-
Binnenkort maak ik een afspraak met eat turbo-boost in Heerlen. Hij werkt bij een Renault-garage en weet een manier om het zelf te doen. Het schijnt vrij eenvoudig te zijn. Dus hier horen jullie meer van. Komt opaatje met z'n verlaagde break aankachelen. Binnenkort ook de spoiler er nog op. dat laat ik bij de 40.000 km beurt doen en dat is over precies 328 km.
-
- Über-Spammer
dat is dus 1 dagje toeren..
of voor vrijdag een paar keer naar je werk en dan ff naar bodegraven en een rondje rijden ff rustig aan in het wekend en maandag kan hij een beurt krijgen
of voor vrijdag een paar keer naar je werk en dan ff naar bodegraven en een rondje rijden ff rustig aan in het wekend en maandag kan hij een beurt krijgen

-
Klopt, ik maak morgen alvast de afspraak. Die gasten hebben het net zo druk als de tandarts. Vandaag bellen, en over 2 weken kun je terecht. Heeft Tacki's pa tijd genoeg om het spoilertje te spuiten.
-
Chris je moet ff <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 18&forum=6" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> heen gaan iemand van de Alfa 155 Club heeft wat vraagjes aan je.
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
<font size=1>[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2001-11-20 21:16 ]</font>
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
<font size=1>[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2001-11-20 21:16 ]</font>
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
chris... je hebt een bericht op de site...
O nog effe dit kreeg een eis te horen van onvoorwaardelijke celstraf of 100 uur werkstraf maar ben vrijgesproken
ben happy, toen 's middags naar de kaakchirug dus ben nu niet happy maar 
O nog effe dit kreeg een eis te horen van onvoorwaardelijke celstraf of 100 uur werkstraf maar ben vrijgesproken

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
vrijdag is de geweldigste moeder van deze aardbol jarig.. Ja mensen de moeder die de BBQ heeft toegestaan op haar terrein en er ook nog voor gezorgd heb dat al het vlees op tijd gemarineerd was...
Om antwoord te geven op je vraag chris nee ik ben er niet bij...
Om antwoord te geven op je vraag chris nee ik ben er niet bij...
-
Als hij uit de garantie is over 1 jaar, dan komt er een strut-bar in, open luchtfilter, rvs-uitlaat, etc. Binnenkort komen er traanplaat vloerbeschermers in voor, achter en de kofferbak. amen met Roy een versterker en boenke-boenke-boenke-blazer er in bouwen. jaja, het wordt nog wat.On 2001-11-20 21:13, Chris
wrote:
En dan is de Mégane bijna af zeker André?
nou nou
Was mijn opa maar zo.......
hehe veel suc6 alvast
Grtz Paul
Was mijn opa maar zo.......
hehe veel suc6 alvast
Grtz Paul
-
Daar is weinig eer meer aan te behalen. Ik heb met henk afgesproken dat we als hij bijna niet meer gaat, we er een actie op de Nurbergring mee uithalen. lijkt me wel gaaf, over de kop met een Panda.On 2001-11-20 21:46, Chris
wrote:
Gaaf, en dan?
De Panda van Brigitte omtoveren!![]()
-
Hij reed, kreeg het briljante idee dat het mijn brandstofpomprelais wel eens kon zijn, dit leek wel het geval, want klik en starte en ff laten lopen(Yes, NOT)Ik wilde een half uurtje later weg rijden, dus ik starte en ja hoor hij gaf weer niet thuis, dus the search continous. Ik heb er verder nog niet echt zin in gehad om naar te kijken en heb hem verlopig toch niet nodig, dus maar eens de garage opruimen en lekker warm sleutelenOn 2001-11-20 21:18, Chris
wrote:
Ik heb hem al een mailtje gestuurd.
Tino, beter, gefeliciteerd!
Succes met je kaak gozer.
Dus je komt naar de Mac vrijdag?
En jij Jeoff rijdt de 5 AL?
Maar verders is alles OK!!
-
Lache!!! Mij niet gezien, koprollen in een panda, da's zekker een grapje?On 2001-11-20 21:52, tervelde
wrote:Daar is weinig eer meer aan te behalen. Ik heb met henk afgesproken dat we als hij bijna niet meer gaat, we er een actie op de Nurbergring mee uithalen. lijkt me wel gaaf, over de kop met een Panda.On 2001-11-20 21:46, Chris
wrote:
Gaaf, en dan?
De Panda van Brigitte omtoveren!![]()

André, ben net op Zandvoort geweest, een Polo G-40 was op zijn dak geland, ik wil niet weten hoe een Panda er dan uitziet.....
Kun je beter een container op de Maasvlakte uitkiezen, steen op het pedaal, en eruit springen.....
En dan een leuke Twingo, Clio voor je meissie.
Kun je beter een container op de Maasvlakte uitkiezen, steen op het pedaal, en eruit springen.....
En dan een leuke Twingo, Clio voor je meissie.

-
Simpel joh, gewoon helmen op, gangetje van 50 km/u en dan voor de plek waar iedereen staat te kijken en filmen, dat ding op zijn kant gooien. Zie je op alle sites filmpjes van terug.
-
Ik ben benieuwd. Maar effe haaks de bocht insturen en dan rustig op zijn dakkie laten vallen nadat je nog even een stukje op 2 wielen hebt gereden kan toch geen kwaad?
-
Alleen wezen kijken of mocht je er ook wat afhalen?? Ik ben daar toen ook geweest(2X) de eerste X mocht ik gewoon achter het hek er alles afhalen en de volgende keer dat ik daar kwam gingen ze moeilijk lopen doen en mocht ik er niks afhalenOn 2001-11-20 22:00, Chris
wrote:
Succes ermee Jeoff,helaas kan ik je niet helpen, ben nog bij die blauwe in Rotterdam wezen kijken met die voorschade, zonde.

-
Dan zou ik er wel alleen in gaan zitten en mezelf helemaal inpakken met piepschuim en kussens, want zo'n Panda stel echt helemaal niks voor. Mijn moeder heeft er ook 3 gehad en een keer een lichte aanraking gehad met een Lexus 400 en weet je wie er schade had? Juist ja de panda, deze leek wel of die om een paaltje was gevouwen, terwijl de lexus amper 30 reed en de Lexus alleen een kapotte komplamp had.On 2001-11-20 22:09, tervelde
wrote:
Ik ben benieuwd. Maar effe haaks de bocht insturen en dan rustig op zijn dakkie laten vallen nadat je nog even een stukje op 2 wielen hebt gereden kan toch geen kwaad?
Dus, beware if you dare!
Jeoff, we hebben het niet gevraagd, maar hoe die daar zo achter het hek stond, mag je er niet aankomen, je kon er maar slecht bijkomen.On 2001-11-20 22:10, jnjansen_r5gtturbo
wrote:Alleen wezen kijken of mocht je er ook wat afhalen?? Ik ben daar toen ook geweest(2X) de eerste X mocht ik gewoon achter het hek er alles afhalen en de volgende keer dat ik daar kwam gingen ze moeilijk lopen doen en mocht ik er niks afhalenOn 2001-11-20 22:00, Chris
wrote:
Succes ermee Jeoff,helaas kan ik je niet helpen, ben nog bij die blauwe in Rotterdam wezen kijken met die voorschade, zonde.Stelletje Fortknockers!
-
Het is een lang verhaal, maar ik heb eraan gesleuteld en heb toen wel ff een Renix209 onstekking+stuur en turboslang eraf gehaald en dat voor maar fl.50,- maar dit bewijst wel dat het ongelovelijke E***LS zijn vooral die kaal geschoren "monteur" die heeft echt een herseninhoud van een gebrand pindanootje.
Maar genoeg hierover, verders alles ok?
Maar genoeg hierover, verders alles ok?
-
Chris, volgens mij haal je nou wat zaken door elkaar. Ga maar lekker slapen mijn jongen en droom maar fijn over Renaultjes. Je hebt je rust hard nodig. Groeten aan Gerda!
-
Hyundia Atos, met LM wielen, spoiler en bullbar, ziet er wel leuk uit, voor een Atos. Ik ben er toen ook mee naar VLF geweest, alleen heb hem toen verweg bij de bosjes geparkeerd(weet niet waarom):lol:On 2001-11-20 22:21, Chris
wrote:
Jeoff, drie Panda's?
En wat heeft ze nu?
-
okOn 2001-11-20 22:26, Chris
wrote:
Jawel alles ok, we lullen binnenkort wel even over die blauwe 5, ik vind het een raar verhaal.
-
Had ik al door. Je probeert gewoon effe wat eerder weg te gaan wilde je zeggen. Ik wil ook wel effe doortuffen naar Alphen a/d Rijn naar jouw werk. Kan ik leuk wagentje voor Brigitte uitzoeken.