Martijn schreef:Ik zat ook al te denken over een kooi in de 21, plus racestoelen en -gordels. Zo hard ben ik nog niet eerder daar rond gegaan, dat ding blijft maar gaan.
BTG 9 min:
Olee, allemaal aan de rolkooiSteven(stk) schreef:Martijn schreef:Ik zat ook al te denken over een kooi in de 21, plus racestoelen en -gordels. Zo hard ben ik nog niet eerder daar rond gegaan, dat ding blijft maar gaan.
BTG 9 min:iedereen gaat geloof ik aan de upgrades voor het volgende ringweekend
ow.. dan viel ik wel uit de toonTimmie82 schreef: Was weer een topweekend jongens, bedanktMet passagier er bij is altijd wel gezellig, beetje kleppen tijdens het rijden
![]()
Hehe neehoor ik praat nooit zo heel veel tijdens 't rijden. Geloof dat Steven zelfs wel eens muziek aan heeft staan, maar dat kan ik ook niet. Ik haal zelfs het frontje er af want de lampjes op de radio leiden me af. Traditiegetrouw hang ik ook altijd m'n tong uit m'n mond. Volgende keer ff labello op doen en een kauwgompje er in ofzoHaas schreef:ow.. dan viel ik wel uit de toonTimmie82 schreef: Was weer een topweekend jongens, bedanktMet passagier er bij is altijd wel gezellig, beetje kleppen tijdens het rijden
![]()
Haha we waren wat vroeg, dus rustig aan, jullie zagen het nog.Tom schreef:@ Frits: Wat denk je zelf? je weet toch hoeveel van die dingen er rond rijden daar.
@ Luco: je reed wel erg langzaam hoor. Rob en ik zaten al te vloeken op die bejaarde met die 19![]()
Hier nog een. Hoe harder het gaat, hoe stiller ik word. Om bij de G van BTG dan weer los te komen.Timmie82 schreef:Hehe neehoor ik praat nooit zo heel veel tijdens 't rijden. Geloof dat Steven zelfs wel eens muziek aan heeft staan, maar dat kan ik ook niet. Ik haal zelfs het frontje er af want de lampjes op de radio leiden me af. Traditiegetrouw hang ik ook altijd m'n tong uit m'n mond. Volgende keer ff labello op doen en een kauwgompje er in ofzoHaas schreef:ow.. dan viel ik wel uit de toonTimmie82 schreef: Was weer een topweekend jongens, bedanktMet passagier er bij is altijd wel gezellig, beetje kleppen tijdens het rijden
![]()
Het was voor jouw op de heenweg, wij kwamen net terug van de hondenfokker, was op dat stukje weg richting de grens, jij was met de willie en zat aan je dash te rommelen, wij waren met de 19 cabrioSteven schreef:GJ waar zijn die fotos nou dat ik em help met dat wiel?
@Luco, op de terugweg reed Ray, dus 'wij' zijn net zo blind als jij
Waarmee reed je en welke kant op dan? Kep je de hele dag niet gezien. (maar goed ook hehe).
Natuurlijke leefomgeving: parkeerplaats.GJ schreef:PSMijn auto bij de ringfoto's