Chris schreef:Hmz... Zag net een fietser over het hoofd... Of zij mij? Gelukkig geen gewonde of schade aan het 5je. Het fietsje doet het niet meer.. Het ellendige is alleen dat ze bij de politie werkt... Heb ik weer!
LOL ha ha ha ha hoe typerend is dit dan hebben we het net over je weg gedrag...
Zo hij is weer in rijdende staat ( lees met alle turbodruk ) er was een slang gescheurd ( de kleine turboslang) ff naar het magazijn en hoppa er zit weer een "verse" op
jochem de haas schreef:Zo hij is weer in rijdende staat ( lees met alle turbodruk ) er was een slang gescheurd ( de kleine turboslang) ff naar het magazijn en hoppa er zit weer een "verse" op
ja..hoe zit dat met dat magazijn..is t al leeg of maakt mijn lijstje nog kans? Laat me raden..je bent t al kwijt
jochem de haas schreef:Zo hij is weer in rijdende staat ( lees met alle turbodruk ) er was een slang gescheurd ( de kleine turboslang) ff naar het magazijn en hoppa er zit weer een "verse" op
ja..hoe zit dat met dat magazijn..is t al leeg of maakt mijn lijstje nog kans? Laat me raden..je bent t al kwijt
GijsClioRS schreef: Hoeveel meer kunnen er nog in de schuur?
Genoeg...
Gelukkig viel de schade aan het fietsje mee, kreeg vandaag de rekening gepresenteerd... E 59,-.. Ik heb een idee of ik überhaupt fout was, maargoed, ff overmaken en niet meer aan denken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
RJ... spannend he net als sinterklaas...
Maar ik ben de trotse eigenaar van deze GTT geworden!
Kwam net even bij 123 in utrecht en die gasten kwamen gelijk naar buiten even kijken, naar wat er voor gave 5GTT voor de deur gezet werd Chris, Lex en het BRT bedankt. ik ben een blij man vandaag!
<BR> schreef:RJ... spannend he net als sinterklaas...
Kwam net even bij 123 in utrecht en die gasten kwamen gelijk naar buiten even kijken, naar wat er voor gave 5GTT voor de deur gezet werd Chris, Lex en het BRT bedankt. ik ben een blij man vandaag!
Kijk Ber, dat zijn de goeie berichten...., gefeliciteerd man, houd em zo netjes, en veel fijne GT km toe gewenst
Is Lex al jaloers...., rijden zn maatjes gewoon eerder GT dan hijzelf...
<BR> schreef:RJ... spannend he net als sinterklaas...
Kijk Ber, dat zijn de goeie berichten...., gefeliciteerd man, houd em zo netjes, en veel fijne GT km toe gewenst
Is Lex al jaloers...., rijden zn maatjes gewoon eerder GT dan hijzelf...
Foto's, plannen...?
Dank je, Ja bij lex begint het al erg te kriebelen. die zal wel veel "langs komen". Er staan wat nieuwe foto's in de project topic, verdere plannen wat ICE inbouwen en leren hoe ie werk. Das verlopig genoeg, hij ziet er al top uit.