[Clio ll 1.2 16v] chippen ja of nee?
-
- Contacteer:
zal niet gebeuren hoor hopelijk niet zeg wil wel kunnen blijven scheuren in men clio 

Daar gaan we weerspitsoor schreef:geen idee maar daar is wel achter te komenTom schreef:wat doet reno met garantie???en tja wat ferry al zei over vermogens winst kreeg un tip van iemand hier nogmaal thnx ervoor heb even op die site van dat bedrijf gekeken ik zou er met mijn wagen er 14 pk winst op boeken en dat is alleen de chip!

-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
nix mij ass kijk zelf maar eens op deze site http://www.chippiont.com en dan bij index clio 1.2 16VMarcel B. schreef:14 pk my ass
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass

Respect is Everything zeker? 
Mensen jullie moeten es niet zo naief zijn als er dingen belooft worden in autoland.
Een chip die 4pk aanbied verkoopt veel slechter als een chip die 14pk bied.
Maar als jullie gewoon es zelf wat meer verdiepen in dit soort dingen zonder alles klakkeloos aan te nemen kom je erachter dat het de grooste bullshit is.
Gebruik de search eens en lees eens wat oa. Speedline hierover gezegd heeft.

Mensen jullie moeten es niet zo naief zijn als er dingen belooft worden in autoland.
Maar als jullie gewoon es zelf wat meer verdiepen in dit soort dingen zonder alles klakkeloos aan te nemen kom je erachter dat het de grooste bullshit is.
-
- Contacteer:
heb het besluit gemaakt voor men zelf ik laat het doen verlopig is het nog niet aan de orde is ff sparen ervoor maar en dit doe ik ckers als het gedaan is laat ik un vermogens test doen en wat eruit komt vermeld ik hier dan 

-
- Contacteer:
ach wie niet waagt wie niet wint 

Laat dan een meting voor en na het chippen doen, want de opgegeven waarde is ook niet altijd de waarde die ze opgeven.spitsoor schreef:heb het besluit gemaakt voor men zelf ik laat het doen verlopig is het nog niet aan de orde is ff sparen ervoor maar en dit doe ik ckers als het gedaan is laat ik un vermogens test doen en wat eruit komt vermeld ik hier dan
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Contacteer:
Dit gaat niet om die leus, maar zoek de verschillen even tussen de volgende twee reacties, allebei met dezelfde boodschap:Steven schreef:Respect is Everything zeker?
òfMarcel B. schreef:14 pk my ass
Need I say more??Foeke schreef:staar je niet blind op de waardes die ze geven op het aantal pk's met een ander chippie.
-
- Contacteer:
was ik ook van planFoeke schreef:Laat dan een meting voor en na het chippen doen, want de opgegeven waarde is ook niet altijd de waarde die ze opgeven.spitsoor schreef:heb het besluit gemaakt voor men zelf ik laat het doen verlopig is het nog niet aan de orde is ff sparen ervoor maar en dit doe ik ckers als het gedaan is laat ik un vermogens test doen en wat eruit komt vermeld ik hier dan

IK vind dat ik wel degelijk zulk soort kritieken mag hebben op de mensen die dit aanbieden. Dus zulk soort opmerkingen laat jij maar achterwege.PaulRSi schreef:Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass
Don't walk the grass... smoke it
eigenlijk is een standaard chip kopen niet echt goed.
elke auto is anders en dan gaan ze een chip maken voor elke auto. het schijnt zelfs dat het zo kan zijn dat je auto er slechter van gaat lopen.
elke 1.2 16v is weer anders. Ook niet elke williams die men maakte had 150. De ene had 147, de andere 153...
Meestal wordt hij toch niet op de testbank gezet.
het beste is om de software te laten schrijven, maar da kost duur.
elke auto is anders en dan gaan ze een chip maken voor elke auto. het schijnt zelfs dat het zo kan zijn dat je auto er slechter van gaat lopen.
elke 1.2 16v is weer anders. Ook niet elke williams die men maakte had 150. De ene had 147, de andere 153...
Inderdaad,het is al meerdere malen gebleken dat na plaatsing van een zogenaamde "superchip" het vermogen niet gestegen is maar juist gedaaldMarcel B. schreef:IK vind dat ik wel degelijk zulk soort kritieken mag hebben op de mensen die dit aanbieden. Dus zulk soort opmerkingen laat jij maar achterwege.PaulRSi schreef:Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass

Dus als je in zee gaat met zo'n bedrijf,kies dan een bedrijf met een vermogensbank
zodat ze ook echt aan kunnen tonen dat hun chip ook echt werk.
-
- Contacteer:
Richt je commentaar dan op het bedrijf en niet op de mensen hier (dit kan ik trouwens tegen meerdere mensen hier zeggen) Dit soort zinnen vind ik niets toevoegen..Leg dan ff uit waarom iemand jouw kont moet kussenMarcel B. schreef:IK vind dat ik wel degelijk zulk soort kritieken mag hebben op de mensen die dit aanbieden. Dus zulk soort opmerkingen laat jij maar achterwege.PaulRSi schreef:Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass
Beetje off-topic misschien, maar Renault laat al z'n motoren aan het einde van de productie even het max vermogen aantippen. (en uiteraard zitten daar wel verschillen in)Basic schreef:eigenlijk is een standaard chip kopen niet echt goed.
rev it like a rental
sry hoor, maar ik snap je probleem niet echt.PaulRSi schreef:Richt je commentaar dan op het bedrijf en niet op de mensen hier (dit kan ik trouwens tegen meerdere mensen hier zeggen) Dit soort zinnen vind ik niets toevoegen..Leg dan ff uit waarom iemand jouw kont moet kussenMarcel B. schreef:IK vind dat ik wel degelijk zulk soort kritieken mag hebben op de mensen die dit aanbieden. Dus zulk soort opmerkingen laat jij maar achterwege.PaulRSi schreef:Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass
als hij zegt 14 pk my ass, oh wat erg en natuurlijk is dat niet tegen jou gericht.

Nou... eigenlijk is het wel tegen iedereen hier gericht, zodat iedereen weet dat bijna niet kan

-
- Contacteer:
Het ging mij erom hoe de reactie van Marcel B. overkwam, zeker gezien eerdere posts van hem (in deze en andere topics). Je hoort mij ook zeker niet zeggen dat een chip alles is, of dat wat die mensen beweren waar is of niet. Maar als iemand mij om een mening vraagt over die chip, dan zou ik anders antwoorden. Onderbouwen e.d. Maar gelukkig is niet iedereen t zelfde. Wat mij betreft einde discussie en terug op de chippiesBasic schreef:sry hoor, maar ik snap je probleem niet echt.PaulRSi schreef:Richt je commentaar dan op het bedrijf en niet op de mensen hier (dit kan ik trouwens tegen meerdere mensen hier zeggen) Dit soort zinnen vind ik niets toevoegen..Leg dan ff uit waarom iemand jouw kont moet kussenMarcel B. schreef:IK vind dat ik wel degelijk zulk soort kritieken mag hebben op de mensen die dit aanbieden. Dus zulk soort opmerkingen laat jij maar achterwege.PaulRSi schreef:Lekker opbouwende kritiek weer..heerlijke opmerking..Marcel B. schreef:14 pk my ass
als hij zegt 14 pk my ass, oh wat erg en natuurlijk is dat niet tegen jou gericht.
Nou... eigenlijk is het wel tegen iedereen hier gericht, zodat iedereen weet dat bijna niet kan

-
- Contacteer:
Jaja ben in driekwart jaar FNO helemaal FNO gaan denkenMarcel B. schreef:Zeker weer een FNO'er, begint gelijk weer over konten
Maar ik had et uiteraard tegen dat bedrijf, jammer dat het weer verkeerd begrepen wordt...

-
- Contacteer: