met 20000 km op de teller
maar dan heb je de invoer kosten nog
en al de bijkomende nederlands bijdrage denk ik
zelfde verschil als de rs en de ccGabri schreef:wat is er nu eigenlijk het verschil tussen de 2L turbo motor van de GT en de RS
de cc heeft ook 165 pk en kan je ook chippen tot 225P@TB@D schreef:ik denk eigenlijk als je dit gt chipt dat je zo rond de 200 pktje zit.
Ik zou het wel weten ik zou voor de gt gaan
ik weet ut niet, als je voor een rs 5000 euro meer moet neer leggen. Kan je ook voor die 5000 euro je gt laten chippen en leuk verlagen en voorzien van een leuk 18 inch lichtmetaalJolanda van Luco schreef:de cc heeft ook 165 pk en kan je ook chippen tot 225P@TB@D schreef:ik denk eigenlijk als je dit gt chipt dat je zo rond de 200 pktje zit.
maar dan kan je beter de rs kopenlijkt me
Het is wel een vanaf prijs, komen nog wel 1000 euro kosten bij kijken.P@TB@D schreef:ik weet ut niet, als je voor een rs 5000 euro meer moet neer leggen. Kan je ook voor die 5000 euro je gt laten chippen en leuk verlagen en voorzien van een leuk 18 inch lichtmetaalJolanda van Luco schreef:de cc heeft ook 165 pk en kan je ook chippen tot 225P@TB@D schreef:ik denk eigenlijk als je dit gt chipt dat je zo rond de 200 pktje zit.
En misschien zelfs een dumpvalve en weet ik veel wat nog meer. Vind 5000 euro een groot verschil.
chip en een set 18 inch met banden, heb je dan nog wel wat over?P@TB@D schreef:ik weet ut niet, als je voor een rs 5000 euro meer moet neer leggen. Kan je ook voor die 5000 euro je gt laten chippen en leuk verlagen en voorzien van een leuk 18 inch lichtmetaalJolanda van Luco schreef:de cc heeft ook 165 pk en kan je ook chippen tot 225P@TB@D schreef:ik denk eigenlijk als je dit gt chipt dat je zo rond de 200 pktje zit.
En misschien zelfs een dumpvalve en weet ik veel wat nog meer. Vind 5000 euro een groot verschil.
Ik ben het met je eens dat een RS misschien hoger in waarde blijft. En tuurlijkj is dit de specialere auto. Maar kwijt raken doe je hem niet gemakkelijk. Er zijn gewoon te weinig mensen die er het geld er voor neer leggen wat je er voor wilt. Dit heb ik zelf aan de aan gehad met mijn clio RS.Jolanda van Luco schreef:chip en een set 18 inch met banden, heb je dan nog wel wat over?P@TB@D schreef:ik weet ut niet, als je voor een rs 5000 euro meer moet neer leggen. Kan je ook voor die 5000 euro je gt laten chippen en leuk verlagen en voorzien van een leuk 18 inch lichtmetaalJolanda van Luco schreef:de cc heeft ook 165 pk en kan je ook chippen tot 225P@TB@D schreef:ik denk eigenlijk als je dit gt chipt dat je zo rond de 200 pktje zit.
en dan heb je nog "maar" een gt en geen rs
weet niet hoeveel dat uitmaakt met evt inruil later?
en je garantie?
is bij de gt wel weg he als je chipt?
Heb geen garantie nodig, ik heb een vader die renault monteur isJolanda van Luco schreef:was ook meer een vraag![]()
zit wat in, maar garantie is wel weg?
Tuurlijk maakt dat wat uit, wat als je motor in de soep loopt, kan je vader ook een hele megane motor achterover drukken ?P@TB@D schreef:Heb geen garantie nodig, ik heb een vader die renault monteur isJolanda van Luco schreef:was ook meer een vraag![]()
zit wat in, maar garantie is wel weg?(al vanaf zijn 14e)
Tuurlijk dat snap ik ook wel dat het dan handig isErik (Schepjes) schreef:Tuurlijk maakt dat wat uit, wat als je motor in de soep loopt, kan je vader ook een hele megane motor achterover drukken ?P@TB@D schreef:Heb geen garantie nodig, ik heb een vader die renault monteur isJolanda van Luco schreef:was ook meer een vraag![]()
zit wat in, maar garantie is wel weg?(al vanaf zijn 14e)