lijkt me allemaal het zelfde je kan het ff bij renault voor de zekerheid na vragenClio Baccara 16v schreef:Pascal, bedankt voor de info!![]()
Wat ik daarvoor dus nodig heb:
- 2x fusee megane 2.0 16v
- 2x naaf 19 16v
- 2x nieuw wiellager
Paar vraagjes nog:
Welke megane moet ik precies hebben, of zijn de fusee's van alle bouwjaren gelijk zolang het maar de 2.0 16v is?
ja tuurlijk zijn toch het zelfde?Kan ik die naaf ook van mijn clio 16v halen, of is die anders dan van de 19 16v?
hier durf ik eigenlijk geeen antwoord op te geven mij werd gezegd dat je alleen de zijkant moest wegfrasen.Het bovenste gedeelte waar de schokdemper op komt is dus te dik, maar is dat gedeelte wel even lang als bij een clio 16v? Dus dat de schokdempers gewoon op dezelfde hoogte gemonteerd worden als bij een normaal clio 16v fusee.
ik zou de sloop ff goed in de gaten houden en je auto bij de sloop niet voor de deur parkerenWat zal een redelijke prijs zijn voor 2 losse fusee's? (tweedehands natuurlijk)
Gr, Frits.

ik zie die jongen dinsdag pas weer dus dan zal ik wel ff alles nog een keertje voor je navragen wat voor aanpassingen hij heeft gedaan. maar zoals het verhaal bij mijn vorige post legde hij het me uit en het is echt niet iemand die gauw een stapje vergeet dus ga er maar vanuit dat het zo te doen is.