Friday Nightmeeting Groningen.
On 2002-01-10 19:59, catrinus
wrote:
We horen je wel aankomen![]()
BRRRRRRRRRRRRROOOWAAAAAAAAAAAAAAAA
-
- Contacteer:
Bij de Esso? Is de Mac geen idee?On 2002-01-10 19:55, catrinus
wrote:
Wie o wie komen er nog naar groningen morgen. Vorige week was er maar een super kleine opkomst. Ik denk vanwege de kou maar daar hebben we wat op gevonden. In de Esso is het lekker warm en nog lekkere snacks ook. Dus zie je snelle renaults op de parkeerplaats staan tegenover de esso pomp en er loopt niemand bij dan moet de bij de Esso pomp kijken.
-
Waar waren jullie nou????????????
Was wel een bar lage opkomst hoor, R5 GTT, R19 16V en onze Blue Sport. Cathrinus, jou hadden we zowiezo wel verwacht, maar jullie lieten het allemaal afweten. Of waren jullie al eerder op de avond geweest? Wij waren er om 20.45uur.
Volgende keer beter.
Greetzzz
Was wel een bar lage opkomst hoor, R5 GTT, R19 16V en onze Blue Sport. Cathrinus, jou hadden we zowiezo wel verwacht, maar jullie lieten het allemaal afweten. Of waren jullie al eerder op de avond geweest? Wij waren er om 20.45uur.
Volgende keer beter.
Greetzzz
Ik was er om 19.00 uur en arjen ook. Arjen moest om 20.00 uur bij het station staan en ik ben toen naar huis gegaan. Ik had al een vermoeden dat de opkomst niet zo groot zou worden. Het weer zat ook niet mee. En ik stond dan alleen te wachten op jullie en dat is ook saai dus ben ik mijn gtt maar aan het uitlaten geweest
There will be plenty of time to rest when your dead
tegen die tijd was ik er ook, geen hond!
later weer terugereden.... nog steeds geen hond...
moeten eigenlijk gewoon tijd afspreken.... nu rijd iedereen wat in de rondte zo...
moeten eigenlijk gewoon tijd afspreken.... nu rijd iedereen wat in de rondte zo...
-
Spreek een tijd af dat jullie daar aanwezig zijn. Net zoals men doet in Bodegraven.
Groet,
Marcel
Groet,
Marcel
-
- Contacteer:
Volgens mij heb ik je nog net weg kunnen zien rijden bij de Esso vandaan...On 2002-01-12 01:15, turboman
wrote:
tegen die tijd was ik er ook, geen hond!
-
- Über-Spammer
Dan is hier de eerst afmelding.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie niet moeten komen
Greetzzz
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jullie niet moeten komen

Greetzzz
Anders ging ik die kant ook op maar als het shit weer word dan heb ik geen zin om naar bodegraven te gaan rijden. Dan kan ik beter mijn dorpel lassen van mijn rooie gt en de bekabeling van mijn andere dashboard goed maken.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
He mannen kom gezellig naar Bodegraven. Dat word weer heel tof. Weer of geen weer ik ben er richting 20uur. Er komen weer een aantal nieuwe mee dus de moeite waard om effe (lang)
langs te komen. See ya in Bodegraven.
Greats Edwin
langs te komen. See ya in Bodegraven.
Greats Edwin
-
Wie zijn er a.s. vrijdag in Groningen bij de Mac D. te vinden.
Groet,
Marcel
Groet,
Marcel