


Veel succes ermee, ik ga het zeker volgen.


ff dit ff dat....., maar ondertussen kost het toch veel tijd...., en nog veeel meer geld...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:nou ja valt wel mee
ding is hard
onderstel is compleet
spuiter moet het optische werk doen
verder is het gewoon monteren en beetje zelf maken
Nog opzoek naar onderdelen boeken?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:goed gekeken menno
je mist idd de poelie
die kop is een turbo 2 chevenne kop
ga werken met een elektrische waterpomp denk ik
hoewel de maxi en de toure de corse weer wel werken met de waterpomp aan de kan van de bak
nou , niet alleen de onderste rand...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:zijn tour de corse voorschermen
die onderste rand van de maxi schermen lopen dikker uit
moet nog even denken of het maxi schermen worden of dat we er wat aan gaan doen
gelul?sja als je williams een koppeling aan gort trekt, dan ben je volgens mij op een simpele manier met flink veel koppel bezig:-)
Fix voor een paar honderd euri een sintermetalen koppeling van KAWE (bij brezan) en je hebt nergens last van. 2 ringen met vering dus rijdbaar. Die orginele 2 schijfskoppeling is achterhaald.
een at tje op een simpele manier op 200 pk???? de groeten want dat blijft een drama. Je hebt veel druk nodig dus stalen bussen dus geen levensduur.
ask jeroen.
btw een at met 200 pk (@6000??) heeft meer koppel dan een williams met 180 pk (@7500??)
conclusie?? gelul dus