En dat NGK langer meegaat, dat geloof ik best, maar deze auto zal niet zo gek veel km's maken per jaar.
Dat nieuwe bougies nodig waren is nu wel te merken.

~ARNO16V schreef:En wat is daar beter aan? Deze komen bij meneer Renault vandaan...pierre schreef:het zijn Eyquem 805 LP bougies met platina middenelectrode, ik gebruik ze al jaren niet meer, NGK 8evx nemen of Champion n3g die zijn beter.
pardon?ARNO16V schreef:Ik beweer niet dat Renault heilig is, maar ze geven je toch echt niet bougie's mee die slecht voor je auto zijn,ik probeerde alleen maar te zeggen dat ze bij Renault zelf, toch wel weten wat voor bougie's er in moeten.
Is het niet zo dat je eigenlijk "koude" lucht in zo'n ding moet hebben?....dat zo'n ding dus beter gedijt als je enige vaart hebt?jochem de haas schreef:Wat ik ooit met mijn vorige clio 16v ( PH-GZ-43 ) hebt gemerkt is dat zo'n luchtfilter geweldig klinkt maar ik reed er met die auto bijna een halve seconde langzamer door ....
ja gaat puur om geld verdienenARNO16V schreef:Idd.
Maar vind het wel een beetje jammer dat een Renault dealer (o.a. het personeel) vaak geen hart heeft voor het merk.
Bij de dealer in Emmen rijdt alleen de verkoopafdeling in (gratis) Renaults.ARNO16V schreef:Idd.
Maar vind het wel een beetje jammer dat een Renault dealer (o.a. het personeel) vaak geen hart heeft voor het merk.