antoine schreef:Ik ben benieuwd waarom je de accubak verzonken hebt. Heb je dit alleen gedaan voor de wegligging?
Yep: lager zwaartepunt ! Nu zit het gewicht bijna op de as van de wielen, dus wel het voordeel van wat gewicht achterin, maar niet te hoog, zodat het juist weer voor instabiliteit zorgt.
Ach waarom geen Williams nemen, de kans is toch groot dat een Williams ergens anders afgetrapt word of slecht onderhouden. Dan liever er zelf mee gaan racen.
@Patrick: na bundelkorting valt dat toch wel erg mee (bij k-tec aangezien er heel wat bij hun vandaan komt)
Aangezien ik de meeste onderdelen die ik nodig heb toch al bij hun vandaan komen, vond ik het bovendien wel leuk om die ook van hun af te nemen. Heb die van MB ook overwogen)
De shortshift wordt toch de versie van MB; staat in bestelling en komt in de komende dagen als het goed is binnen.
Volgende week vrijdag gaan we de remcircuits veranderen (nu nog diagonaal): wordt voor / achter, zodat er een fly-off tussen kan en een remdrukregelaar (beide voor de achteras, qua remmen)
(nu staat de fly-off nog in kack-oder dus als ik pech heb wordt het alleen het binnendoor leggen van de leidingen en het aanbrengen van de remdrukregelaar (Tilton; 7 standen).
In de loop van October komt als het goed is de motorkap (de lichtgewicht kap dus) van de spuiter terug, net als de onderlip voor de voorkant.
Ga daar een versteviging onder maken denk ik. Je scrikt je rot (zeker de eerste keer) als je op volgas door FuchsRoehre gaat en het midden dakdeel knikt naar binnen (geluid !)
canonballman schreef:En vwb de versnellingsbak: die kan niet kort genoeg zijn voor de ring. De 2 langste 'rechte' stukken haal je geen snelheden boven de 210 km/u met een clio Williams, zelfs al heeft ie wat extra pk.s, omdat het ene stuk redelijk steil omhoog loopt, en het andere inderdaad onderbroken is voor de TF, maar dat zal ik Arnoudt niet hoeven te vertellen
Bij Schwedenkreuz en FuchsRoehre gaat de snelheidsmeter ruim voorbij de 210 overigens
(getest zelfs met bijrijder; die vond dat best 'spannend' )