dubbele post, sorry...
maar dan moet je 't haast al spuiten lijkt me...
Even voorstellen: Daniel16v
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
ik denk dat je niet onder spuiten uit komt, als je het fatsoenlijk wil doen. Bij mij is het ook gefohnd tot en met, maar het is toch gebarsten. Ik blaas m helemaal over, dus ja...daniël16v schreef:kijk daar zit ik niet op te wachtenHaas schreef:vaak gaat de lak barsten idd, dus vraag je om problemen...
ik wil als ik iets doe dat het wel goed is
ja zit ik niet echt op te wachten. heb hier ook nog een 5 staan waar het een en ander aan moet gebeuren.
en dat zal ook niet kostenloos worden.
ook al is de 5 er meer voor om te kijken hoe alles zit en zelf proberen er wat van te maken.
het is een gtx met gtt motor.
hij is nu wel geschorst dus niet veel drukte mee maar er moet nog wel wat aan gedaan worden.
dus mischien een andere oplossing voor het aanlopen. een plattere band 40 in plaats van 45.
of andere veren er zitten nu verlaagde veren onder (rooie) maar hoe of wat ik heb geen idee.
en dat zal ook niet kostenloos worden.
ook al is de 5 er meer voor om te kijken hoe alles zit en zelf proberen er wat van te maken.
het is een gtx met gtt motor.
hij is nu wel geschorst dus niet veel drukte mee maar er moet nog wel wat aan gedaan worden.
dus mischien een andere oplossing voor het aanlopen. een plattere band 40 in plaats van 45.
of andere veren er zitten nu verlaagde veren onder (rooie) maar hoe of wat ik heb geen idee.
-
- Contacteer:
Dan moet je 205/40R16 nemen...
Renault 19 1.8 16V Cabrio