Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Ben

Damn dan ben ik jarig
martijn.p
Contacteer:

On 2002-04-15 01:01, Ben wrote:
Damn dan ben ik jarig
Als je geinteresseerd bent in een bedrijf uit Amsterdam wil ik het wel voor je navragen.
Ben

Je hebt mail
marcel b

hee jeroentje, ga je met die grijze vijf? ziet er goed uit! Wij hebben ons al een tijdje geleden aangemeld voor de trip naar duitsland en maken er direct een lang weekend van. Gaan er namelijk al op vrijdag heen. Zie je daar. later!
marcel b

ben gisteravond terug gekomen uit Speyer (Duitsland), de 30 jaar renault 5 meeting... En die was werkelijk fantastisch! Ik als liefhebber van het oude type vijfje kwam volledig aan mijn trekken. Zaterdag was het al aardig druk en op de zondag waren er in totaal minstens 200 vijfjes bij elkaar! Het grootste gedeelte natuurlijk super vijf, voornamelijk GTE en GTT's. Maar ook minstens 20 stuks dikke turbo en een stuk of 35 oude type vijf.

Een meeting zoals 'helaas' alleen onze oosterburen kunnen organiseren, met als klap op de vuurpijl de feestavond! Super meeting!! Hulde voor de orgenisatie. Bedankt
Chris
Erelid - Moderator - RvT

marcel b schreef:
Een meeting zoals 'helaas' alleen onze oosterburen kunnen organiseren, met als klap op de vuurpijl de feestavond! Super meeting!! Hulde voor de orgenisatie. Bedankt
Och, we zijn pas 4 maanden bezig! In Breda hadden we al 150 Renaults bij elkaar! ;) Nee gekheid, ik snap wat je bedoelt.

Leuk om te horen dat de meeting "sehr toll" was. Hebben jullie al foto's online staan ergens? Ik had graag meegegaan, maar vond Speed even wat belangrijker.
marcel b

met die 200 auto's bedoelde ik alléén de vijfjes.. Dat is iets wat je in Nederland zowieso niet lukt, want daar zijn er gewoon al te weinig voor. Ze zijn er nog wel maar je krijgt ze gewoon niet bij elkaar.

De renault 5 freunde munsterland die de meeting georganiseerd heeft komt waarschijnlijk snel met foto's op hun site. Hou dat in ieder geval in de gaten. Volgende keer beter voor je (er zijn dit jaar nog meer meetings op komst in duitsland die ook de moeite waard zullen zijn!)
Plaats reactie