[D] Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
-
Ik zit zo op dit topic rond te kijken en ziet er allemaal zeer gezellig eruit.
Alleen kwam bij mij de vraag naar boven (en hoogswaarschijnlijk denk ik het antwoord al te weten); is de overnachting in een tentje of in een hotel? En als het tentjes-werk is, is er dan iets te regelen met een hotel in de buurt? Ik was hier nieuwsgierig in en ziet er verder erg uitnodigend uit. Hoor het wel van jullie.
Sjors.
Alleen kwam bij mij de vraag naar boven (en hoogswaarschijnlijk denk ik het antwoord al te weten); is de overnachting in een tentje of in een hotel? En als het tentjes-werk is, is er dan iets te regelen met een hotel in de buurt? Ik was hier nieuwsgierig in en ziet er verder erg uitnodigend uit. Hoor het wel van jullie.
Sjors.
Er ís een 'hotel' op dat tankstation geloof ik... maar of je daar wil liggen
s'morgens zul je toch de toiletbehoeften moeten delen met 1500 kreuztage-bezoekers.
In de buurt? Geen idee. Het is er een beetje in de middle of nowhere.

In de buurt? Geen idee. Het is er een beetje in de middle of nowhere.
-
Sluit me helemaal bij Ronnie aan!
Met een groep bij elkaar staan met tentjes is reuze gezellig!
Je mist de lol, de Oost-Duitse stampdisco, al het ge-ouwehoer en de BBQ als je niet in een tentje slaapt!
Het is een hele aparte belevenis om met je tentje naast de vluchtstrook te staan!
"Lekker weg langs de snelweg"....
Met een groep bij elkaar staan met tentjes is reuze gezellig!
Je mist de lol, de Oost-Duitse stampdisco, al het ge-ouwehoer en de BBQ als je niet in een tentje slaapt!
Het is een hele aparte belevenis om met je tentje naast de vluchtstrook te staan!
"Lekker weg langs de snelweg"....
Laatst gewijzigd door Willeon de Zoete op ma 31 mar 2008 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bermtoerisme... in nederland niet eens toegestaan 

-
- Contacteer:
Daarom gaan we toch ook naar Duitsland 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ben benieuwd... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
jawel hoor, alleen heten die mensen dan politieagenten en houden ze je snelheid in de gatenPaul1916v schreef:bermtoerisme... in nederland niet eens toegestaan

-
Hup opkomstlijst maken 
RTC goes Hermsdorf Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Tjek de foto's van vorig jaar!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=25022
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!

RTC goes Hermsdorf Kreuztage 2008 (18 t/m 20 Juli)
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Paul - 19 of toch de gtt
Arno - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Riel en Rianne - Safrane
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Tjek de foto's van vorig jaar!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=25022
Kom op mensen, dit is zeker een meeting om eens mee gemaakt te hebben, noteer hem in je agenda!

-
- Über-Spammer
Nu weten we iig dat het goed zit met de bbq 

-
- Contacteer:
was het daar gezellig ??

hmz... dit jaar wel? 

-
- Contacteer:
staat al een tijdje bij mij op de agenda, hoop dat dit jaar de nederlandse bijdrage aan dit evenement wat beter van kwaliteit is.
-
WTF,Gabri van der Veen schreef:Nu weten we iig dat het goed zit met de bbq

Was die zo slecht dan verleden jaar?sieger everts schreef:staat al een tijdje bij mij op de agenda, hoop dat dit jaar de nederlandse bijdrage aan dit evenement wat beter van kwaliteit is.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
ja
thanks 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ja snap m ook niet 

sieger everts schreef:staat al een tijdje bij mij op de agenda, hoop dat dit jaar de nederlandse bijdrage aan dit evenement wat beter van kwaliteit is.
We gaan eerst met Hemelvaart op de Bodensee de Nederlandse bijdrage wat verbeteren.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat bedoel je met deze reactie? We zijn er vorig jaar toch met een redelijke groep heen geweest. Dit jaar zullen we met een nog grotere groep daarheen gaan.sieger everts schreef:staat al een tijdje bij mij op de agenda, hoop dat dit jaar de nederlandse bijdrage aan dit evenement wat beter van kwaliteit is.
-
- Contacteer:
d'r stonden niet echt auto's tussen waarvan je zegt , goh die wil ik nog een keer goed bekijken. een enkele uitzondering daar gelaten uiterraad.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat ben ik met je eens, maar als ik als voorbeeld neem de Clio 3 met schroefset, dubbele uitlaat en dikke wielen, tjah in Nederland valt zoiets wel op, maar op zo'n meeting nagenoeg niet, maar wij gaan vooral voor de gezelligheid en sfeer van zo'n meeting.sieger everts schreef:d'r stonden niet echt auto's tussen waarvan je zegt , goh die wil ik nog een keer goed bekijken. een enkele uitzondering daar gelaten uiterraad.
Kuch .....Ronnie schreef:Dat ben ik met je eens, maar als ik als voorbeeld neem de Clio 3 met schroefset, dubbele uitlaat en dikke wielen, tjah in Nederland valt zoiets wel op, maar op zo'n meeting nagenoeg niet, maar wij gaan vooral voor de gezelligheid en sfeer van zo'n meeting.

wat heeft dat met de nederlanders te maken?sieger everts schreef:d'r stonden niet echt auto's tussen waarvan je zegt , goh die wil ik nog een keer goed bekijken. een enkele uitzondering daar gelaten uiterraad.
T is ook niet zozeer een show-meeting !! MEer een ouwhoer meeting, beetje old-style automaxx. Dat maakt m ook zo leuk.
Vindt het idd ook een beetje een nutteloze opmerking...
-
Wat een geneuzel om niks zeg. Moeten de NL'ers persé meedoen om de prijzen? Da's nog altijd een keuze die je zelf maakt. Alsof de mijne een showbak is. Van de ruim 1400 Renaults die er stonden vorig jaar deden er maar enkele tientallen auto's mee met de show&shine contest. Het overgrote deel staat er vanwege de sfeer. (daar waar ik ook voor kom
)
Ben ik het mee eens!

-
- Contacteer:
Tuurlijk gaat het om de sfeer, ga ik ook voor 100% voor. Maar als je daar als club staat moet je toch minstens een aantal showbakken mee hebben. Maarja das mijn mening.
-
Reacties van 1 persoon Roy.Roy schreef:Leuke reacties.![]()
Dit zou voor mij een reden zijn om juist niet te gaan.
En dat is mijn mening....
-
- Contacteer:
Er staan in principe 2 meetings dit jaar voor mij op het programma, en die zijn allebei in duitsland.
Het niveau bij de oosterburen ligt, over het algemaan nu eenmaal iets hoger dan hier in NL (qua gedrag en afwerking auto's ).
sorry als ik mensen voor het hoofd heb gestoten met mijn mening
zal mijn mening voortaan voor me houden..
Het niveau bij de oosterburen ligt, over het algemaan nu eenmaal iets hoger dan hier in NL (qua gedrag en afwerking auto's ).
sorry als ik mensen voor het hoofd heb gestoten met mijn mening

zal mijn mening voortaan voor me houden..
Mijn mening is dat ik het niet zo heb op die SHOWbakken
Ik ben autoliefhebber en hou van elke auto/renault, vandaar dat ik naar de kreuztage wil
Ik vind al die styling net helemaal niet ruig

Ik vind al die styling net helemaal niet ruig