Heel gek, maar het lijkt er toch wel heeeeeelll erg veel op jaSon Boelie schreef: Ooit bij nagedacht dat ze er niet alleen zijn om mensen boetes te geven?

Heel gek, maar het lijkt er toch wel heeeeeelll erg veel op jaSon Boelie schreef: Ooit bij nagedacht dat ze er niet alleen zijn om mensen boetes te geven?
Jacco Twingi schreef:Ik denk daar niet over na...![]()
Ik heb een schijthekel aan ze en dat zal wel altijd zo blijven ook...
Ze hebben bij mij al lang afgedaan, die smoesjes dat het je beste vrienden zijn... Hele dikke schijt....
Als je ze nodig hebt zijn ze er toch niet, of ze komen toch weer te laat aankakken
toppie!
Zijn die wel gecentreerd? En zo ja passen ze dan op een renault?? Want dat ik kan ik niet opmaken uti de text.MarcoG schreef:toppie!
ach vorige week was ik ook gelaserd en staande gehouden op een punt waarvan ik dacht "ga boeven vangen lul".Son Boelie schreef:tja, dat ben ik helaas met jullie eens, maar toch, denk er maar eens over na
dus?Ollie schreef:Die mensen doen ook maar hun werk, toch. Werken ook met targets, net als bv in de Retail ofzo...
Marco, de nazi's waren met heel wat anders bezig dan paard en wagen flitsen, dus dat is geen vergelijking. Ik schijt ook al agenten, laat dat duidelijk zijn, maar ik zorg gewoon dat ik geen boetes krijg (althans, doe er zo veel mogelijk pogingen toe). Op de een of andere manier, krijg je de kosten voor het opbouwen van die palen toch op je rekest, zij het via bekeuringen die verhoogt worden, zij het via belasting oid. Waarom denk je anders dat ze nu ineens moeilijk gaan doen om geblindeerde ramen? Half jeugdig nederland rijd er mee rond en dat betekent kassa...MarcoG schreef:Hey haas, de nazi's zijn ook niet opgehouden met hun onzin door ze vriendelijk te vragen.~Haas~ schreef:tsja, je kunt al die flitspalen wel gaan slopen en gaan bewerken, maar daar zullen de boete's dus juist niet goedkoper door gaan wordenErik (Schepjes) schreef:![]()
zal die hier ook eens gaan bewerken![]()
btje jammer alleen dat erverder op zo'n nsb er woontSterker nog, meer kosten betekent meer inkomsten nodig, dus nog meer controles? Rijd dan gewoon ff wat minder en ontkom zo een boete...
![]()
Boetes innen heeft niets meer met veiligheid te maken, maar bedenk eens hoe gruwelijk veel winst ze maken op die zielige automatische bekeuringen?
Als iedereen die een bekeuring krijgt meteen een flitser molt (mobiel of paal) is het heel rap afgelopen met die onzin.
Trouwens, onbewaakte flitsers zie ik hier vaker...zit die gast in zijn auto OP de brug, en de flitser staat beneden. Denk niet dat ie gauw doorheeft als iemand kijkt of zo'n camera goed brand gna gna! Soms staat hij erachter of ernaast, ja, dan is het wat lijp.
Tenzij je met een paar vrienden die gast ook te grazen neemt en met zijn sm-handboeien en z'n broek op de knieen aan de vangrail vastboeit hehehe! Terwijl die camera kwalmend wegsmeult!
ik ook, maar dat komt omdat die mensen IVA hebben gedaan en ik HTS Autotechniek..wehehedennisvr schreef:ik heb ook een schijthekel aan sales figuren![]()
Vannacht had er iemand een bus kit overJacco Twingi schreef: Luco, ik had je van de week ff willen bestellen om een flitspaal bij Schoornrewoerd een tikkie te geven, met die Patrol van je...
Maar... Tis niet meer nodig... In 2 wekentijd staat reeds paal nummer 2![]()
Nummer 1 stond te dicht op de kruising, en was na 1 nachtje onbewaakt te zijn, al volgespoten met (rode) verf![]()
Nummer 2 staat er al een week, 1 keer is met witte verf het kapje voor de lens volgespoten![]()
Op dat moment heeft mn baas even geprobeerd of de paal werkte...
En idd... Hij flitste wel, maarja... De foto zal wel mislukt zijn
Na een ochtendje poetsen en schrobben, hebben ze uiteindelijk het kapje weer vervangen![]()
![]()
Maar ook die is inmiddels weer vernaggeld
Zowel het kapje van de flitser als van de lens zijn weer volgespoten, deze keer met zwarte verf
Nu je het er toch over hebt: Ik ga er waarschijnlijk volgend jaar naartoeErik Olijnsma schreef:Ik wou dat ik de IVA kon betalen
Jacco Twingi schreef: Vannacht had er iemand een bus kit over
Overal gewoon te koop.EN het hele jaar door verkrijgbaar.~Haas~ schreef:karbiet komt toch uit de achterhoek???
Jacco Twingi schreef:Jacco Twingi schreef: Vannacht had er iemand een bus kit over
En ja hoor....
Hij was weer schoon...
Kijken of ik morgen kan zien wat er vandaag in de aanbieding was bij de Karwei
Jacco Twingi schreef:Vannacht had er iemand een bus kit overJacco Twingi schreef: Luco, ik had je van de week ff willen bestellen om een flitspaal bij Schoornrewoerd een tikkie te geven, met die Patrol van je...
Maar... Tis niet meer nodig... In 2 wekentijd staat reeds paal nummer 2![]()
Nummer 1 stond te dicht op de kruising, en was na 1 nachtje onbewaakt te zijn, al volgespoten met (rode) verf![]()
Nummer 2 staat er al een week, 1 keer is met witte verf het kapje voor de lens volgespoten![]()
Op dat moment heeft mn baas even geprobeerd of de paal werkte...
En idd... Hij flitste wel, maarja... De foto zal wel mislukt zijn
Na een ochtendje poetsen en schrobben, hebben ze uiteindelijk het kapje weer vervangen![]()
![]()
Maar ook die is inmiddels weer vernaggeld
Zowel het kapje van de flitser als van de lens zijn weer volgespoten, deze keer met zwarte verf