das juist leuk, betekend dat de race op de baan wordt beslist en niet in de pitpaz-maniac schreef: alleen jammer dat die pitstops er een beetje knullig/onprofesioneel aan toe gaan.
das natuurlijk wel waar, maar je mag toch verwachten van teams die op zo een niveau rijden dat ze een pitstop snel en zonder problemen kunnen uitvoeren.Erik Olijnsma schreef:das juist leuk, betekend dat de race op de baan wordt beslist en niet in de pitpaz-maniac schreef: alleen jammer dat die pitstops er een beetje knullig/onprofesioneel aan toe gaan.
Het is hier allemaal LIVE te volgen, zelfs nu nog met een Historische Grand PrixRiël schreef:Alleen gedurende de hele uitzending zeker meer dan 10 maal reclameblok. Wat een zeikis het niet op een duitse of engelse zender zodat ik effe kan zappen dan?
Verder inderdaad wel genoten. Jammer van die commentator. Na dat 100x in beeld is dat japan nog 1 powerboost heeft , blijft ie zich maar afvragen hoeveel japan er nog zou hebben
Inderdaad echt leuk die A1! Maar aangezien de auto's vrijwel gelijk zijn, zit er dan toch zoveel verschil in niveau van de rijders?
in de hoofdrace vier ronden missen door reclame van vichy tegen pigmentvlekken....Merijn schreef:Aaaaah! Ik weet weer waarom ik RTL5 verafschuwde in de tijd dat ze F1 uitzonden. 2 keer reclame tijdens een race van 15 rondjes. Het zou verboden moeten worden.
idd zo komt ie mischien eindelijk eens van zijn grindbak piloot imago af. vanaf de 25 ste plek starten en dan zo een race rijden~Haas~ schreef:Prachtig dat Jos weer ff serieus op tv is nu.....
valt hier de pitcrew ook onderHaas schreef:prutsers rijden er zat rond in die serie...bah bah..