Even voorstellen dan maar : RBY
Na menig wikken en wegen toch besloten de clio te houden en door te gaan waar we mee bezig waren..
Ondertussen weer aantal dingen gedaan, helaas niet allemaal zichtbaar maar wel noodzakelijk..
- bedrading dashboard nagelopen en opgeknapt.
- flame kit gedemonteerd ( enkel nog de bobine en bougie bij de demper verwijderen)
- audio bedrading nagelopen en deels nieuwe bedrading ( rest word gedaan als nieuwe speakers binnen zijn )
- zonneklep vast gezet zoals ze horen.
- uitlaat gelast
- onder kant auto deels ontroest en gekwast
- De home beun cold air intake aangepast. slang zit nu goed vast en loopt vloeiend naar het filter huis.
- laatste stickers verwijdert. ( op raamband na )
Tevens kwam ik onder de sticker die om me kenteken houder zat, een leuke extra'tje tegen, een heuse RTC kenteken houder.
binnen kort de auto maar eens flink schoonmaken
Ondertussen weer aantal dingen gedaan, helaas niet allemaal zichtbaar maar wel noodzakelijk..
- bedrading dashboard nagelopen en opgeknapt.
- flame kit gedemonteerd ( enkel nog de bobine en bougie bij de demper verwijderen)
- audio bedrading nagelopen en deels nieuwe bedrading ( rest word gedaan als nieuwe speakers binnen zijn )
- zonneklep vast gezet zoals ze horen.
- uitlaat gelast
- onder kant auto deels ontroest en gekwast
- De home beun cold air intake aangepast. slang zit nu goed vast en loopt vloeiend naar het filter huis.
- laatste stickers verwijdert. ( op raamband na )
Tevens kwam ik onder de sticker die om me kenteken houder zat, een leuke extra'tje tegen, een heuse RTC kenteken houder.

binnen kort de auto maar eens flink schoonmaken

Ivm nieuwe baan moet de 16v plaats gaan maken voor een diesel.
officieel staat die nog niet te koop, maar mochten mensen geintereseerd zijn en meer informatie willen stuur dan even een PM of een mailtje.
eventueel inruil clio 2 ph2 dci mogelijk.
officieel staat die nog niet te koop, maar mochten mensen geintereseerd zijn en meer informatie willen stuur dan even een PM of een mailtje.
eventueel inruil clio 2 ph2 dci mogelijk.