Hoef niet meer op de meetings, met mijn camera om me nek, rond te gaan leuren voor een ritje terug naar Amsterdam

Heb zelfs al een aantal Renaults gehad ondertussen

Klojo!antoine schreef:Dolf 'pitbull' Jans...Erik (Schepjes) schreef:Je wordt zo wel een beetje een spammer hoor..![]()
Nou ja, begrip....dolf jans schreef:Hallo Rudo, wij kennen elkaar nog niet maar ik begrijp dat jij een begip bent in de RTC.
Jammer man, volgende keer beter.Rudo schreef:Nou ja, begrip....dolf jans schreef:Hallo Rudo, wij kennen elkaar nog niet maar ik begrijp dat jij een begip bent in de RTC.![]()
Ik denk dat veel van de mensen die hier vóór 2005 ook al zaten wel weten wie ik ben. Nog een tijd lang in de Nieuwsbriefredactie gezeten en me ook nog eventjes met het bestuur bemoeid.
Maar ik vind het erg leuk om hier veel oude bekenden weer eens te spreken en nieuwe mensen te ontmoeten.![]()
Alleen lukt het mij niet om zondag a.s. naar Oldenzaal te kachelen. Ik ben zeer waarschijnlijk wél met mijn zoon op 6 september in Ommen.
alsof we nu echt zoveel ouder zijnHaas schreef:zow...das ff een naam van lang geleden ! Leuk dat je weer terug bent !
Al die jonge koppies op die trouwfoto..
Uhmm ja ?-Ray- schreef:alsof we nu echt zoveel ouder zijnHaas schreef:zow...das ff een naam van lang geleden ! Leuk dat je weer terug bent !
Al die jonge koppies op die trouwfoto..![]()
Ik ben nog steeds een knappe jonge god-Ray- schreef:alsof we nu echt zoveel ouder zijnHaas schreef:zow...das ff een naam van lang geleden ! Leuk dat je weer terug bent !
Al die jonge koppies op die trouwfoto..![]()
Ja, daar heb ik een VIP-uitnodiging voor ontvangen. Is dit iets?dolf jans schreef:
Jammer man, volgende keer beter.
De 6e heb je overigens de Amsterdam Rallysprint bij jou om de hoek.
Veeeeel Clio's die meedoen.
Zeker gebruik van maken zou ik zeggen !André ter Velde schreef:Ja, daar heb ik een VIP-uitnodiging voor ontvangen. Is dit iets?dolf jans schreef:
Jammer man, volgende keer beter.
De 6e heb je overigens de Amsterdam Rallysprint bij jou om de hoek.
Veeeeel Clio's die meedoen.
Rudo schreef:Heb dus zoals gezegd een plek weten te bemachtigen in de garage van een maat van mij.Rudo schreef:Rudo Martens schreef:Natuurlijk kriebelt het nog steeds dus ik sluit niet uit dat er in de toekomst weer een Renault bij komt voor de hobby. Welk type weet ik nu nog niet. Een 5 GT Turbo staat nog steeds hoog op m'n verlanglijstje, maar ook een 5 Alpine (turbo) komt daar op voor en zelfs een Renault 16.
Maar zoals gezegd samen met een garagebox cq klusruimte.
Hmmm, dat punt kunnen we zo goed als zeker afvinken.![]()
Gelukkig is er nog ruimte voor een toekomstig project van mij.
wij wensen de beste man veel sterkte en succes!Moet nog een hoop aan gebeuren maar daarom is het ook een "project" natuurlijk
Dat klopt Thijs, maar gezien mijn beperkte budget en het feit dat ik er inmiddels achter ben dat onderdelen voor een Alpine een stuk lastiger te krijgen zijn dan voor een GT (duh~thijs~ schreef:Hey Martens, das geen Alpine he![]()
Dan maar alpine blauw maken straks!! succes met je projektje man
Dit wordt hoe dan ook een historische uitspraak:-Ray- schreef:hij heb weer wat. man man wat zie ik een werk op de foto's.... en ga je dit nou weer een paar jaar in je garage en voor de deur neer zetten totdat je het verkoopt?
rule no 1:Rudo schreef:Dit wordt hoe dan ook een historische uitspraak:-Ray- schreef:hij heb weer wat. man man wat zie ik een werk op de foto's.... en ga je dit nou weer een paar jaar in je garage en voor de deur neer zetten totdat je het verkoopt?
A) Over 3 jaar moet ik toegeven dat je volkomen gelijk hebt gehad, of
B) Over 3 jaar moet jij toegeven dat je er volkomen naast heb gezeten
-Ray- schreef:rule no 1:Rudo schreef:Dit wordt hoe dan ook een historische uitspraak:-Ray- schreef:hij heb weer wat. man man wat zie ik een werk op de foto's.... en ga je dit nou weer een paar jaar in je garage en voor de deur neer zetten totdat je het verkoopt?
A) Over 3 jaar moet ik toegeven dat je volkomen gelijk hebt gehad, of
B) Over 3 jaar moet jij toegeven dat je er volkomen naast heb gezeten
Ray heeft altijd gelijk, zelfs als ie geen gelijk heeft!
kijk dus uit voor je je aan zulke uitspraken waagt