Erik Olijnsma schreef:voor 30 heb je ze imitatieHaas schreef:mistlampen kosten meer in 65 eu / ps incl btw, teninste, daar heb ik ze voor bij de dealert gehaald
weaaar??
Erik Olijnsma schreef:voor 30 heb je ze imitatieHaas schreef:mistlampen kosten meer in 65 eu / ps incl btw, teninste, daar heb ik ze voor bij de dealert gehaald
de gemiddelde automaterialen zaakP@TB@D schreef:Erik Olijnsma schreef:voor 30 heb je ze imitatieHaas schreef:mistlampen kosten meer in 65 eu / ps incl btw, teninste, daar heb ik ze voor bij de dealert gehaald
weaaar??
maybe wel gelul, maar pm is makkelijkerSteven schreef:Pfff wat een gelul weer, binnen 30 sec gevonden:
kd-lh811 , CaRadioprijs : 259 euro op Caradio
Edit: Concurrent is niet veel duurder Rondevries
jammer joh FOUTSteven schreef:Pfff wat een gelul weer, binnen 30 sec gevonden:
Daarom heb ik de 2e link ook 'open' gelaten, Sjaak!P@TB@D schreef:jammer joh FOUTSteven schreef:Pfff wat een gelul weer, binnen 30 sec gevonden:
Ik heb de 911 en die is toch wel duurder
Als je zelf ook toe bent aan een nieuwe radio maakt het wel uit wat hij kost!Ralf schreef:mja die is 299,-
maakt trouwens geen kont uit wat ie kost, als ie het maar goed doet![]()
wel mooi ding hoor pettiebettie
voor de liefhebber
Heb erg zitten twijfelen en wilde iegenlijk weer aan pioneer.Robert-Jan schreef:Ik heb de 13 cm versie van die composet en het klinkt erg goed
heb een hoop gehoord.Stefan S. schreef:Vreemd dat je speakers besteld zonder ze gehoord te hebben
Haas schreef:boxen, vind dat altijd zo'n verkaaid woord.... t zijn toch speakers
Ik vind de achterbumper juist er dik, en in het zwart is het minder opvallend zoals bij die zilvere heFerdy schreef:voorbumper = vet !
achterbumper = bijzettafel... niet echt mn smaak,
maar zal in het zwart wel een redelijk strak geheel worden !!!