Lekker de race live op groot scherm kijken

Prima !Priyantha schreef:Nou gewoon op tijd zijn voor de Formule 1 race natuurlijk !
Lekker de race live op groot scherm kijken
daar heb jij geen verstand van PriPriyantha schreef:huh ?
Geen verstand betwijfel ik, die kerel is nog best slim, de andere kant is misschien wel van toepassing.-Ray- schreef:daar heb jij geen verstand van PriPriyantha schreef:huh ?
Famoes is hetzelfde als wot de fok, joe modderfokker....Tom schreef:17.00 beginnen (met uitleg die niemand nodig heeft) idd volgens mij. Ik denk dat we voor de gezelligheid wel minimaal 16.30 aanwezig moeten zijn
Wat is famoes Tim?
Super-jacco- schreef:Probably medolf jans schreef:
Wie volgt?
Kweet alleen nog niet hoe laat ik er kan zijn
Jeeeez, jij bent wakker ! ik moet eerst nog wat koffie drinken....antoine schreef:Morgen? Waar wil je naartoe?
Laat David het niet horenantoine schreef:Ik ben zo wegMeteen eensw kijken of ik nog roeiers tegen kom.
ik ook, mooi weer, clio fijn uitlaten met 100 octaan benzine, terrasje pakken, naar verwachting een mooie opkomst voor de eerste keer.Priyantha schreef:Ik heb er zin in
Kan ook al niet wachtendolf jans schreef:ik ook, mooi weer, clio fijn uitlaten met 100 octaan benzine, terrasje pakken, naar verwachting een mooie opkomst voor de eerste keer.Priyantha schreef:Ik heb er zin in
Ben helemaal blij, hopelijk jullie ook allemaal na 18.00 uur.....
Hulde aan de van ver komers trouwens![]()