Twingo JK
Teken het maar eens op schaal
je verschuift de hart lijn maar met de helft
Bij 6 j licht als voorbeeld de hartlijn op 3 j en bij 7 j op 3,5 dus praat je over een 0,5j verschil
uiteraard is dat de helft van 25,4 mm
Klinkt vreemd maar het is echt zo!!!
je verschuift de hart lijn maar met de helft
Bij 6 j licht als voorbeeld de hartlijn op 3 j en bij 7 j op 3,5 dus praat je over een 0,5j verschil
uiteraard is dat de helft van 25,4 mm
Klinkt vreemd maar het is echt zo!!!
-
- Contacteer:
nee je et waarde is de maat van het aanlegvlak op je wielnaaf (ofwel het hart van de velg genoemd) naar de rand van de velg die in de wielkast zit
jaja klinkt krom maar zo is het het simpelste voor te stellen
jaja klinkt krom maar zo is het het simpelste voor te stellen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Nee het is de maat van het aanlegvlak tot het midden van de velg. 
Bij ET0 zit het aanlegvlak in het midden van de velg en heb je een leuke velgrand. (deepdish).
Hoe simpel kan het leven zijn: je tikt 'ET waarde' in bij google afbeeldingzoeker en voila:
[img]http://www.om-vt.nl/assets/images/autog ... waarde.jpg[/img]

Bij ET0 zit het aanlegvlak in het midden van de velg en heb je een leuke velgrand. (deepdish).
Hoe simpel kan het leven zijn: je tikt 'ET waarde' in bij google afbeeldingzoeker en voila:
[img]http://www.om-vt.nl/assets/images/autog ... waarde.jpg[/img]
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Netjes hoor met zo'n zwarte slang 

waar heb je het laten verbreden en kwanta kosta?
In hellevoetsluis bij http://www.velgen.nl
Kost 45 per velg en 10 extra voor stralen
tis niet niks maar ik heb wel iets aparts!!
Kost 45 per velg en 10 extra voor stralen
tis niet niks maar ik heb wel iets aparts!!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Onder de twingo gaat het toch al breed staan!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
deze week is voor zondag?
zoja kom dan gelijk even langs in 'De Meern' voor de afsluitingsmeeting
zoja kom dan gelijk even langs in 'De Meern' voor de afsluitingsmeeting

Normale breedte? Je moet die dingen oprekken naar 8J, zoals Ptrgte, Robke, Jour16v en nu Haas hebben (gehad) das echt dik 
Onder een clio dan he
Btw, deze velg is alleen naar binnen verbreedt, dus hij komt niet verder naar buiten in de wielkast...

Onder een clio dan he

Btw, deze velg is alleen naar binnen verbreedt, dus hij komt niet verder naar buiten in de wielkast...
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Waarom de Semi's niet gewoon om die Willy Speedlines.. die Dunlop SP9000's zijn ook niet wat het moet zijnTim_Coupe schreef:Naja, iets van 6 of 6,5J zwart stalen velg vind ik wel wat voor de semi's.
8J is show, no go. Als ik 8J velgen neem dan word ik weer uitgemaakt voor poetser

Ik ben juist hardstikke tevreden over die SP9000's, ontzettend veel grip met nat en droog weerRonald1916V schreef:Waarom de Semi's niet gewoon om die Willy Speedlines.. die Dunlop SP9000's zijn ook niet wat het moet zijnTim_Coupe schreef:Naja, iets van 6 of 6,5J zwart stalen velg vind ik wel wat voor de semi's.
8J is show, no go. Als ik 8J velgen neem dan word ik weer uitgemaakt voor poetserGrip is niet om over naar huis te schrijven en ze smeren als boter

Echt niet!!! ze zijn naar buiten verbreed 7j et23Steven schreef:Normale breedte? Je moet die dingen oprekken naar 8J, zoals Ptrgte, Robke, Jour16v en nu Haas hebben (gehad) das echt dik
Onder een clio dan he

en er komt 195/45/14op
Opzich ben ik ook wel te spreken over die SP9000 bandjes alleen dat geldt voor op de openbare weg. Op het circuit is het om te janken als je het tempo er aardig in hebtDennisT & Daan2D schreef:Ik ben juist hardstikke tevreden over die SP9000's, ontzettend veel grip met nat en droog weerRonald1916V schreef:Waarom de Semi's niet gewoon om die Willy Speedlines.. die Dunlop SP9000's zijn ook niet wat het moet zijnTim_Coupe schreef:Naja, iets van 6 of 6,5J zwart stalen velg vind ik wel wat voor de semi's.
8J is show, no go. Als ik 8J velgen neem dan word ik weer uitgemaakt voor poetserGrip is niet om over naar huis te schrijven en ze smeren als boter
Bevalt vele malen beter als een Toyo T1R...

de rand die je er tussen hebt laten lassen zit toch aan de binnenkant van je naaf? of zie ik het niet goed op de foto'sjankees schreef:Echt niet!!! ze zijn naar buiten verbreed 7j et23Steven schreef:Normale breedte? Je moet die dingen oprekken naar 8J, zoals Ptrgte, Robke, Jour16v en nu Haas hebben (gehad) das echt dik
Onder een clio dan he
![]()
en er komt 195/45/14op

ze zijn wel erg mooi geworden

Nee toch niet hoor, de verbreding zit achter het hart van de velg, is duidelijk te zien waar het hart van de velg en die lasrand zit.jankees schreef:Echt niet!!! ze zijn naar buiten verbreed 7j et23Steven schreef:Normale breedte? Je moet die dingen oprekken naar 8J, zoals Ptrgte, Robke, Jour16v en nu Haas hebben (gehad) das echt dik
Onder een clio dan he
![]()
en er komt 195/45/14op
Edit Allart was me al voor zie ik.
klopt wat je zegt. Ik weet zeker dat Stevie ook weet hoe het zit en ik ben het wel met Stevie eens dat het op de foto lijkt alsof ie achter het hart verbreed is
-
dus met andere woorden jullie zitten fout!!!!
ik mag toch aannemen dat hij zelf wel weet
hoe hij zn wielen heeft laten verbreden
ik mag toch aannemen dat hij zelf wel weet
hoe hij zn wielen heeft laten verbreden

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*