Florus schreef:Begrijp wel dat je ons niet expres over die drempels stuurt ,maar ben toch bang dat m'n GT van die paar "lelijke" drempels,niet blij gaat worden
Ah zo laag als de mijne is, kun je toch 95% van de drempels gewoon nemen hoor, sommige wel met beleid en alleen echt hele hoerige hoorde je de uitlaat ff schrapen, maja die hing dan ook iets lager dan de rest.
Tis alleen vervelend als ie 6cm lager ligt met Apex en je hebt een sidepipe met zo'n hoerige demper in het midden. He Ray?
Florus schreef:Begrijp wel dat je ons niet expres over die drempels stuurt ,maar ben toch bang dat m'n GT van die paar "lelijke" drempels,niet blij gaat worden
Ah zo laag als de mijne is, kun je toch 95% van de drempels gewoon nemen hoor, sommige wel met beleid en alleen echt hele hoerige hoorde je de uitlaat ff schrapen, maja die hing dan ook iets lager dan de rest.
Tis alleen vervelend als ie 6cm lager ligt met Apex en je hebt een sidepipe met zo'n hoerige demper in het midden. He Ray?
praat me dr niet van, iedere drempel was gewoon een kriem
daarentegen kon je wel mooi de goten schoonblazen bij moeders voor de deur
steven ik dacht dat jij meer toertochten wilde?
ik zie je nog niet staan bij de inschrijvers?
of lees ik eroverheen
mmmmmmmm al bijna genoeg mensen om de grote zaal te reserveren, maar nog beetje weinig auto's op de definitieve lijst
kom op het is echt een prachtige rit
-jo- schreef:Luco, wat houd dat vrijwilligers werk in ? Kan aan een prof camera komen (kheb enkel een cursus "hoe gebruik ik em nodig).
Ben wel kandidaat om te helpen, en onze meetingco is van hetzelfde idee (Youri, blauwe megane esquisse)
grts, Jo
Een videocamera Jo? Dat zou mooi zijn. We hebben in principe al 2 fotografen, maar nog een er bij is ook niet verkeerd.
De bedoeling is dat er op een paar goeie plaatsen een paar leuke foto's en filmpjes worden geschoten