Even voorstellen:Arno16v [Nieuwe foto's!clio rs op pagina 8]
-
- Über-Spammer
de 17"ers voor de winter gebruiken en deze opknappen voor de zomer 

Wow, dat staat m erg goed die velgen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Moet je nog een oud logo hebben?? ik moet er hier ook nog ergens een hebben liggen. PM maar of zoNiels Takken schreef:NEtjes, staat mooi man! ook beetje verlaagd ofzo? maarre ik wil je oude logo wel overnemen! Gaaf man oldskool!
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Auto was al verlaagd, maar met die 17 inches ligt de auto nog redelijk hoog van de grond, alleen zakken de wielen meer in de wielkasten (wat ik zelf heel gaaf vindt) maar met die 15 inchen zakt de auto weer extreem laag naar de grond.Niels Takken schreef:NEtjes, staat mooi man! ook beetje verlaagd ofzo? maarre ik wil je oude logo wel overnemen! Gaaf man oldskool!

En dat oude logo mag je van mij hebben...

Ook maar even de versnellingsbakolie laten vervangen, zit nu Kroon RPC in.

Heerlijk als tie er weer een jaartje tegen kan hè

Zekers! heb nu gelijk de katvervanger er weer ondergeschroefd en de orginele kat weer op zolder gegooid (is dus een 1dags kat geworden).
Met de orginele kat eronder had ie bij de emissie test bijna 0,00! en met de kat vervanger ging ie over de goedkeur grenz heen (oftewel afkeur), dat verklaart misschien ook het knallen van de uitlaat wel als ie goed warm is (niet dat ik dat erg vind)
Met de orginele kat eronder had ie bij de emissie test bijna 0,00! en met de kat vervanger ging ie over de goedkeur grenz heen (oftewel afkeur), dat verklaart misschien ook het knallen van de uitlaat wel als ie goed warm is (niet dat ik dat erg vind)

Zo vandaag m'n schoepenvelgjes weer opgehaald van het polishen, dat ziet er zeer gaaf uit zeg, ik krijg het glim effect niet echt goed op de foto maar zo heb je tog een beetje een idee.
Volgende week ffe een laagje blanke lak d'r over heen en een paar nieuwe imbusjes d'r in en klaar issie weer!
![Afbeelding]()
Beetje fantasie d'r bij en ze lijken wit...
Volgende week ffe een laagje blanke lak d'r over heen en een paar nieuwe imbusjes d'r in en klaar issie weer!
Beetje fantasie d'r bij en ze lijken wit...
Ziet er zeker netjes uit 

Dat polijsten heeft een kennis van me gedaan was 10 euro de velg blanke lak d'r op spuiten lukt me zelf ook nog wel denk ik...Xabre schreef:Netjes hoorwat kost dat nou zo'n velgje laten opknappen?

Nee helaas...Xabre schreef:doet die kennis ook stoeprandschade ?
Ik heb nog 2 motorkap logo's hier liggen (oude model, dus met van die streepjes) iemand belang bij? anders gooi ik ze weg.
Je mag ze hebben, kom je 13 November in Zwolle?
heb je jou renault van voor na achter logo loos gemaakt???ARNO16V schreef:Je mag ze hebben, kom je 13 November in Zwolle?
greetz marcel
Nee ik heb een poosje geleden een nieuwer logo op de motorkap geplakt, dus heb de oude nog over, en mark (mark's RSI) heeft een 16v kap gekocht en gaat de kap wel strak maken dus houdt ook een logo over. 

Joh, is toch een goede reden om wel te komen?joeri_clio16V schreef:nee, kun je ze anders opsturen?ARNO16V schreef:Je mag ze hebben, kom je 13 November in Zwolle?

Zit wat in
ik pm wel ffe...

Ey, ik kom er net achter dat m'n auto op de site van RBcartuning staat, dat wis ik nie..
Zo ik heb vandaag witte mistlampen aangeschaft en gelijk d'r in geschroefd, staat 100x beter dan die gele dingen 

klaag ze aan vraag er geld voorARNO16V schreef:Ey, ik kom er net achter dat m'n auto op de site van RBcartuning staat, dat wis ik nie..

greetzzzzzzz marcel

Gisteren de winterwielen gemonteerd, is wel weer ffe wennen van die "kleine" wielen onder de auto.
Het staat m wel erg goed hoor 

Thanks, ik moet er alleen weer ffe aan wennen dat er twee maten kleiner onder de auto zit, en vooral bij de drempels is het uitkijken.