Vandaag voor het mooie bedrag van 125 euro een lederen intereur voor mijn cabrio weten te bemachtigen.
Alleen de linkerbestuurdersstoel heeft wat werk, de rest is 100% intact.
Morgen komen er een paar tft schermen binnen, 2 komen er in de hoofdsteunen
Ja kon het ook niet helemaal geloven toen die man het zei, ik dacht zelf aan 3-400 euro, komt ie aan met 125 euro, nou al zaten er 3 scheuren in had ik er nog niet over nagedacht...
Ik ga met mijn maatje (waar ik zijn 206van aan het verbouwen ben) naar Utrecht naar de mediamarkt, ik koop daar een andere radio voor bij me carpc, koste 429, ik nog afdingen , 375 moest ik betalen, dus ik gelukkig.
Maar vrijdagmiddag, lekker weer, dus ff een biertje, ik zeg nou ok, daar woont me oom, daarnaast zit een leuk cafe, daar ff een biertje.
Dus ik zeg ok, maar, veel inbraak hier, dus ff alles verstoppen.
Dus ik haal zijn scherm eruit, zijn radio (compleet) en mijn nieuwe radio in doos met bon en alles erbij en leg alles in de koffebak.
(dit op zeker 500m van mij oom vandaan uit het zicht)
En wij gaan daar in het cage zitten, drinken een paar biertjes (met uitzicht op de auto, kleine 50m).
En we gaan naar huisen en komen bij de auto, en de linkerdeur is open gebroken en de achterbank naar voren geklapt en alleen mijn radio is weg, zijn scherm, radio, subwoofer, versterker alles lag ernog, behalve mijn radio, die is pleite.
Ze hebben het dus moeten zien dat ik 500m verderop mijn radio verstopte en mij in de gaten gehouden hebben tot ik naar binnen liep en toen hun slag geslagen hebben.
We hebben nog even met een ploegje rondgelopen maar je weet gewoon dat ze al weg zijn.
Nu morgen de mediamarkt bellen dat als er iemand komt met deze radio en de bon op mijn naam dat ze hem niet terug ruilen, en daarna naar het schade bedrijf, en hopen dat zijn all-risk verzekering mijn radio betaald.
Was een nieuwe JVC 6000 serie.
Toch maar weer een nieuwe radio gekocht
(Bleek dat ik zo snugger was geweest om tegen over een opvangtehuis voor junks mijn radio in de kofferbak te verstoppen, die hebben dus gezellig met zijn alle voor het raam met een bakkie koffie gekeken hoe ik dat deed, en zagen natuurlijk aan de andere kant van het park later de auto geparkeerd staan.)
Maar goed, deze had een subwoofer uitgang, en deze gelijk maar even uitgetest, dus extra lijntje gelegd.
Klopt, maar dit is een schijf van 80gig die ik nog had liggen, en dit is gelijk een test hoelang deze mee gaat, 2,5" hd komt eraan, converter heb ik al wel, de schijf nog niet.
kmoet zeggne dat het een mooi werk is wat jullie aan het doen zijn toch heb ik mijn vragen bij het nut van schermen te monteren in kopsteunen enzo
dat kost toch ook heel veel ik ken iemand die dat zelf gedaan heeft en het is een audio freak en hij heeft er spijt van en heeft al duidelijk gemaakt het nooit meer te doen omdat het totaal nutteloos is
maar toch ge moet het maar doen mooi werk dat wel
Nut ?
Tja, uhm, nut heeft het niet.
Zitten weinig mensen achterin, maar vind het zelf gewoon mooi staan, dat is de reden.
En dat het geld kost, tja, en ?
eigenlijk moet je alleen nog ff een senao netwerkkaartje scoren dan zou je bijwijze van spreken rijdend kunnen internetten hoppend van netwerk naar netwerk ziet er idd wel erg netjes uit trouwens
Tja eigenlijk niks meer als beelden maken tijdens het rijden.
Dat kan soms lachen zijn denk aan :
- Bumperklevers (kenteken )
- Als er iemand achterop komt rijden (gebeurd alleen niet zo vaak)
- Als je met je stomme kop bij het inparkeren een paaltje raakt. (kun je zien hoe stom je was )
enz enz
Eigenlijk is dit gewoon een setje om de KLPD-er uit te hangen, zonder dat je ook maar iets te zeggen hebt.
Oftewel, leuk om in de Cabrio te bouwen..