hoe kan ik mijn downpipe verwijderen??

Vertel hier alles over je project.
jelledijkstra

zo,nou ik heb de meeste slangen erop op 3 na geloof ik,maar die heb ik er nieuw bij!!.
alleen nu het volgende probleem
de dynamo moet erop en die zit vast en wil ook niet meer los.
en de ontsteking moet erop alleen,hoe kan ik zien of die nog goed is want die ziet er ook niet al te fris meer uit.
en oja hoe zet ik precies de kabelboom erop?
en nog geen liefhebbers om ff te komen helpen/kijken

gr 8)
jelledijkstra

zo jongens,

ik heb hulp uit onverwachte hoek gekregen en ook nog hele goede ook.
ben er echt zeeeeer content mee en hoop dat alles goedkomt,wie me helpt?
"gerard race gt"natuurlijk echt super tof van je als je het lukt gaan alle credits na jou cker weten nou ik ben eerst weer klaar met dit topic tot mijn swap geralisseerd is.dan laat ik wel weer wat van me horen
gerard... :worship: (Y) (Y) (Y) :worship: 8) :biertjuh:
en als de 24 op zijn bel je maar
Florus

jelledijkstra schreef:zo jongens,

nou ik ben eerst weer klaar met dit topic tot mijn swap geralisseerd is.dan laat ik wel weer wat van me horen
:~ :~ goh, dat komt lekker over................. :dSb:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

die jongen is gewoon blij :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Florus

Ja vast................................ :p
jelledijkstra

ja nee zo bedoelde ik het niet helemaal :lol: ik ben idd erugh blij en ga echt erugh raar doen als ik mijn motor hoor lopen!!!
ik blijf cker wel actief hoor op de site wat d8ten jullie dan (L)
frank_williams

plaats nou eens wat foto's!

en je topic blijft open hoor met een gtt :p
Florus

Met een GT komt je topic noooooit vol :lol:
jelledijkstra

whahahah,nee dat zal wel niet maja ligt aan jezelf toch hoe zuinig je op je spullen bent en wat je er aan doet tenminste dat is mijn mening,als je die auto alle dagen op ze staart trapt tjah het wordt er niet beter van toch.
jelledijkstra

oja........ik heb al vast 4 van die banane dozen vol met nieuwe onderdelen dus kan nog ff vooruit >-)
Gerard race GT

gisteravond even met de auto bezig geweest,

thonge, wat zijn daar prutsers mee bezig gewwest zeg, de hele kabelboom is 1 puinhoop. Via een omweg heb ik de startmotor rond laten gaan deze doet het prima. aangezien er geen dynamo en accu opzit moet ik even wat kunstgrepen uithalen om spanning op de ontsteking te krijgen, zodra ik een vonk heb doe ik wat benzine in de vlotterkamer en dan zien of die aanslaat.

Jelle, dit gaat nog een lastig project worden om het blok goed werkend in de GTE te krijgen. Waarschijnlijk moet er een nieuwe of gebruikte goede kabelboom bij gezocht worden maar dat gaat zeker wel lukken.

Volgende week verder, vanvond eerst weer schilderen en morgen opweg naar circuit Zolder in België. even weer lekker genieten van Euro Boss F1 en natuurlijk weer een beetje sleutelen aan de race kliko van Nico Been.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
jelledijkstra

hey super man (Y)
das minder (N) majah dat het prutsers zijn geweest dat wist ik zo al wel.
maarre een dynamo zat toch in de doos erbij?en die kabelboom komt vast wel goed ja ik hoop echt dat het gaat lukken :worship:
en je belt me hea als er onderdelen nodig zijn tenminste met prioriteit :wink: en veel race plezier aankomend weekend en hard rond gaan heaa :wink: hopen dat alles een beetje heel blijft
jacob neemt trouwens die velgen over voor nope als die maar ff iets wat rolt er weer onder monteert
nou rustig aan ik hoor wle van de vorderingen
groetjes
Gerard race GT

de dynamo die in doos zit, zit muurvast, geen beweging in te krijgen :(

de poelie en koeler zitten los op de as (N) dus een goeie scoren lijkt me geen overbodige luxe alhoewel dat pas hoeft als de motor in de andere koets zit, ik krijg demotor ook zo wel aan de praat :smoke: maar dan bel ik wel even :D
jelledijkstra

maar als ik die dynamo uit mijn gte pluk dan past die daar op?
tjah ik zeg ook maar wat :wink: en dat schilderen kan je wel vergeten denk ik tis hier noooood weer stort buien niet te geloven
Gerard race GT

regen? hier niet.

Dynamo van een GTE past niet (N)

ach, als ik een vonk heb dan loopt de motor zo hoor, maar dat wordt pas aankomend week, vanavond eerst op weg naar circuit Zolder in België :p
jelledijkstra

owhhh naja,ik zal spoedig een andere regelen en dan gelijk maar even een andere kabelboom erbij heb al een adv geplaatst
en nu maar afwachten of er mensen zijn die nog wat hebben liggen.
Abel
Über-Spammer

ff naar de sloop, iedere r4,5,r9, r11, r19 met c-blok heeft de zelfde dynamo
jelledijkstra

thanks abel,
maar ik ben voorzien heb voor 35 ballen een dynamo en een kabelboom gekocht en ook nog in de buurt dus ben weer geholpen(voor even whats next :p )
jelledijkstra

ik zal es even een overzicht tonen van de doo rmij gemaakte kosten,

gte gekocht voor 350 euro incl overschrijven,
gekeurd 30 euro
toen,
gtt gekocht 40 euro
op moeten halen met autoambulance 22,50
eten bij de ac hotel 50 euro(met ze drietjes)
benzine 25 euro
over schijven en schorsen 30 euro
dynamo en kabelboom 35
auto na gerard brengen 32,50

totaal tot nu toe: das 615 euro

zo wou ik eens kijken wat ik aan het eind kwijt ben
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Nou als je ooit echt klaar wil zijn minimaal 10.000 euro
antoine
Car: Renault Clio III RS

m, ik heb ooit ergens gelezen hier 1500 euri. :D
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ja dat kan ook ........ (S)
Riël
Über-Spammer

€ 10.000 :lol:

Goed, ervanuitgaande dat ie technisch in orde moet zijn red je dat best met € 1500.

Elke keer dat gelach als iemand met minder centen iets opknapt (N).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:€ 10.000 :lol:

Goed, ervanuitgaande dat ie technisch in orde moet zijn red je dat best met € 1500.

Elke keer dat gelach als iemand met minder centen iets opknapt (N).
Je leeft echt in een droom wereld riel :wink: ......welke GT die je koopt is nou technisch in orde ?

Maarja ik moet toegeven ik knap liever mijn GT ook op voor 1500 euro, het is mijn net niet gelukt :lol:
Riël
Über-Spammer

Dat is belachelijk.

Die jongen wil een gte bouwen waar ie lekker in kan rondkretsen. Dat gaat m echt niet zoveel geld kosten.

t is maar net wat je wil. Maargoed, dat is toch een altijdblijvend meningsverschil :p dus laten we elkaar lekker op zijn eigen manier sleutelen :beer:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Onee je begrijpt me nu verkeerd .....
Tuurlijk kan je een GT gedkoop en goed opknappen ( zijn wij nu ook aan het doen )
Het was meer als je het helemaal super wil doen dus alles nieuw enzo nieuw lak laagje enz dus totaal restauren
Florus

Riël schreef:Die jongen wil een gte bouwen waar ie lekker in kan rondkretsen. Dat gaat m echt niet zoveel geld kosten.
Eerst maar eens afwachten of 't blok nog wat is,heeft volgens mij de nodige jaren stil gestaan,wordt 't allemaal niet beter van.
jochem de haas schreef: ik knap liever mijn GT ook op voor 1500 euro, het is mijn net niet gelukt :lol:
Is mij ook net aan niet gelukt........... :p
Riël
Über-Spammer

Zo'n pessimistische toon :p
HEt deert zo'n blokkie niet hoor ;)
jelledijkstra

wat jah lekker positief allemaal weer jah,
kijk ik kan me auto voor nop laten spuiten,dus alleen zelf schuren en blok gaat eruit dus kan die gelijk helemaal gespoten worden,ook onder de "oksels" zegmaar,maar goed ik weet dat alles veel geld kost,majah als je gewoon goede hulpjes en connecties hebt dan kom je een heel eind,niet dat alles gratis is maar toch probeer ik gewoon mijn beurt af te wachten en niet gelijk te kopen,en oja blok heeft alleen nog een vonkje nodig dan loopt hij is me gemeld door mijn "privé engineer" whaha :smoke: nou en bekijk de gtt nou gewoon als een fles ik denk hij is half vol menig 1 denkt hij is halfleeg altijd positief blijven,alles kan klaar.!!!
oja wie weet trouwens hoe je dat geluid van een motorfiets onder je auto krijgt,gewoon net zo'n demper of wat het gaat om dat schelle race geluid als je hem intrapt :wink:
Florus

jelledijkstra schreef:wat jah lekker positief allemaal weer jah,

Wat foto's plaatsen in een project topic doet wonderen,een hoop mensen vinden het leuk om zo'n project te volgen,en ze kunnen eventueel met je meedenken (I)

Het komt bij mij allemaal wat vaag over i.i.g. ,denk dat 'k wat moeite heb met ontcijferen van wat je nou eigenlijk schrijft en bedoelt in je posts :~ ,neem het me niet kwalijk :wink:
Riël
Über-Spammer

jelledijkstra schreef: oja wie weet trouwens hoe je dat geluid van een motorfiets onder je auto krijgt,gewoon net zo'n demper of wat het gaat om dat schelle race geluid als je hem intrapt :wink:
Dat kun je vergeten bij een gtt ! Die klinkt rustiger en dieper.
Sander
Contacteer:

jelledijkstra schreef:oja wie weet trouwens hoe je dat geluid van een motorfiets onder je auto krijgt,gewoon net zo'n demper of wat het gaat om dat schelle race geluid als je hem intrapt :wink:
Je blok zo bewerken dat die ook 14.000rpm kan draaien, en dan met een open pijp.

gr s :D nder
jelledijkstra

naja dat wordt het dus niet,
ik zal es ff wat foto's maken dan kunnen jullie dat wonderschone ding van mij ook eens zien >-) en nee ik neem je niks kwalijk hoor ik geloof dat je het niet helemaal geloofd allemaal,maar goed als ik foto's plaats dan zal je het zien :smoke: mischien als ik morgen tijd heb maak ik ff wat moet straks alweer werken dus wordt hem ook niet.
jelledijkstra

hi,

ik heb een gtt gekocht met een 16 v dash,nu is mijn vraag,kan ik mijn rolkooi er zo in zetten of moet ik zo'n groot stuk uit de dash weghalen dat het eigenlijk niet mogelijk is?
gr jelle
mark 5t
Contacteer:

gewoon proberen he!
passen en meten is weten! :)
Plaats reactie