mij wel aardig voor een nieuwe avatar.