Riël schreef:Hallo iedereen,
Ik heb de eerste oplage qua financien rond. Een bericht naar de leverancier die me de sets heeft toegezegd resulteerde in een wat minder positief antwoord.
De doppensets zijn voorlopig uitverkocht. Een beetje vervelend eigenlijk dat ik daar op een fout moment achter moet komen.
Hij heeft me echter wel gezegd graag te willen leveren, maar een volgende oplage zal in December zijn.
Ik ben nu met een tweetal andere leveranciers in contact om alsnog die doppensets hier te krijgen. Ik zet er in elk geval flink wat vaart achter.
Mensen die zich niet zo prettig voelen met deze gang van zaken, stuur mij een bericht, dan wordt de betaling teruggedraaid en is er geen kwaad geschiedt. Je kan natuurlijk ook nog even geduld hebben, en wachten op verder nieuws.
Echt, mijn oprechte excuses, dit heb ik nou niet verwacht.
hmm idd nogal vervelend ja..maar ja kan jij ook niets aan doen..ik hoop dat je een andere leverancier kan vinden die voor die tijd (eenzelfde) doppenset, voor ongeveer dezelfde prijs natuurlijk, kan leveren..hou ons in ieder geval op de hoogte!
p.s. ik hoef mijn geld niet terug..maar zodra je iets gevonden hebt wil ik natuurlijk wel bij de eerste lichting zitten