Maar, was het niet te verwachten dat dit een keer ging gebeuren, naar wat ik vernomen heb, na de toertoch?

Schade is altijd balen, maar dit is nog redelijk te repareren/vervangen toch?

Gebruik de bovengeschreven tips goed: Gewoon blijven rijden!!!
Owow, dat nog niemand hier een opmerking over heeft gemaakt, nou dan doe ik het welSasjeSuper5 schreef:Dus: als je me aan een bumper kunt helpen, dezelfde MET mistlamp-plek, of je zou me kunnen helpen met spuiten van het één en ander.... GRAAG!!!!
Past wel hoor, is geen probleem.SasjeSuper5 schreef:
@martijnberk: volgens mij zit die er nu ook al op... of is het niet precies dezelfde? tis wel een phaseII... en zo niet, gtt bumper past er toch ook wel op??? pm ff! thanx
edit: lama, past niet. ik zat te
Duh! ik heb hem al gesteld hoor schatGabri schreef:potje grondverf, potje blauwe verf en kwassie erbij en wat bijschilderen
en misschien ook wel handig om even de hoogte van je 'nieuwe' lamp te checken
denk dat je de verkeerde foto hebt genomen, maar idd waarom kijk je niet of er nog ergens een zelfde kleur schermpje ligt/is op de sloop en schroef je die dr op??? t zijn maar (ongeveer) stuk of 8 schroefjes ofzow.....Vos schreef:[img]http://i7.photobucket.com/albums/y262/s ... C00319.jpg[/img]
waarom heb je het spatbord van deze niet meegenomen? is niet zoveel werk schermpje overzetten....
nope niet de verkeerde foto! wou aangeven dat als die auto er toch staat ze niet meteen het spatbord meeneemt als ze wel de grille meeneemt......denk dat je de verkeerde foto hebt genomen, maar idd waarom kijk je niet of er nog ergens een zelfde kleur schermpje ligt/is op de sloop en schroef je die dr op??? t zijn maar (ongeveer) stuk of 8 schroefjes ofzow.....
Kijk eens aanSasjeSuper5 schreef:ik ga bij martijn berk sideskirts ophalen, van GTX, die zijn toch hetzelfde als van GTT??
en misschien ook ze bumper![]()
jah idd, dat zou wel tof zijn haha!Chris@R5 schreef:Kijk eens aanSasjeSuper5 schreef:ik ga bij martijn berk sideskirts ophalen, van GTX, die zijn toch hetzelfde als van GTT??
en misschien ook ze bumper![]()
![]()
Nu nog iemand die je een knap setje velgen wil sponsoren en nog iets verlagen![]()
jah idd, dat zou wel tof zijn haha!SasjeSuper5 schreef: Kijk eens aan![]()
Nu nog iemand die je een knap setje velgen wil sponsoren en nog iets verlagen![]()
Een 5je is altijd super.SasjeSuper5 schreef: @peter: een super5je??