Ik zit er over te denken om er ook nog heen te gaan met Arno.
Moet alleen ff oppas regelen en nog wat andere zaken...

Ga er vanuit dat het vanaf Utrecht een kleine 4 uur rijden is. Het is echt een leuke omgeving, ben er jarenlang op vakantie geweest.tchingu schreef:Hoi jongens,
Voor wie wilt deelnemen:
gewoon effe PM naar me sturen met volgende gegevens:
-namen van de deelnemers
-model van auto waarmee je komt
-aantal maaltijden per persoon
Betalen via Paypal of overschrijving
samenvatting van de uitstap:
zaterdag bijeenkomst tussen 9 en 10,
tegen de middag gaan we allen een lekker stuk eten(25€),
na middag---> RALLY![]()
s'avonds (eventueel) eten(23€)
ÍETS LATER??Chris schreef:Goed, tijd voor een kort verslag.![]()
Zaterdagochtend ging om 04:00 (!!!) de wekker... Iets later zat ik in de auto om Jochem op te halen in Oudewater, waarna we direct doorreden naar Bart in Eindhoven waar Merijn inmiddels geduldig zat te wachtten...![]()
Zonder adres (top geregeld Bart!) reden we naar het pitoreske Sedan in de France Alpen... Het moest immers een makkie zijn om in zo'n klein dorpie een Renault evenement te vinden.... Achteraf bleek dat niet zo eenvoudig als we dachtten...
![]()
Op de foto's wel, maar van dichtbij kwam je tot de ontdekking dat er maar weinig écht nette tussen zaten.Arco Straver schreef:Hoop 5-jes en zo te zien ook in enigszins goede conditie ???
Ardenne toch?Chris schreef:het pitoreske Sedan in de France Alpen
Zo groot is Sedan toch ook helemaal nietChris schreef:Het moest immers een makkie zijn om in zo'n klein dorpie een Renault evenement te vinden.... Achteraf bleek dat niet zo eenvoudig als we dachtten...
19 juli 2008 voor het laatstChris schreef:Wanneer was jij er voor het laatst Wouter?! Het lijkt mij toch een vrij grote stad... Ze geven hem ook al 50km vantevoren op de borden aan...
Het was inclusief onze reis een hele mooie rit.![]()
Ik had eigenlijk wel meer Nederlanders/RTCers verwacht.![]()