Als mensen er bang van worden, dan gaan ze dikwijls geen sprintjes aan!!!!!!!!! (gelukkig maar, met deze turbo)
Patrick heeft een bleu sport te koop staan. hij woont in maastricht. ik meende dat deze ook te koop staat op marktplaats.On 2001-11-04 10:45, Frank
wrote:
Zeer geslaagde meeting !!!!!
De op komst was nog groter dan bij een crs meeting.Ik heb nu het turbo virus weer helemaal te pakken.Dus als iemand nog een mooie blue sport te koop heeft laat ff weten dan!!!
Gr.Frank
dit hebben wij enkele tijd geleden gemaakt :On 2001-11-03 20:28, canonballman
wrote:
Neee niks verloren, heb alleen iets gewonnen.............
Respect
Hij komt wel heel makkelijk aan de grond idd. Heb op de terugweg wel weer een superruig idee gekregen. Zo goed dat ik het eigenlijk hier niet wil verklappen, maar omdat ik in een goede bui ben
Zelfde idee, uitlaat aan de zijkant, maar dan verzonken in de zijskirt. Heb je ook minder last van uitlaat aan de grond!
Mocht iemand dit idee uitbuiten: Pas op, want ik daag je voor de rechter!!!
Ja gek he. zoveel bas.. Maar volgens mij is er bij de volgde meeting iemand met nog meer BAS. Kennen we is kijken hoe we worden weggetrild. hihi.On 2001-11-04 14:27, Maus
wrote:
Een geweldige meeting!
Veel mooi spul gezien en gehoord. En een heerlijke massage gehad van Ploegah
Ik stond net aan je te vragen of je hem er tussen wilde zetten. Ik schrok me het apelazerus dacht dat mijn knieen naar de klote waren, maar het resulteerde in een zwarte broek. En bedankt..On 2001-11-04 01:30, canonballman
wrote:
![]()
Dat was de bedoeling: iedereen schijt aanjagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als mensen er bang van worden, dan gaan ze dikwijls geen sprintjes aan!!!!!!!!! (gelukkig maar, met deze turbo)
Nou, Roy kan d'r ook aardig wat van.On 2001-11-04 17:48, 'WOOFER' T.N.T
wrote:
Ja gek he. zoveel bas.. Maar volgens mij is er bij de volgde meeting iemand met nog meer BAS. Kennen we is kijken hoe we worden weggetrild. hihi.
On 2001-11-04 20:06, Roy Steenland
wrote:Ja inderdaad kan altijd nog gekker.On 2001-11-04 20:04, Maus
wrote:
Mwah....
![]()
Maar dan onder het motto: Bass moet niet horen, die moet je voelen!!!
On 2001-11-04 20:09, Roy Steenland
wrote:
Zoiets:lol:
Tjsa...ik sta d'r dus op k*tzooi, zal denk ik een km-tje of 30 te hard zijn geweest. Stom want ik had kunnen weten dat ze daar stond (meestal in het weekend in de binnenberm van de A12). Maar ik zag meedere flitsen achter elkaar, dus waarschijnlijk sta jij er ook op Paul (tis uiteraard niet te hopen voor je). Me neef reed weer achter jou aan met een Impreza 555 en staat er ook opOn 2001-11-03 17:07, R19-16V
wrote:
Stonden veel MOOIE renaultjes,
Meer dan ik had verw8
!@#$@#$ Kut politie, rij de snel weg op, achter een clio williams. en 5 min later FLITS, kheb geen idee hoe hard we reden en ofdat ik er zelf ook op sta, maar die clio geloof ik wel &^%$$#@!^%$#
Grtzzz Paul
On 2001-11-04 20:11, Jeffrey Clio16V
wrote:On 2001-11-04 20:09, Roy Steenland
wrote:
Zoiets:lol:
![]()