weet toevallig aan welke eisen je wagen moet voldoen??Paul1916v schreef:
en hoe of wat doet de rest s`avonds dan naar huis of??
weet toevallig aan welke eisen je wagen moet voldoen??Paul1916v schreef:
Staat ook een link naar de ETS site. staan wat regels. Standaard auto's zijn niet welkom geloof ik.. Maar ja wat is standaardDanny van Duren schreef:weet toevallig aan welke eisen je wagen moet voldoen??Paul1916v schreef:
tja dat is die van mij zeker nietFrits schreef:Staat ook een link naar de ETS site. staan wat regels. Standaard auto's zijn niet welkom geloof ik.. Maar ja wat is standaardDanny van Duren schreef:weet toevallig aan welke eisen je wagen moet voldoen??Paul1916v schreef:
http://www.meganeclub.nlFrits schreef:@ michel.
staan dr nog ergens foto's van vorig jaar?
Edit: reportage of zo?
hoezo standaard niet welkomFrits schreef:Staat ook een link naar de ETS site. staan wat regels. Standaard auto's zijn niet welkom geloof ik.. Maar ja wat is standaardDanny van Duren schreef:weet toevallig aan welke eisen je wagen moet voldoen??Paul1916v schreef:
Klik Even...Luco/Alpine-racer schreef: hoezo standaard niet welkom![]()
![]()
![]()
![]()
wat een flauwekul zeg
of is dat weer zon show dat diegene die de meeste spoilers heeft wel welkom is
Ik denk dat voor de meeste bezokers geldt, dat als ze een standaard auto willen zien ze wel naar de Autorai gaan. Op dit soort beurzen geldt inderdaad dat hoe meer spoilers hoe beter.Luco/Alpine-racer schreef: hoezo standaard niet welkom![]()
![]()
![]()
![]()
wat een flauwekul zeg
EXPLOSIVE CARSFrits schreef:Klik Even...Luco/Alpine-racer schreef: hoezo standaard niet welkom![]()
![]()
![]()
![]()
wat een flauwekul zeg
Er zijn wel degelijk jongens benadertLuco/Alpine-racer schreef:EXPLOSIVE CARSFrits schreef:Klik Even...Luco/Alpine-racer schreef: hoezo standaard niet welkom![]()
![]()
![]()
![]()
wat een flauwekul zeg
Bereid je maar vast voor op honderden unieke tuningprojecten uit binnen- en buitenland. Tot in detail afgewerkte masterpieces, die slechts één ding uitademen: pure tuning. Standaard uitvoering is taboe, en door de grondige selectieprocedure worden alle wagens afzonderlijk geselecteerd en uitgenodigd. Dit zorgt voor de adembenemende setting voor een explosieve tuningshow
sorry hoor maar er zijn nu eenmaal auto's die je niet vaak ziet maar die standaard veel mooier zijn dan met spoilers enzo, bv a110 a310 enz enz enz maar ja die staan natuurlijk op elke hoek van de straat![]()
![]()
![]()
maar goed ieder zijn ding
iedereen wordt persoonlijk uitgenodigd whehehehehehe not dus
standaart kan heel mooi zijn kijk die gtt van jochem echt een hele mooie wagenLuco/Alpine-racer schreef:volgens mij is die van jochem toch redelijk standaard van buiten, en zo hoort die ook, zo vind ik hem ook het mooiste
onze vijf is al klassieker dec 2005 dus 20 jaar![]()
![]()
EN STANDAARD VAN BUITEN
klopt, maar standaard mag dus niet en dat is wat ik raar vindDanny van Duren schreef:standaart kan heel mooi zijn kijk die gtt van jochem echt een hele mooie wagenLuco/Alpine-racer schreef:volgens mij is die van jochem toch redelijk standaard van buiten, en zo hoort die ook, zo vind ik hem ook het mooiste
![]()
EN STANDAARD VAN BUITENmaar met wat aanpassingen kan een wagen ook heel mooi zijn
Beetje jammer dat je nu Lex afvalt terwijl hij die moeite doet voor de rtcLuco/Alpine-racer schreef:ja een aantal maar dat is niet IEDEREEN![]()
![]()
maar prima hoor, weet ik gelijk dat ik er niet naartoe hoef om te gaan kijken
tja oke iedereen heeft een ander smaak maar het heet niet voor niks tuningshowLuco/Alpine-racer schreef:klopt, maar standaard mag dus niet en dat is wat ik raar vindDanny van Duren schreef:standaart kan heel mooi zijn kijk die gtt van jochem echt een hele mooie wagenLuco/Alpine-racer schreef:volgens mij is die van jochem toch redelijk standaard van buiten, en zo hoort die ook, zo vind ik hem ook het mooiste
![]()
EN STANDAARD VAN BUITENmaar met wat aanpassingen kan een wagen ook heel mooi zijn
en die van jouw is ookdat weet je he
zo is het absoluut niet bedoeld, iedereen zijn eigen smaak(Hoolie)-Ad schreef:Beetje jammer dat je nu Lex afvalt terwijl hij die moeite doet voor de rtcLuco/Alpine-racer schreef:ja een aantal maar dat is niet IEDEREEN![]()
![]()
die kon niet meende ik ergens gelezen hebbenFerdy schreef:wil hoolie zn auto daar niet neerzetten ?
zal vast opvallen
Die kan zaterdag niet. En wil zn auto niet alleen laten.. (En groot gelijk heeft ie)Danny van Duren schreef:die kon niet meende ik ergens gelezen hebbenFerdy schreef:wil hoolie zn auto daar niet neerzetten ?
zal vast opvallen
Luco/Alpine-racer schreef:maar ze sluiten dus de mensen uit die juist deze auto's wel standaard willen houden omdat ze hem zo het mooiste vinden
Ok sorry, zo kwam het op mij over, excussen dat ik gelijk zo reageerdeLuco/Alpine-racer schreef:zo is het absoluut niet bedoeld, iedereen zijn eigen smaak(Hoolie)-Ad schreef:Beetje jammer dat je nu Lex afvalt terwijl hij die moeite doet voor de rtcLuco/Alpine-racer schreef:ja een aantal maar dat is niet IEDEREEN![]()
![]()
maar ze sluiten dus de mensen uit die juist deze auto's wel standaard willen houden omdat ze hem zo het mooiste vinden
heeft niks met lex te maken, of de rtc
Idd lex!Lex schreef:Ik denk wel dat het goed is voor de bekendheid als club. En de RTC doet meer dan alleen de automaxx events.
En Tom, zoals je weet kan ik orginele auto's ook erg waarderen.
Dus mijn GT vindt je eigenlijk niks LucoLuco/Alpine-racer schreef:geeft niks ad ieder zijn eigen mening en in deze club vind de ene het wel mooi en de ander niet
ik ben iemand van het meer standaard en kleine aanpassingen maar ze willen natuurlijk het grote publiek bereiken.
alhoewel ik het dus wel met tom eens ben
ik ken jouw gt geloof ik niet dus zou het niet wetenLex schreef:Dus mijn GT vindt je eigenlijk niks LucoLuco/Alpine-racer schreef:geeft niks ad ieder zijn eigen mening en in deze club vind de ene het wel mooi en de ander niet
ik ben iemand van het meer standaard en kleine aanpassingen maar ze willen natuurlijk het grote publiek bereiken.
alhoewel ik het dus wel met tom eens ben