bijna standaardHessel schreef:welke schokbrekers ga je monteren????
standaard???

Da's een dik interieurtje! De antracietgrijze uitvoering neem ik aan?Egon schreef:Eerst eens kijken wat de garage van de huidige situatie vind![]()
Ik heb nogal wat plannen die ik allemaal erg snel zal gaan uitvoeren
Nu de onderhanding definitief rond is kan ik ook wel vertellen wat ik aan het interieur ga doen.
Maakt het gelijk wel weer iets minder standaard:
lederen bekleding van een baccara
Remon-CL10 schreef:Da's een dik interieurtje! De antracietgrijze uitvoering neem ik aan?Egon schreef:Eerst eens kijken wat de garage van de huidige situatie vind![]()
Ik heb nogal wat plannen die ik allemaal erg snel zal gaan uitvoeren
Nu de onderhanding definitief rond is kan ik ook wel vertellen wat ik aan het interieur ga doen.
Maakt het gelijk wel weer iets minder standaard:
lederen bekleding van een baccara
voor het betere scheurwerk bewaar ik de standaard bestuurdersstoel. Dus even een ombouwtje voor een rondje ring ofzoJean-Paul-S schreef:Toch niet van een standaard baccara he? wel die met die dikke wangen hopelijk
Gewoon kuipstoelen erin gooien, echt ideaalEgon schreef:voor het betere scheurwerk bewaar ik de standaard bestuurdersstoel. Dus even een ombouwtje voor een rondje ring ofzoJean-Paul-S schreef:Toch niet van een standaard baccara he? wel die met die dikke wangen hopelijk
Koppakking????????????Egon schreef:momenteel is de auto nog in bodegraven. heeft een grote check gehad.
daar kwamen nogal wat punten uit naar voren.
koppakking, lekke remklauw, verschillende kleine zaken.
Het zal flink wat pegels gaan kosten om dat allemaal in orde te krijgen.
ff kijken hoe ik dit verder aan ga pakken.
WORDT VERVOLGD
Wat Riel zei.... en die remklauw heb ik ook niks van gemerkt..Riël Notermans schreef:Koppakking????????????Egon schreef:momenteel is de auto nog in bodegraven. heeft een grote check gehad.
daar kwamen nogal wat punten uit naar voren.
koppakking, lekke remklauw, verschillende kleine zaken.
Het zal flink wat pegels gaan kosten om dat allemaal in orde te krijgen.
ff kijken hoe ik dit verder aan ga pakken.
WORDT VERVOLGD
Bij mijn Clio bedoel je...Egon schreef:nou de lekkage zit op een plek die verontrustend genoemd kan worden. vanuit een andere situatie bij een R5 was het zo dat het onderblok ook niet goed meer was. Dit zal de komende week bepaald worden.
ik kan er maandag of dinsdag meer over vertellen hier.
ik hoop er maar het beste van.
Egon schreef:oke, het was je 16v? nouja, we zullen zien.
zoals ze het bij de garage beschreven is een lek op die manier soms een teken dat het onderblok ook niet goed is als ik het goed begrepen heb.![]()
maargoed. eerst maar even de nodige zaken uit de motorruimte laten takelen.