GTTI !!!! met hulp van Belt Bikes
gek hè als diegene op vakantie is....
Immer wieder die verdammte Holländer
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
ThanksMenno schreef:8<nip

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
Concurrentie is er pas als ik een website zie met het uitontwikkelde product, dat te bestellen valt. Tot die tijd leuk allemaal en respect etc, maar als t bestelbaar is, is er concurrentie/wordt er voorop gelopen.Mrtn schreef:Kheb nog helemaal geen "slimme" opmerkingen gelezen van de concurrent die dacht geen concurrentie te hebben van eigen bodem
Vanaf wanneer is de set te bestellen dan? Daarmee bedoel ik dat je de set binnen een aanzienlijke tijd in je bezit hebt, na de bestelling. Je kan nu vast wel bestellen, maar vanaf wanneer worden bestellingen afgeleverd?
Ik wacht met spanning op de volgende informatie vlaag.

- Bas
- Bestuurslid
Binnen afzienbare tijd denk ik?Stienus schreef:Vanaf wanneer is de set te bestellen dan? Daarmee bedoel ik dat je de set binnen een aanzienlijke tijd in je bezit hebt, na de bestelling. Je kan nu vast wel bestellen, maar vanaf wanneer worden bestellingen afgeleverd?

Doe je het weer he, lees de eerste post eens en de rest van het topic, bono dat je d'r bent!slash schreef:en wat gaat t kosten..... niet geheel onbelangrijk
Vraag me soms af of je het niet express doet....
- Bas
- Bestuurslid
@slash
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:N
DEZE SET IS TE KOOP
Set bestaande uit :
Injectie spruistuk
60 mm Gasklephuis
Lobsterback
MAP sensor
Temp sensor
Gasklep positie sensor (TPS)
4 nieuwe injectoren
Voledig vrij programmeerbare ecu (aan te sluiten op laptop)
deze wordt afgeleverd met een programma geschreven voor GT
Dit is een set voor zelf montage
Prijs 2750 Euro
bestellen bij BELT BIKES
http://www.beltbikes.nl
0622145833
Toppie projectje
Je ziet maar weer.... Injectie realiseren is niet zo onmogelijk zoals sommigen soms voordoen

Je ziet maar weer.... Injectie realiseren is niet zo onmogelijk zoals sommigen soms voordoen

Vertel jij dan ook even welke de beste is?Xedrah schreef:Leuk project!![]()
Nu zijn er al 3 afzonderlijk ontwikkelde systemen voor injectie op een GTT.

Ik had het al eerder gevraagt hier, zonder fatsoenlijke reactie jammer genoeg, dus nog een keer:
Wat is nou precies het verschil tussen dit systeem en dat van JL? Als iemand een eenvoudige uitleg kan geven zou ik dit zeer waarderen.

Niet veel, de electronica is het grootste verschil. De software dus. Of je dan kan zeggen welke beter is dan de andere: nee. Het is allemaal hetzelfde principe.
Wat bedoel je met de beste?Stienus schreef:
Vertel jij dan ook even welke de beste is?
De goedkoopste, de betrouwbaarste, die met de meeste pk's, de beste berijdbaarheid of de zuinigste? Ik weet niet wat je belangrijk vind.
Maar een vergelijk kan ik je ook dan niet precies geven. Ik ken de ins en outs van het project van Job-turbo, maar van de andere twee ken ik te weinig details.
Xedrah schreef:Wat bedoel je met de beste?Stienus schreef:
Vertel jij dan ook even welke de beste is?
De goedkoopste, de betrouwbaarste, die met de meeste pk's, de beste berijdbaarheid of de zuinigste? Ik weet niet wat je belangrijk vind.
Maar een vergelijk kan ik je ook dan niet precies geven. Ik ken de ins en outs van het project van Job-turbo, maar van de andere twee ken ik te weinig details.
Prijs en betrouwbaarheid is toch wel belangrijk. De rest ook natuurlijk maar dat je auto start, das toch wel handig
Hoe ligt deze prijs eigenlijk in vergelijking met 'andere'?
Er zijn nog geen andere officiele prijzen bekend 

@ Steven
Doe je het weer he, lees de eerste post eens en de rest van het topic, bono dat je d'r bent!
Vraag me soms af of je het niet express doet....
ik bedoelde de prijzen en specs van alle sets, ter vergelijking. omdat meerdere mensen info, willen wat de verschillen zijn bv.
en trouwens "bono" is de zanger van U2.......![]()
-
- Contacteer:
Wedden dat Bono goed kan quoten 
Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
als je wilt weten hoe snel dit voor jou auro te leveren is moet je even naar jeroen vd belt bellen
zijn nummer staat onder de eerste foto post
even duidelijk:
jeroen van de belt is boneless en heeft "bedrijfje"
dat belt bikes heet
zijn nummer staat onder de eerste foto post
even duidelijk:
jeroen van de belt is boneless en heeft "bedrijfje"
dat belt bikes heet
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
en met een beetje mazzel heb ik mijn loods (bedrijf) over 1,5 maand klaar. en dan komt er natuurlijk een spetterend openings feest,jullie blijven op de hoogte.
-
- Contacteer:
en met een beetje mazzel heb ik mijn loods (bedrijf) over 1,5 maand klaar. en dan komt er natuurlijk een spetterend openings feest,jullie blijven op de hoogte.

-
- Contacteer:
slash jongen hou eens op
vecht het uit via pm of in chat topic
en ik denk dat ie bone head bedoeld want zo vind ik je je gedragen
vecht het uit via pm of in chat topic
en ik denk dat ie bone head bedoeld want zo vind ik je je gedragen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
oeps
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op di 30 nov 2004 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD